۲۳۹۸۹۰
۱۳۰۵۰
۱۳۰۵۰

ترفندهای طلایی خوشمزه و خوش رنگ شدن ماکارونی

در درست کردن ماکارونی و ترکیبات مایه آن، دست شما کاملا باز است. البته بستگی به سلیقه و ذائقه هم دارد. معمولا افرادی که این غذا را درست می کنند، یک سری ترفندهای خاص برای خوشرنگ شدن و حتی خوشمزه شدن آن نیز به کار می گیرند.

ترفندهای طلایی خوشمزه و خوش رنگ شدن ماکارونی

ترفندهای طلایی خوشمزه و خوش رنگ شدن ماکارونی

در درست کردن ماکارونی و ترکیبات مایه آن، دست شما کاملا باز است. البته بستگی به سلیقه و ذائقه هم دارد. معمولا افرادی که این غذا را درست می کنند، یک سری ترفندهای خاص برای خوشرنگ شدن و حتی خوشمزه شدن آن نیز به کار می گیرند. فقط باید کمی خلاقیت به خرج داد و یک ماکارونی خوش رنگ و در عین حال خوشمزه و پرطرفدار را درست کرد‌. در ادامه به چند ترفند طلایی برای خوشمزه تر شدن و خوش رنگ شدن ماکارونی، اشاره خواهیم کرد. 

ترفندهای طلایی خوشمزه و خوش رنگ شدن ماکارونی

۱. ترکیب گوشت گوسفندی با گوشت گوساله

اگر ماکارونی خود را با گوشت چرخ کرده درست می کنید، حتما از مایه گوشتی ترکیبی گوسفند و گوساله استفاده نمایید. اول از همه سعی کنید از گوشت تازه استفاده کرده و مدل یخ زده یا منجمد آن را در غذا نریزید. در این صورت هم ماکارونی شما خوش طعم شده و هم ارزش غذایی بالایی دارد. 

ترفندهای طلایی خوشمزه و خوش رنگ شدن ماکارونی

۲. استفاده از پیاز رنده شده

برای درست کردن ترکیب مایه ماکارونی، حتما از پیاز رنده شده استفاده کنید. نگینی کردن پیاز باعث می شود تکه های آن داخل غذا دیده شود و برای همه قابل تحمل نخواهد بود. به همین خاطر توصیه می کنیم از پیاز رنده شده آب دار و به مقدار زیاد استفاده کنید. آب پیاز و مدل رنده شده آن بهتر از مدل نگینی می تواند بوی بد گوشت را بگیرد. 

ترفندهای طلایی خوشمزه و خوش رنگ شدن ماکارونی

۳. ریختن ادویه های طبیعی و طعم دار

ادویه های طبیعی و طعم دار اصیل مثل زردچوبه، پودر سیر، ادویه کاری، فلفل، گرد لیمو، آویشن و برای افرادی که غذای تند می پسندند، پودر پاپریکا جزو بهترین ادویه های ماکارونی به حساب می آید. ادویه ها را وقتی که گوشت چرخ کرده شما در حال نیمه پز شدن است داخل تابه بریزید و آن را تفت دهید. تفت دادن ادویه کمک می کند تا بو و طعم آن خوب آزاد شود و یک مزه جذاب به ماکارونی بدهد. 

ترفندهای طلایی خوشمزه و خوش رنگ شدن ماکارونی

۴. ترفند استفاده از رب

برای خوش رنگ سدن ماکارونی حتما از رب گوجه استفاده کنید. رب گوجه شما بهتر است یا سنتی و دست ساز باشد یا از برندهای اصل تهیه شود. در این حالت رنگ و مزه بی نظیری به غذا می بخشد. وقتی مایه ماکارونی را سرخ کردید، حالا سعی کنید رب را داخل همان تابه و با کمی زردچوبه تفت دهید. کمی روغن ریخته و آن را سرخ کنید و در آخر کمی آب سرد اضافه نمایید. برای گام آخر اضافه کردن زعفران ساییده شده به رب ماکارونی، غذای شما را محشر خواهد کرد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.