۲۳۹۳۵۹
۳۵۰۲۵
۳۵۰۲۵

طرفداران «دونگی»، این سریال کره‌ای‌ جذاب را ببینند!

افسانه دونگی نام سریال پرطرفدار کره ای است که بیشتر بینندگان علشق شخصیت ها و کاراکتر آن بوده اند. این افسانه با توجه به این که تخیلی و مربوط به ۳۰۰ سال قبل بوده و زندگی فرمانروا سوکجونگ را نشان می دهد که همراه بانو جانگ، همسر او، مورد توجه قرار گرفته است. 

طرفداران «دونگی»، این سریال کره‌ای‌ جذاب را ببینند!

طرفداران «دونگی»، این سریال کره‌ای‌ جذاب را ببینند!

افسانه دونگی نام سریال پرطرفدار کره ای است که بیشتر بینندگان علشق شخصیت ها و کاراکتر آن بوده اند. این افسانه با توجه به این که تخیلی و مربوط به 300 سال قبل بوده و زندگی فرمانروا سوکجونگ را نشان می دهد که همراه بانو جانگ، همسر او، مورد توجه قرار گرفته است. در این فیلم درگیری های سیاسی درباره بر جا نشستن بر تخت سلطنت و... نیز دیده می شود. با این حال جذابیت این فیلم مانند سریال کره ای جومونگ، باعث شد طرفداران زیادی پیدا کند. به همین دلیل در ادامه سه تا از بهترین سریال هایی که با افسانه دونگی مرتبط هستند را معرفی خواهیم کرد. 

طرفداران «دونگی»، این سریال کره‌ای‌ جذاب را ببینند!

۱. سریال کره ای قمارباز سلطنتی

سریال کره ای قمارباز سلطنتی یکی از سریال های نزدیک به افسانه دونگی است. در این سریال بیشتر توجه ها بر سر به جانشستن پسر دونگی خواهد بود. در واقع مسیری از ارتباط پادشاهی توسط پسر جوکسونگ را نشان می دهد. هر چند این سریال حول محور یک قمار باز قهار و ماهر که با پسر دونگی وارد رابطه می شود.

طرفداران «دونگی»، این سریال کره‌ای‌ جذاب را ببینند!

۲. سریال کره ای جانگ اوک جونگ، زندگی با عشق

در سریال کره ای افسانه دونگی، بانو جانگ یک شخصیت بد و ضد قهرمان داشته که در آخر هم او را اعدام کردند. با این حال در سریال جانگ اوک جونگ زندگی با عشق، او یک همسر مهربان، فداکار و طراح لباس است که در مسیر عاشقی با امپراطور قرار می گیرد. هر چه بانو جانگ در سریال افسانه دونگی شرور و بدجنس بوده است، اما در این سریال قرار است به خوبی و با شخصیت قهرمان عاشق نقش ایفا کند. 

طرفداران «دونگی»، این سریال کره‌ای‌ جذاب را ببینند!

۳. سریال کره ای ملکه اینهیون

این سریال کره ای اگر چه قدیمی است و نقدهایی به آن وارد شده، اما همچنان جذاب و دیدنی است. این سریال سعی می کند گذشته بانو جانگ را به تصویر بکشد و نشان دهد که سرنوشت او چگونه بوده است. در این سریال خود دونگی نقش موثری ایفا کرده است. او تلاش می کند که با آگاه سازی اطرافیان، توطئه ای که قرار است بانو جانگ علیه ملکه اینهیون کند، برملا سازد. در واقع در این سریال بازیگر دونگی همان مادر تسو و یونگ پو در سریال جومونگ یا بانو چوئی در سریال جواهری در قصر است. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.