۲۳۹۴۸۸
۵۴۹
۵۴۹

آرایش مخصوص صورت لکه دار/خانم ها بخوانند!

داشتن صورتی صاف و شفاف برای هر خانمی زیبا و جذاب است و می خواهد که یک ظاهر مناسب و منحصر به فری داشته باشد.

آرایش مخصوص صورت لکه دار/خانم ها بخوانند!

آرایش صورت لکه دار/محو لک های صورت

داشتن صورتی صاف و شفاف برای هر خانمی زیبا و جذاب است و می خواهد که یک ظاهر مناسب و منحصر به فری داشته باشد. با این حال برخی از خانم ها به علت وراثت یا حتی به صورت اکتسابی و مصرف داروها، صورتشان دچار لک و تیرگی می شود. از آن جایی که پوست صورت از اهیت ویژه ای برخوردار است، می تاون به کمک آرایش این نواقص را پوشاند. در ادامه 6 مرحله را که به پوشاندن لک های صورت کمک می کند، بررسی خواهیم کرد.

آرایش مخصوص صورت لکه دار/خانم ها بخوانند!

آرایش لک های صورت با ۶ مرحله | سریع و کاربردی

اول از همه بهتر است صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید. با توجه به نوع پوست خود شوینده را انتخاب کنید. یک الی دو بار در روز می توانید پوست خود را با شوینده مناسب شستشو دهید. بعد با آب سرد شسته و به کمک یک پارچه نخ پنبه تمیز پوست خود را به آرامی خشک کنید.

در مرحله دوم حتما از کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان استفاده کنید. پایه هر آرایش مناسبی، استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان است. در غیر این صورت آرایش روی صورت می ماسد یا دون دون می شود. می توانید اول از آبرسان پوست و بعد از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا خوب جذب شود. 

آرایش مخصوص صورت لکه دار/خانم ها بخوانند!

برای مرحله سوم شما نیاز به یک پرایمر باکیفیت دارید. از پیرایمر بر روی نوک انگشت خود زده و به تمام صورت به خصوص قسمت هایی که لکه دارد بزنید. سعی کنید پرایمر را نه خیلی زیاد و نه خیلی کم بزنید. 

در مرحله چهارم شما نیاز به کانسیلر دارید. سعی کنید از کانسیلر مناسب وست خود استفاده کنید. کانسیلر را زده و به صورت دوارانی آن را روی صورت پخش کنید. دقت کنید که فرچه یا پد را روی مکاسیلر نکشید و فقط آن را به صورت ضربه دورانی بزنید تا پخش شود. 

از کرم پودری استفاده کنید که دو درجه با رنگ پوست شما متفاوت باشد. اگر پوست چربی دارید از کرم پودر خشک و اگر پوست معمولی و خشکی دارید از کرم پودر مایع استفاده کنید. اول کرم پودر را خوب بر روی صورت پخش کرده و بعد آن را با قلمو فید کنید. وگرنه کل مواد کرم پودر به خورد قلمو می رود. 

در مرحله آخر می توانید برای فیکس آرایش خود بعد از بیست دقیقه از پودر تثبیت کننده یا این که اسپری آن استفاده کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.