۲۳۹۵۵۰
۱۳۸
۱۳۸

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

وقتی صحبت از رابطه جنسی به میان می‌آید، یک نفر همیشه باید قدم اول را بردارد و آن را شروع کند. در این مقاله به شما متوجه می‌شویم که چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم.

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

وقتی صحبت از رابطه جنسی به میان می‌آید، یک نفر همیشه باید قدم اول را بردارد و آن را شروع کند. در این مقاله متوجه می‌شویم که چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم

در این مقاله می‌خوانید:

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

آغازگر بودن در رابطه جنسی 

وقتی صحبت از رابطه جنسی به میان می‌آید، یک نفر همیشه باید قدم اول را بردارد و رابطه جنسی را شروع کند. به همان اندازه که ممکن است رویای داشتن رابطه زناشویی را داشته باشید، اما رابطه جنسی در یک ازدواج طولانی‌مدت مانند ازدواج تقریبا همیشه نیاز به شروعی فعال‌تر دارد. یک نفر باید این کار را انجام بدهد و بداند چگونه  آغازگر رابطه جنسی باشد، اما شروع‌کننده بودن همیشه آسیب‌پذیر است چون امکان دارد شما بخواهید رابطه جنسی را شروع کنید، اما طرف مقابلتان توی مود رابطه زناشویی نباشد، یا دست رد به سینه‌تان بزند. در چنین شرایطی، ممکن است سرخورده شوید. 

برای کمک به حداقل رساندن احساس آسیب‌پذیری و افزایش شانس ارتباط، لازم است سبک‌های شروع رابطه جنسی را توسعه بدهید. همه ما حس‌هایی داریم که باعث می‌شود تا برای رابطه جنسی تحریک شویم، همچنین همه ما دوست داریم از راه‌های منحصر به فرد به رابطه جنسی دعوت شویم. شاید رویاپردازی‌های مختلفی برای آغاز رابطه زناشویی داریم، اما همه این رویاپردازی‌ها در عمل قابل اجرا نیستند، حتی ممکن است همسر ما تمایلی به انجام آن‌ها نداشته باشد.  

بیشتر بخوانید: رابطه (جنسی) زناشویی در صبح، چه فوایدی دارد؟

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

چگونه آغازگر رابطه جنسی باشیم؟ 

هر فرد با توجه به روحیات خودش و همسرش می‌تواند آغازگر رابطه جنسی باشد. سبک شما تکنیک شخصی خودتان است. ممکن است هر بار به یکی از این شش سبک که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، نیاز داشته باشید:

۱- همسرتان را هیجان زده کنید

در این سبک، شما باید یک عنصر انتظار در مورد رابطه جنسی ایجاد کنید. آیا دوست دارید رابطه جنسی یک موضوع برای گفتگو باشد و به صورت کلامی شروع شود؟ با این حساب ممکن است از برنامه‌ریزی برای رابطه جنسی لذت ببرید چون این فرصت را به شما می‌دهد که میل جنسی را در خودتان ایجاد کنید. حتی می‌توانید از برخی محرک‌های اضافی مثل آواز خواندن، یا صحبت‌های جنسی استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید: عوارض رابطه دهانی، تمام بیماری هایی که منتقل می شود

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

۲- مراقب همسرتان باشید

زمانی که شریک زندگی‌تان از شما مراقبت و به شما توجه می‌کند، بیشترین احساس را نسبت به او دارید. ممکن است در زندگی روزمره خود چنان احساس فشار و خستگی کنید که در رابطه جنسی، بیشتر از اغواگری به آرامش نیاز داشته باشید. زمانی که شریک زندگی‌تان بدون اینکه از او بخواهید، یا بدون این‌که مسئولیت انجام کاری را داشته باشد، آن کار را بر عهده می‌گیرد، یا در کارهایتان به شما کمک می‌کند، احساس خوبی نسبت به او دارید. شاید این کارها به صورت مستقیم به رابطه جنسی ربطی نداشته باشد، اما وقتی شریک زندگی‌تان انجام کارها را به دست می‌گیرد و باعث می‌شود بتوانید چند دقیقه استراحت و با خودتان خلوت کنید، از این کارش قدردانی کنید. این کارها به شما کمک می‌کند تا آرام شوید و حس‌های خفته‌تان بیدار شود.

۳- بازی کنید

سعی کنید بازی کنید و بازیگوش باشید. خنداندن طرف مقابل، یکی از راه‌هایی است که می‌تواند آغازکننده رابطه جنسی باشد. لازم نیست رابطه جنسی همیشه جدی باشد، یا همیشه با اغواگری آغاز شود. برای یکدیگر جوک تعریف کنید، یا برای هم شکلک دربیاورید. راه‌هایی را که می‌تواند طرف مقابلتان را بخنداند، امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: درد ارضا نشدن در زنان، دانستنی های رابطه زناشویی

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

۴- از جذابیت های جنسی همسرتان تعریف کنید

هیچ‌چیز بیشتر از این‌که بدانید شریک زندگیتان توسط شما تحریک جنسی شده و به شما نیاز دارد، باعث تحریک شما نمی‌شود. به شریک زندگی‌تان بگویید که چقدر از جذابیت جنسی برخوردار است. چنین تعاریفی باعث روشن شدن شعله رابطه جنسی می‌شود. 

۵- با هم ارتباط برقرار کنید

رابطه جنسی به برقراری ارتباط عاطفی بستگی دارد. شما نیاز دارید که صمیمیت عاطفی را قبل از احساس صمیمیت فیزیکی احساس کنید. شما حق دارید که زمانی با کیفیت را با شریک زندگی‌تان بگذرانید و احساس کنید که او در آن لحظه در کنار شماست. باید با یکدیگر گفتگوهای صمیمی داشته باشید. این گفتگوهای صمیمی، کلیدی غیر مستقیم برای روشن کردن حس جنسی شما به یکدیگر است.  

بیشتر بخوانید: علت ترشحات زیاد واژن بعد از رابطه جنسی

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

۶- همدیگر را لمس کنید

لمس کردن یکدیگر، راه خوبی برای شروع رابطه جنسی است. بسیاری از افراد، عاشق لمس فیزیکی هستند و از این طریق از نظر جنسی تحریک می‌شوند چون آن‌ها دوست ندارند همسرشان رابطه را به صورت کلامی آغاز کند. وقتی همسرتان به شکل ناگهانی پشت سرتان ظاهر می‌شود و شما را می‌بوسد، یا پشتتان را می‌مالد، به شکل غیر کلامی می‌خواهد به شما نشان دهد که رابطه جنسی می‌خواهد. 

لمس کردن یکدیگر، راه خوبی برای شروع رابطه جنسی است. بسیاری از افراد، عاشق لمس فیزیکی هستند و از این طریق از نظر جنسی تحریک می‌شوند.

صحبت با همسر درباره آغاز رابطه جنسی

اگر نمی‌دانید که همسرتان چگونه دوست دارد رابطه جنسی را آغاز کنید، از او درباره نیاز و احساسش سئوال بپرسید، یا چیزهای جدیدی را امتحان و راه‌هایی جدید برای روشن کردن آتش رابطه جنسی کشف کنید. مهم است که احساسی رها داشته باشید. خوب است که آغازگر رابطه جنسی باشید، اما اگر شریک زندگی‌تان آماده نیست، برای پیش‌قدم شدن در دفعات بعدی مایوس نشوید. 

اگر در تلاش برای ایجاد رابطه جنسی هستید، اما موفق نمی‌شوید به روانشناسی که در حوزه روابط زناشویی فعالیت می‌کند، یا به درمانگر متخصص مسائل جنسی مراجعه کنید تا مشکلات شما را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: درصد لذت زن و مرد، مقایسه میل به رابطه زناشویی

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟

خلاصه

لمس یکدیگر، بازی و بازیگوشی، برقراری ارتباط صمیمانه و مراقبت و توجه به نیازهای همسرتان، راه‌هایی است که می‌تواند آتش رابطه جنسی را شعله‌ور کند. لازم نیست که فقط به سبک‌هایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم، محدود شوید. شاید شما و همسرتان به چیزهایی متفاوت علاقه‌مند هستید. می‌توانید این موارد را بررسی کنید و آن‌ها را به کار ببرید، یا این‌که سبک‌های ابداعی و منحصر به فرد خودتان را برای شروع رابطه جنسی داشته باشید.

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید. 

منبع: fatherly

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.