۲۳۹۵۹۴
۸۰
۸۰

۳ رنگی که نباید هرگز در اتاق خواب به کار ببرید!

در طراحی دکوراسیون و در پوسترهای تبلیغاتی ممکن است رنگ هایی را ببینید که به دلتان بنشیند و برایتان جذاب باشد. در حالی که بعد از مدتی با خود بگویید ای کاش از این رنگ استفاده نمی کردم!

3 رنگی که نباید هرگز در اتاق خواب به کار ببرید!

 

۳ رنگی که نباید هرگز در اتاق خواب به کار ببرید!

در طراحی دکوراسیون و در پوسترهای تبلیغاتی ممکن است رنگ هایی را ببینید که به دلتان بنشیند و برایتان جذاب باشد. در حالی که بعد از مدتی با خود بگویید ای کاش از این رنگ استفاده نمی کردم! در این مطلب دقیقا به همان 3 رنگی اشاره شده است که شما را پشیمان خواهد کرد. هر چند که تمام رنگ ها زیبا بوده و جذابیت خود را دارند، اما استفاده از آن ها در فضای اتاق خواب اصلا مناسب نیست. پس بهتر است در انتخاب رنگ ها حتما مراقب سه رنگ یزر باشید تا گول جذابیت آن ها را نخورید:

3 رنگی که نباید هرگز در اتاق خواب به کار ببرید!

 

  • رنگ بنفش

رنگ بنفش که طیف آن از کمرنگ تا پررنگ را شامل می شود، ظاهر شیک و جذابی به کحیط خواب شما می بخشد. با این حال روانشناسان و محققان معتقد هستند که رنگ بنفش باعث دیدن کابوس های شبانه و بدخوابی یا بی خوابی می شود. شاید افراد بتوانند نهایت ۵ ساعت در این اتاق با این رنگ آرامش خواب داشته باشند. اگر هم رنگ اتاق شما در حال حاضر بنفش است، می توانید با رنگ های سبز و نارنجی میزان تاثیر آن را کمتر کنید. 

3 رنگی که نباید هرگز در اتاق خواب به کار ببرید!

 

  • رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای تاثیر به سایی در دلمرده شدن و ناراحتی دارد. فرقی ندارد چه تناژی از قهوه ای باشد. این رنگ در اتاق خواب می تواند دلتنگی، ناراحتی و حتی افسردگی را به ارمغان بیاورد. حتی ساعت خوابیدن در این اتاق نیز کمتر از اتاقی با رنگ بنفش است. اگر اتاقی با رنگ قهوه ای دارید و به هیچ عنوان نمی توانید به رنگ آن دست بزنید، حتما از رنگ های آرامش بخش مثل آبی و سبز یا سفید استفاده کنید. 

3 رنگی که نباید هرگز در اتاق خواب به کار ببرید!

 

  • رنگ های زرد یا نارنجی

تناژ رنگ های زرد و نارنجی نه تنها برای اتاق خواب بلکه برای هیچ فضایی از منزل مناسب نیستند. این رنگ ها روشنی زیادی را بازتاب می کنند که آرامش را بر هم زده و باعث فعالیت و جنب و جوش زیاد می شود. افرادی که خواب حساسی دارند بهتر است از این رنگ ها در اتاق خود استفاده نکنند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.