۲۳۹۹۲۰
۱۴۷۳
۱۴۷۳

خانم ها ۳ نکته مهم که درباره لباس پوشیدن باید بدانید!

شاید باور نکنید اما شما با لباس پوشیدن خود نشان می دهید که چه فکر و ایده ای در سرتان دارید. شما با لباس هایتان درباره شخصیتتان صحبت می کنید. 

خانم ها 3 نکته مهم که درباره لباس پوشیدن باید بدانید!

۳ نکته اساسی درباره لباس پوشیدن که هر خانمی باید بداند!

شاید باور نکنید اما شما با لباس پوشیدن خود نشان می دهید که چه فکر و ایده ای در سرتان دارید. شما با لباس هایتان درباره شخصیتتان صحبت می کنید. خودتان را با ظاهر معرفی می کنید. به عنوان مثال وقتی قرار رسمی دارید و باید دیپلماتیک لباس بپوشید، هیچ وقت با لباس اسپرت بر سر قرار نمی روید. صنعت مد و فشن به مرور زمان به سمتی رفته که بخشی از رفتار انسان ها با یک دیگر به وسیله پوشش آن ها انجام می شود. حالا می خواهیم بدانیم این سه نکته مهم و اساسی که درباره لباس پوشیدن افراد و شخصیت آن ها است چه می تواند باشد؟

خانم ها 3 نکته مهم که درباره لباس پوشیدن باید بدانید!

۱. ارتباط تنگاتنگ بین لباس پوشیدن و شخصیت شما

یک طراح مد فرانسوی اظهار کرده است که اگر تو یک لباس بد یا نامتعارف بپوشی، فقط لباست به شکلی بد در ذهن افراد باقی می ماند. در حالی که اگر لباس تمیز و زیبایی بپوشی، یادشان می ماند که یک زن زیبا لباسی تمیز پوشیده است. بله همینقدر از زمین تا اسمان بین لباس متعارف پوشیدن و نامتعارف پوشیدن تفاوت است. گاهی اوقات وقتی در دروهمی هستید حتما شده راجع به لباس همدیگر نظر بدهید. اما در محیط های رسمی یا کاری مستقیم نمی توانید نظر بدهید. با این حال در ذهن بقیه باقی می ماند که شما با چه مدل استایلی تعریف می شوید. 

خانم ها 3 نکته مهم که درباره لباس پوشیدن باید بدانید!

۲. تاثیر فشن بر استایل

همین طراح لباس فرانسوی مشهور درباره تاثیر مد و فشن بر روی استایل معتقد است که هر چیزی که فشن و مد می شود یک روزی کمرنگ شده و از بین می رود. در حالی که استایل یک خانم است که همیشه جاودان باقی می ماند. اگر شما بر اساس ایده هایی که خودتان دارید، مدلی که می پسندید و حتی شخصیت خودتان، می توانید تصمیم بگیرید که چه مدل استایلی داشته باشید. اما فشن بر روی شما تاثیر می گذارد و تا ابد جاودان نخواهد بود. به همین دلیل هر موقع که استایل شما قوی تر از مد و فشن باشد، بیشتر در ذهن ها می مانید. 

خانم ها 3 نکته مهم که درباره لباس پوشیدن باید بدانید! ۳. شخصیت شما و میزان راحتی

فرض کنید که شما یک عروس هستید. دیدی که لباس عروس چقدر بزرگ است و راحتی را برای همه افراد فراهم می کند. پس در هر لباسی که راحت هستید، حتما زیبا می درخشید! البته دقت کنید که هر لباسی راحتی را برای شما به ارمغان نمی آورد. بلکه لباسی برای شما راحت است هم شخصیتتان را حفظ کند و هم زیبایی استایل را برایتان ممکن سازد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.