۲۳۹۵۹۱
۸۲
۸۲

خانم های شیک هر شلواری رو با چه کفشی می پوشن؟

انتخاب کفش مناسب برای هر شلوار کار سختی است، اما ما در این مطلب برای شما شلوار ها و کفش هایی که باهم ست زیبایی می سازند را بهتان معرفی کرده ایم.

خانم های شیک هر شلواری رو با چه کفشی می پوشن؟

شلوار از پراستفاده ترین پوشش ها برای خانم ها و آقایان است و مدلها و تنوع بالایی دارد. در کمد لباس ما انواع شلوار وجود دارد که می توانیم آنها را با لباس های مختلف و انواع کفش ست کرده و تبدیل به یک فرد شیک پوش شویم. شیک پوش بودن شاید در ظاهر کار دشواری به نظر برسد، اما در حقیقت اینطور نیست.

کافی است اصول ست کردن را بلد باشید و بتوانید کفش مناسب برای انواع شلوار را انتخاب نمایید زیرا انتخاب کفش مناسب و ست با شلوار، در زیبایی و استایل شما نقش مهمی دارد. در این بخش از دنیای مد شما را با انواع مدل کفش مناسب برای هر مدل شلوار زنانه، آشنا خواهیم کرد.

شلوار راسته

شلوار راسته به شلواری گفته می شود که از قسمت لگن تا مچ پا استوانه ای شکل بوده و زانو، ساق پا و مچ پا نمی چسبد و از قسمت ران پا کاملا چسبیده است. برای ست کردن شلوار راسته، میتوانید از مدل های کفش لوفر، کفش پاشنه بلند، کفش ونس و صندل استفاده کنید. در فصل‌های سرد، با شلوار راسته می‌توان نیم‌بوت یا بوت هم استفاده کرد.

 

خانم های شیک هر شلواری رو با چه کفشی می پوشن؟

شلوار جاگر

شلوار جاگر یکی از پر طرفدارترین شلوار ها است که نسبتا گشاد دوخته می شود و در قسمت مچ پا به کمک کش جمع می شود. جاگر شلواری راحت و شبیه به اسلش است که اضافه کردن آن به هر استایلی باعث جذابیت و به روز شدن استایل می شود. بهترین انتخاب برای ست با شلوار جاگر، کتانی جُردن، کتونی سفید، کتانی جورابی، ونس است، در استایل‌های زمستانی، بوت‌های بلند بهترین گزینه برای ست کردن با شلوارهای جاگر هستند.

دامن شلواری

دامن شلواری در واقع نوعی شلوار زنانه است که تلفیقی از دامن و شلوار می‌باشد. از قسمت کمر تا مچ پا دارای گشادی یکسان و در بعضی مدل‌‌ها از کمر تا باسن قالب بدن می‌باشد. اگر قصد دارید از دامن شلوار خود در مجالس و مهمانی ها استفاده کنید می توانید آن را با یک جفت صندل پاشنه بلند و یک کیف متناسب با صندل ها کامل کنید. این نوع شلوار را می‌توانید با کفش های کالج و یا پاشنه بلند و کتونی نیز ست کرده و استایلتان را تکمیل نمایید.

شلوار بوتکات

شلوار بوت کات به شلواری گفته می شود که راسته است اما از قسمت زانو به پایین کمی گشاد می شود. انواع مدل کفش مناسب برای شلوار بوت کات، شامل کفش های کتانی، کفش مدل لوفرو کفش های پاشنه دار است. اگر قرار است شلوار بوت کات را در مهمانی بپوشید به‌راحتی می‌توانید به‌سراغ کفش‌ها و صندل پاشنه بلند بروید.

شلوار مام فیت

شلوار مام فیت یکی از ترندهای شلوار جین است که معمولاً در قسمت کمر جمع می‌شوند و به صورت کششی یا با کمربند بسته می‌شوند. برای استایل اسپورت، می‌توان این شلوار را با کفش کتانی ترکیب کرد. در حالی که برای استایل رسمی‌تر، می‌توان از کفش‌های پاشنه بلند، نیم بوت یا بوت بهره گرفت. کفش های بالرین، صندل نیز برای ست کردن با شلوار مام فیت مناسب هستند.

خانم های شیک هر شلواری رو با چه کفشی می پوشن؟

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل فاق بلندی دارد و کمر آن بالای ناف بسته می شود، در قسمت ران وساق پا گشاد است اما در بخش ساق پا کمی تنگ می شود. برای تکمیل استایل خود با شلوار مام استایل از کتانی یا بوت استفاده کنید. پوشیدن کفش پاشنه بلند نیز به همراه شلوار مام استایل مناسب است. کفش لوفر و صندل نیز انتخابی خوبی برای ست کردن با شلوار مام استایل هستند.

شلوار بگ

شلوارهای بگ شلوارهای کاملا گشادی هستند که با انواع لباس ست می شوند، شلوار بگ به زیبایی با مدل های کفش لوفر و ونس قابل ست کردن است. در مهمانی ها و یا مجالس می توانید با شلوار بگ پاشنه بلند و یا صندل بپوشید و پوشیدن این نوع شلوار با انواع کتانی برای استایل های کژوال مناسب است.

خانم های شیک هر شلواری رو با چه کفشی می پوشن؟

منبع: نمناک

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.