۲۳۹۵۶۵
۱۰۹
۱۰۹

اندولیفت برای جای جوش

در اندولیفت برای جای جوش از لیزر برای برطرف کردن جای اسکار و جای جوش استفاده می‌شود و در آن جدیدترین فناوری‌های پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اندولیفت برای جای جوش

در اندولیفت برای جای جوش از لیزر برای برطرف کردن جای اسکار و جای جوش استفاده می‌شود و در آن جدیدترین فناوری‌های پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در این مقاله می‌خوانید:  

اندولیفت چیست؟

در اندولیفت از لیزر درمانی برای برطرف کردن جای جوش و اسکار می‌شود. این روش بدون درد است و باعث سفت شدن پوست می‌شود. تولید کلاژن را برای بهبود کیفیت پوست افزایش می‌دهد، روند پیری را کند می‌کند و باعث می‌شود جوان‌تر به نظر برسید.

در این درمان، از جدیدترین فناوری‌های پیشرفته بهره گرفته می‌شود و در آن از معایب لیفت سنتی صورت و جراحی لیفت گردن خبری نیست. 

اندولیفت برای جای جوش

اندولیفت برای جای جوش

درمان اندولیفت با فیبرهای میکرو نوری یکبار مصرف و بسیار نازک که به باریکی تارهای مو هستند، جای جوش و اسکار را از بین می‌برد. این فیبرهای میکرو به راحتی تحت بی‌حسی موضعی به هیپودرم پوست وارد می‌شوند و به برش یا جراحی نیازی ندارند.

تحریک سفت شدن پوست هدف اصلی درمان اندولیفت است. از طریق فعال‌سازی کلاژن جدید و عملکردهای متابولیکی در ماتریکس خارج سلولی، پوست سفت می‌شود. سفت کردن پوست در این روش، به شدت و انتخاب پرتو لیزر مورد استفاده، ارتباط دارد و نور لیزر، آب و چربی را هدف قرار می‌دهد. لیزر درمانی اندولیفت اهداف متعددی دارد که شامل موارد زیر است:

  • نابود کردن سلول‌های چربی 
  • بازسازی لایه‌های عمقی و سطحی پوست
  • تونینگ بافتی فوری و میان‌مدت تا طولانی‌مدت ناحیه تحت 
  • تحریک تولید کلاژن در صورت نیاز 

بیشتر بخوانید: جوانسازی و لیفت صورت با نخ کلاژن ساز

اندولیفت برای جای جوش

کدام نواحی را می توان با اندولیفت درمان کرد؟

لیزر اندولیفت را می‌توان برای صورت و بدن استفاده کرد. این درمان می‌تواند با سفت کردن پوست شل زیر چشم و پوست زیر پلک و لیفت گونه‌ها، ظاهری جوان‌تر ایجاد کند.

اندولیفت همچنین می‌تواند با از بین بردن چربی اضافی و سفت کردن پوست شل اطراف گردن و پایین صورت، افتادگی استخوان فک را بهبود ببخشد.

لیزر اندولیفت در نقاط دیگر بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که شکم یکی از آن‌هاست. می‌تواند شلی پوست شکم به‌ویژه بعد از زایمان، یا کاهش وزن را سفت کند و برای سفت کردن پوست شل اضافی بازوها و قسمت داخلی ران‌ها و زانوها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درمان با لیزر اندولیفت می‌تواند باعث لیفت پایین صورت و زاویه‌دار کردن خط فک شود. همچنین چربی اضافی زیر گردن و غبغب را حذف و پوست شل روی خط فک و گردن را سفت می‌کند.

از اندولیفت می‌توان برای جای جوش و سلولیت هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ؟

اندولیفت برای جای جوش

چه کسی کاندید لیزر اندولیفت برای جوش صورت است؟

این درمان برای همه افراد بالاتر از 18 سال مناسب است. اندولیفت برای جای جوش، ا حذف غبغب، مشخص کردن خط فک و سلولیت مورد استفاده قرار می‌گیرد. پیشگیری از پیری و کاهش روند پیری با تقویت کلاژن، از دیگر کاربردهای لیزر اندولیفت است. 

مدت زمان اندولیفت چقدر است؟

بسته به ناحیه تحت درمان، اندولیفت حدود ۱۵ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. این روش نیازی به برش ندارد و از طریق بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. می‌توانید در عرض چند ساعت فعالیت‌های عادی خود را از سر بگیرید.

دوام اندولیفت برای جای جوش

نتایج این روش می‌تواند تا 3 سال دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: جدیدترین روش لیفت ابرو، کدوم بهتره؟

اندولیفت برای جای جوش

مزایای لیزر اندولیفت چیست؟

مزایای لیزر اندولیت عبارتند از: 

  • کم‌تهاجمی بودن.
  • فقط یک جلسه است.
  • زمان ریکاوری کم
  • نیازی به برش نیست. 
  • بدون خونریزی است.
  • درمان اندولیفت مقرون به صرفه و هزینه آن بسیار کمتر از لیفت صورت یا لیفت گردن است.

پیشنهاد ویژه نی نی بان: آشنایی با پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی

اندولیفت برای جای جوش

مزایای اندولیفت از نگاه پزشکان

  • اندولیفت، دستگاهی است که شلی پوست را اصلاح می‌کند
  • نتایج به دست آمده از آن با ترکیب «لیپوامولسیون اولتراسونیک» برای از بین بردن چربی اضافی بسیار رضایت‌بخش است.  
  • پزشکانی که با انواع درمان‌های لیزر کار کرده‌اند معتقدند اندولیفت این امکان را به وجود می‌آورد که درمان کامل را به بیماران خود ارائه بدهند و از ظریف بودن به عنوان مهمترین مزیت آن نام می‌برند. ترمیم مجدد قسمت پایین صورت و گردن و همچنین پوست زیر چشم، که همیشه برای درمان چالش‌برانگیز هستند و همچنین سایر قسمت‌های بدن مانند زانو، کتف، آرنج، ساعد و مچ پا نیز با اندولیفت از مزایای آن هستند. 
  • اندولیفت، روشی کم‌تهاجمی و موثر است که به شکلی فوق‌العاده و بدون درد، شلی بیش از حد، چربی و پوست ناحیه اطراف چشم، ناحیه زیر فک، گردن، دکلته، زانو یا بازوها را درمان می‌کند. اثرات درمانی این روش و امکاناتی که در اختیار پزشک قرار می‌دهد، بسیار شگفت‌انگیز و رضایت‌بخش است.

اندولیفت، روشی کم‌تهاجمی و موثر است که به شکلی فوق‌العاده و بدون درد، شلی بیش از حد، چربی و پوست ناحیه اطراف چشم، ناحیه زیر فک، گردن، دکلته، زانو یا بازوها را درمان می‌کند.

  • بیمار پس از عمل لایت اسکن بدون نیاز به استراحت طولانی‌مدت می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد.
  • اندولیفت، بینشی جدید در مورد لیفت غیرجراحی صورت و گردن با نتایج شگفت‌انگیز ارائه می‌دهد. اسکارهای آکنه یا جای جوش با این روش بهبود می‌یابند
  • اندولیفت باعث سفت و روشن شدن پوست می‌شود.
  • بیمارانی که این روش را امتحان کرده‌اند با عارضه‌ای مواجه نمی‌شوند. در طول دوره پس از جراحی، گاهی اوقات بیمار ممکن است دچار درد، یا بی‌حسی شود، اما این عوارض در عرض 7 تا 10 روز برطرف می‌شوند. 

بیشتر بخوانید: ماندگاری لیفت شقیقه با جراحی و نخ چقدر است؟

اندولیفت برای جای جوش

نتایج لیزر اندولیفت چند روز بعد مشخص می شود؟ 

می‌توانید تفاوت قابل مشاهده را حتی پس از جلسه اول مشاهده کنید. اما نتایج نهایی چند ماه پس از عمل بهتر خودشان را نشان می‌دهند. این درمان را می‌توان با سایر روش‌ها مانند فیلرها، تزریقات ضد چروک و مزوتراپی ترکیب کرد.

تعداد درمان اندولیفت

درمان با لیزر اندولیفت فقط یک جلسه است و بلافاصله می‌توان آن را در نواحی دیگر صورت یا بدن تکرار کرد. در صورتی که نیاز باشد، می‌توانید آن را پس از 6 ماه در همان نواحی تکرار کنید.

خلاصه

اندولیفت برای جای جوش، یک درمان کم‌تهاجمی است که در آن جای جوش با استفاده از لیزر از بین می‌رود. این درمان، پوست را سفت و تولید کلاژن را تحریک می‌کند و پس از شش ماه می‌توانید نتایج آن را به طور کامل مشاهده کنید. 

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان سر بزنید. 

منبع: eufotonusa

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.