۲۳۹۵۷۶
۳۹
۳۹

بهترین ماساژ صورت برای رفع چین و چروک صورت

یکی از روش‌های موثر برای رفع چین و چروک صورت، ماساژ دادن است. البته ماساژی که به صورت اصولی بوده و درست انجام شود.

بهترین ماساژ صورت برای رفع چین و چروک صورت

بهترین ماساژ صورت برای رفع چین و چروک صورت

یکی از روش‌های موثر برای رفع چین و چروک صورت، ماساژ دادن است. البته ماساژی که به صورت اصولی بوده و درست انجام شود. یکی از روش های طبیعی برای زیبایی و شفافیت پوست، ماساژ دادن طبیعی است. اگر هر روز یک زمان برای ماساژ پوست صورت بگذارید، راحت می‌توانید پوست خود را شفاف کرده و چین و چروک را برطرف کنید. در ادامه با چند روش حرفه ای برای ماساژ صورت آشنا خواهید شد. 

بهترین ماساژ صورت برای رفع چین و چروک صورت

۱. ماساژ صورت برای دور چشم

دور چشم یکی از حساس ترین نواحی است که اگر اشتباه هم ماساژ دهید، چین و چروک آن بیشتر می‌شود. ابتدا انگشتان خود را با روغن گیاهی خوب چرب کنید. انگشتان را به آرامی روی پوست دور چشم گذاشته و ملایم و دورانی به سمت بیرون ماساژ دهید. حرکات انگشتان بهتر است به صورت ضربه‌ای، دورانی، به بیرون کشیدن به آرامی و چرخشی باشد. ده دقیقه این ماساژ را بدون عجله انجام دهید. 

بهترین ماساژ صورت برای رفع چین و چروک صورت

۲. ماساژ صورت برای چین و چروک پیشانی

یکی از مناطق صورت که زود و سریع چین می‌افتد، همین پیشانی است. اول انگشتان و صورت خود را تمیز کرده و بعد چند قطره روغن بدون حساسیت مانند زیتون، روی انگشت‌های خود بریزید. حالا پیشانی صورت خود را با انگشت دست به سمت بیرون به صورت ضربه‌ای و به صورت چرخشی به بیرون ماساژ دهید. پنج الی ده دقیقه این کار را انجام داده و صورتتان را با آب سرد بشویید. 

بهترین ماساژ صورت برای رفع چین و چروک صورت

۳. ماساژ دور لب

برای دور لب بهتر است ماساژ به سمت بالا باشد. چرا که پوست صورت افتاده می‌شود و آویزان می‌شود. وقتی انگشتان و پوست خود را چرب کردید، حالا تلاش کنید پوست دور لب خود را ارام ارام نیشگون بگیرید. بعد خط خنده دور لب را به سمت بالا و با ضربه و چرخش به آرامی ماساژ دهید. ده دقیقه این ماساژ را انجام داده و بعد با آب سرد شستشو دهید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.