۲۳۹۵۷۵
۵۷
۵۷

گل سفید مورد علاقه تو انتخاب کن، تا بگم شخصیتت چجوریه؟

اگر دوست دارید شخصیتتان را در سال جدید محک بزنید؛ با این تست شخصیت بهاری و با انتخاب یکی از این گل‌های سفید، می‌توانید به نتیجه برسید.

گل سفید مورد علاقه تو انتخاب کن، تا بگم شخصیتت چجوریه؟

دوست دارید اعماق شخصیت خود را در سال جدید و بهار امسال کشف کنید؟ تست شخصیت بهاری ما را انجام دهید آماده کاوش در قلمروهای ناشناخته شخصیت خود باشید.

تست شخصیت بهاری

محافظه کارتر هستی یا ماجراجو؟ صبر کنید تا این گل‌های سفید زیبا پاسخ را به شما نشان دهند

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که در کدام قسمت از طیف شخصیتی قرار دارید؟ آیا همیشه ریسک‌پذیر و آماده ماجراجویی هستید یا یک سنت‌گرا هستید که چیزهای منطقی را انتخاب می‌کند.

این تست شخصیت منحصر به فرد برای پاسخ دادن به همین سوالات طراحی شده است! تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که یک گل سفید را انتخاب کنید. قانون این تست این است که سریع انتخاب کنید و زیاد به گل‌ها نگاه نکنید و فکر نکنید.

اجازه دهید ناخودآگاه شما تصمیم بگیرد و شخصیت شما را آشکار کند.

گل سفید مورد علاقه تو انتخاب کن، تا بگم شخصیتت چجوریه؟
گل سفید اول

اگر اولین گل سفید این تست را انتخاب کردید، احتمالاً محافظه کار هستید. شما به سنت و ثبات ارزش می‌دهید و شخصیتی دارید که همیشه به دیگران مشاوره می‌دهد.

شما زندگی و رشد در محیط ساختاریافته و منظم را ترجیح می‌دهید و دوست دارید همه چیز قابل پیش بینی باشد. البته این به این معنا نیست که شما کسل کننده هستید، بلکه آرامشتان را در چیزهای آشنا و واقعی پیدا می‌کنید. شما حس وظیفه قوی دارید و به دلیل قابل اعتماد بودن خود، اطرافیان شما را دوست دارند.

گل سفید دوم

اگر گل دوم شما را جذب کرده، به احتمال زیاد ماجراجو هستید. شما خودتان را برای چالش‌ها آماده می‌کنید و همیشه به دنبال تجربیات هیجان انگیز هستید. شخصیت شما کنجکاو و ذهن شما باز است و به امتحان کردن چیز جدید نه نمی‌گویید. البته این به معنای بی پروا بودن شما نیست.

شما به راحتی از منطقه راحتی تان بیرون می‌روید و از کشف ناشناخته‌ها نمی‌ترسید.

گل سفید سوم

اگر گل سفید سوم را انتخاب کردید، شخصیتی تان در وسط این طیف قرار دارد. بسته به شرایط هم محافظه کار و هم ماجراجو می‌شوید. شما برای سنت‌ها و واقعیت‌های زندگی ارزش قائل هستید؛ اما از شکستن قوانین ترسی ندارید. شما منعطف و با محیط سازگار هستید و می‌توانید در کنار مسائل آشنا و ناشناخته آرامش پیدا کنید.

این توازن صفات شما را به فردی همه کاره تبدیل می‌کند که می‌تواند تقریباً در هر مکانی جا بیفتد.

منبع: ستاره

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.