۲۳۹۵۹۲
۳۴
۳۴

بهترین ماسک شب برای پوست + طرز تهیه آن

هترین ماسک شب برای پوست کمک می کند تا با یک عملکرد عالی، پوست شما روشن تر و جذاب تر به نظر برسد. در روتین مراقبت پوستی استفاده از ماسک شب برای صورت لازم است.

بهترین ماسک شب برای پوست + طرز تهیه آن

بهترین ماسک شب برای پوست + طرز تهیه آن

بهترین ماسک شب برای پوست کمک می کند تا با یک عملکرد عالی، پوست شما روشن تر و جذاب تر به نظر برسد. در روتین مراقبت پوستی استفاده از ماسک شب برای صورت لازم است. این مدل ماسک ها فرمولاسیون خاصی دارند که بسیار قوی و اثرگذار عمل می کند. به دلیل ترکیباتی که دارند، استفاده از آن ها در هنگام شب بیشتر موثر خواهد بود. این ماسک ها در شب پوست را مرطوب و آبرسانی کرده و صبح برای میکاپ و داشتن پوستی شفاف و زیبا، موثر هستند. در ادامه به چند ماسک شبانه اشاره شده است:

بهترین ماسک شب برای پوست + طرز تهیه آن

۱. ماسک شیر  زردچوبه

اگر می خواهید پوست خود را خوب و عالی تمیز و پاکسازی کنید، حتما از این ماسک زردچوبه استفاده کنید. زردچوبه پوست را تمیز و شفاف می کند و با رادیکال های آزاد مبارزه خواهد کرد. برای رفع جوش های صورت نیز ترکیب شیر و زردچوبه بسیار جواب می دهد. یک قاشق چای خوری پودر زردچوبه را با شیر مخلوط کنی تا مایع روان و چسبناکی حاصل شود. دقت کنید آنقدر شیر بریزید که ماسک از روی صورت نچکد. یک الی دو دقیقه پوست خود را با آن ماساژ داده و بعد از نیم ساعت استراخحت، با شوینده مناسب بشویید. از این ماسک یک الی دوبار در هفته استفاده کنید.

بهترین ماسک شب برای پوست + طرز تهیه آن

۲. ماسک جوپرک و عسل

اگر پوست خشکی دارید یا این که صورتتان پوسته پوسته می شود، حتما از این ماسک استفاده کنید. ترکیب عسل با جوپرک، پوست را لطیف و نرم می کند. همچنین رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم خواهد کرد. دو قاقا غذاخوری جوپرک آسیاب شده را با دو قاشق غذاخوری عسل خوب مخلوط کنید. حلا آن را بر روی پوست صورت و گردن بمالید و بگذارید تا صبح بماند. صبح با آب سرد و شوینده مناسب شستشو دهید. دو الی سه بار در هفته و شب ها قبل خواب، می توانید از آن استفاده کنید.

بهترین ماسک شب برای پوست + طرز تهیه آن

۳. ماسک آبلیمو و سیب زمینی

آبلیمو و سیب زمینی یکی دیگر از ترکیباتی هستند که برای ماسک شبانه مفید خواهد بود. برای جلوگیری از پیری پوست و رفع جوش و جای آن، تکه‌های سیب زمینی را با تکه های لیمو داخل میکسر انداخته و خوب مخلوط کنید. اگر پوست چربی دارید این ماسک چربی پوست را کنترل می کند. آن را داخل ظرف بریزید و هر دو الی سه شب از آن بر روی صورت بزنید. بعد از یک ساعت استراحت آن را بشویید و کرم مرطوب کننده بزنید.  

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.