۲۳۹۵۷۴
۷۲۸
۷۲۸

ترفندهایی برای زیباتر و کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها؛ آرایش چشم مدل روباهی

ترند آرایش چشم روباهی (fox eye) در مورد تغییر فرم و لیفت چشمان شماست تا ظاهری فریبنده به شما بدهد. اگرچه امروزه برخی از جراحی برای این کار استفاده می‌کنند؛ اما شما می‌توانید با آرایش و مژه این ترند را اجرا کنید.

ترفندهایی برای زیباتر و کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها؛ آرایش چشم مدل روباهی

روباه جدا از ماهیت حیله گر و فریبنده خود، چشمانی زیبا و گیرا دارد؛ پس اگر به دنبال آرایش چشم خود به سبک چشم روباهی هستید؛ از این ترفندها غافل نشوید.

در آرایش چشم روباهی، چشم‌ها ظاهری بلند و کشیده دارند که می‌توان با ترکیب تکنیک‌های آرایش مانند خط چشم گربه ای و هایلایت به آن دست یافت. این آرایش چشم که توسط مدل‌هایی مانند بلا حدید و کندال جنر رایج شده، فریبنده است و شما را زیباتر نشان می‌دهد.

ترفندهایی برای آرایش چشم روباهی

آرایش چشم روباهی یک ترند زیبایی محبوب است که چشم‌های کشیده‌تری به وجود می‌آورد که یادآور نگاه روباه است. این تکنیک در درجه اول بر گوشه‌های بیرونی چشم تأکید کرده و استایلی برجسته و بادامی به آن‌ها می‌دهد.

برای این ترند شما به یک پالت سایه چشم با رنگ‌های گرم و نود، خط چشم مشکی، ریمل و مژه مصنوعی نیاز دارید.

ترفندهایی برای زیباتر و کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها؛ آرایش چشم مدل روباهی

ابتدا روی پلاک را با یک پرایمر زیرسازی کنید. حالا از یک سایه خنثی و روشن به عنوان بیس استفاده کنید و آن را روی پلک‌های خود بمالید.
سایه تیره را به گوشه‌های بیرونی چشم‌ها بزنید و آن را به سمت چین پلک ببرید تا چشم کشیده‌تر به نظر برسد.
خط چشم مشکی را از گوشه داخلی چشم آغاز کنید و یک خط باریک در امتداد خط مژه بالایی بکشید. وقتی به گوشه بیرونی پلک رسیدید؛ خط را به سمت بالا و خارج بکشید و یک دنباله ایجاد کنید.
از خط چشم قهوه ای برای مژه پایین استفاده کرده و آن را در امتداد نیمه بیرون مژه بکشید.
استفاده کنید. مژه‌های بلندتری را در گوشه‌های بیرونی چشمتان بگذارید. یک ریمل حجم دهنده روی مژه‌های مصنوعی و طبیعی خود بزنید تا یکپارچه‌تر شود.

ترفندهایی برای زیباتر و کشیده‌تر نشان دادن چشم‌ها؛ آرایش چشم مدل روباهی

علاوه بر این می‌توانید لیفت مژه را امتحان کنید تا یک فر طبیعی‌تر به وجود آمده و به کشیده‌تر کردن گوشه‌های بیرونی چشم شما کمک می‌کند.

در نهایت بهتر است بدانید؛ اگر چشم هایی با پلک افتاده دارید؛ خط چشم بالایی شما باید خیلی نازک رو در امتدا خط مژه بالایی باشد؛ اما قسمت بیرونی خط چشم رو پررنگ تر و ضخیم‌تر کرده و به سمت بالا ببرید.

اگر چشم‌هایتان گرد است؛ خط چشم رو از گوشه داخلی چشم و نازک آغاز کرده و به تدریج ضخامت را افزایش بدید و در نهایت قسمت بیرونی خط چشم رو ضخیم‌تر و به سمت بالا ببرید.

اگر چشم هایتان بادامی شکل است؛ باید خط چشم رو کمی قبل از انتهای چشم شروع کرده و صاف ادامه بدید تا ظاهر طبیعی‌تر داشته باشد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.