۲۳۹۶۰۰
۴۳
۴۳

طرز تهیه ماسک خاک رس برای صورت

خاک رس برای زیبایی ودرمان مشکلات پوستی صورت بسیار موثر است. امروزه از این خاک به عنوان ماسک برای داشتن پوستی شفاف و زیبا استفاده می شود.

طرز تهیه ماسک خاک رس برای صورت

طرز تهیه ماسک خاک رس برای صورت

خاک رس برای زیبایی ودرمان مشکلات پوستی صورت بسیار موثر است. امروزه از این خاک به عنوان ماسک برای داشتن پوستی شفاف و زیبا استفاده می شود. هر نوع خاک رسی متناسب با جنس پوست های مختلف استفاده خواهد شد. خاک رس پوست را پاکسازی، لایه برداری، جوانسایز، تنظیم چربی پوست و... می کند. همچنین برای کاهش و از ین بردن جوش و جای جوش بسیار مناسب هستند. در ادامه با سه مدل از ماسک های جذاب با خاک رس آشنا خواهید شد.

طرز تهیه ماسک خاک رس برای صورت

۱. ماسک خاک رس با آلوئه ورا

برای افزایش رطوبت رسانی پوست و همچنین کلاژن سازی، استفاده از آلوئه ورا تازه بسیار موثر است. ترکیب آلوئه ورا و خاک رس با یک دیگر باعث کاهش جای جوش و آکنه ها می شود. یک قاشق از خاک رس را با یک قاشق آلوئه ورا طبیعی مخلوط کنید. حالا این ترکیب را یک ربع بر روی پوست خود بگذارید. بعد آبکشی کرده و پوست خود را خشک کنید. 

طرز تهیه ماسک خاک رس برای صورت

۲. ماسک خاک رس با ماست

یکی از ترکیب های مهم برای جوانسازی و درخشندگی پوست، ماست است. اگر پوست چربی دارید می توانید از ماست کم چرب استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب را با یک قاشق غذاخوری خاک رس خوب مخلوط کنید. این ماسک برای پوست های خشک بسیار مناسب است. حالا آن را بیست دقیقه بر روی پوست بگذارید. سپس با آب سرد و شوینده ملایم بشویید و مرطوب کننده بزنید. 

طرز تهیه ماسک خاک رس برای صورت

۳. ماسک خاک رس با تخم مرغ

برای جلوگیری از شل شدن و افتادگی پوست حتما از تخم مرغ با خاک رس استفاده کنید. یک عدد سفیده تخم مرغ را با خاک رس مخلوط نمایید. حالا به جز دور لب و دور چشم، صورت خود را با ماسک بپوشانید. صبر کنید تا ماسک خشک شود. وقتی خشک شد آن را به آرامی پاک کرده و بشویید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.