۲۳۹۹۱۹
۳۳۳
۳۳۳

۳ فیلم ترسناک اما جذاب که ارزش دیدن دارد!

شاید شما هم طرفدار فیلم های ترسناک باشید اما ندانید که کدام فیلم ترسناک، جزو بهترین ها در عرصه فیلم در نظر گرفته شده است. ژانرهای ترسناک و دلهره آور جزو بهترین فیلم هایی هستند که افراد علاقه مند زیادی را به خود جذب می کنند.

3 فیلم ترسناک اما جذاب که ارزش دیدن دارد!

۳ فیلم ترسناک اما جذاب که ارزش دیدن دارد!

شاید شما هم طرفدار فیلم های ترسناک باشید اما ندانید که کدام فیلم ترسناک، جزو بهترین ها در عرصه فیلم در نظر گرفته شده است. ژانرهای ترسناک و دلهره آور جزو بهترین فیلم هایی هستند که افراد علاقه مند زیادی را به خود جذب می کنند. البته وجود کاراکترهای جذاب و در عین حال با تجربه در هر فلمی، ازامی و مهم است. اگر احساس می کنید که باید هیجان خاصی را درون خود ایجاد کنید و نیاز دارید که هیجان یا انرژی خود را خالی نمایید، دیدن فیلم ترسناک و جذاب بهترین گزینه خواهد بود. در ادامه با سه فیلم جذاب اما ترسناک که امتیاز بالایی گرفته اند، آشنا خواهید شد.

3 فیلم ترسناک اما جذاب که ارزش دیدن دارد!

۱. فیلم سینمایی درخشش

فیلم سینمایی درخشش یک فیلم ترسناک به معنای وافعی اما شاهکار است که بازیگران زبردستی از جمله جک نیکلسون، شلی دووال، بری دنن، ورونیکا فورکه و.... در آن ایفای نقش کرده اند. این فیلم هنوز هم در سینمای خارجی به عناون ترسناک ترین و در عین حال شاهکارتارین فیلم در نظر گرفته می شود. داستان این فیلم درباره مرد نویسنده ای است که همراه خانواده اش نقل مکان می کند و به یک هتل کوهستانی که خالی از سکنه است می رود. در آن جا اتفاقات مرموز و ترسناکی را تجربه می کند که کم کم به فکر کشتن زن و فرزند شش ساله اش می افتد. 

 

3 فیلم ترسناک اما جذاب که ارزش دیدن دارد!

۲. فیلم سینمایی بیگانه

اگر به دنبال یک فیلم ترسناک و در عین حال تخیلی هستید، یادتان نرود فیلم بیگانه شما را از جایتان بر می دارد! اگر در واقع عاشق دو ژانر متفاوت علمی تخیلی و ترسناک هستید، حتما این فیلم را ببنید. بازیگران معروف این فیلم تام اسکریت و ورونیکا کارترایت هستند که به زیبایی تمام ایفای نقش کرده اند. قرار است در این فیلم فضاپیمای خارجی در مسیر بازگشت به زمین با موجودات فضایی سیاره دیگر برخورد کند. خدمه این فضاپیما با چالش هایی روبرو می شوند که قرار است تلاش کنند زنده بمانند. 

3 فیلم ترسناک اما جذاب که ارزش دیدن دارد!

۳. فیلم ترسناک برو بیرون

این مدل فیلم ترسناک چیزی فراتر از ترساندن شماست و حتما شما را میخکوب می کند. ترس این فیلنم وارد نژاد و تبعیضات و همچنین ترس های سیاست است که رد هم آمیخته و شاهکاری عجیب و دلهره آور خلق کرده است. بازیگران این فیلم الیسون ویلیامز، استیون روت، دنیل کالویا و... هستند که ترس را به معنای واقعی در دل مخاطب می اندازند. این فیلم درباره یک عکاس جانی است که از قضا سیاه پوست بوده و با رفتن به روستای اطراف نیویورک و دیدن نامزدش، می ترسد که تحت قضاوت قرار بگیرد. با این حال او با حقایق بسیار ترسناکی روبرو می شود که ممکن است شما هم اگر جای او باشید پا به فرار بگذارید! 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.