۲۳۹۴۴۷
۱۳۷۴۲
۱۳۷۴۲

ایده های کیف ترند و جذاب برای سال ۱۴۰۳

برای هر خانمی داشتن کیف دوشی، بندی و کوله پشتی و مشابه آن ها، یک جزء جداناپذیر از استایل او خواهد بود.


ایده های کیف ترند و جذاب برای سال ۱۴۰۳

برای هر خانمی داشتن کیف دوشی، بندی و کوله پشتی و مشابه آن ها، یک جزء جداناپذیر از استایل او خواهد بود. از طرفی هم با تغییراتی که در صنعت مد و فشن به وجود می آید، تغییرات ظاهری و جذاب در کیف می تواند تاثیرگذار باشد. در ادامه به چند مدل کیف جذاب که برای سال 1403 به عنوان ترند در نظر گرفته شده است، اشاره خواهد شد. 

ایده های کیف ترند و جذاب برای سال 1403

۱. کیف بوکت یا خورجینی

کیف خورجینی که مانند یک خورجین است، معمولا از پارچه، چرم یا جیر درست می شود که دسته بلندی هم دارد. از دهه 1960 تا به الان این کیف ها محبوب هستند. اگر می خواهید یک کیف جادار و خوب داشته باشید، این مدل بهترین گزینه برای انتخاب است. این کیف ها برای حمل وسایل به صورت روزانه و قرار دادن وسایل ضروری قابل استفاده هستند. حتی با استایل های رسمی، کژوال و نیمه رسمی هم می توانید این کیف ها را استفاده کنید. 

ایده های کیف ترند و جذاب برای سال 1403

۲. کیف های بزرگ یا توت بگ

از دیگر کیف های محبوب برای سال 1403، می توان به کیف های توت بگ یا بزرگ اشاره کرد. این کیف ها برای گذاشتن کتاب، دوربین، وسایل بزرگ، به عنوان ساک برای باشگاه، دانشگاه، محل کار و حتی مجالسی مانند عروسی و دورهمی ها مناسب است. کیف های بزرگ شیک و کاربردی هستند و برای هر موقعیتی می توان از آن ها استفاده کرد. 

ایده های کیف ترند و جذاب برای سال 1403

۳. کیف کلاچ

کیف های کلاچ در عین کوچک و جمع و جور بودن، بسیار شیک هستند به همین خاطر به عنوان ترند سال 1403 در نظر گرفته سده اند. برای مواقعی که وسایل کمی دارید و می خواهید تیپ خود را مینیمال و در عین حال شیک نشان دهید، این کیف ها مناسب هستند. با این کیف ظرافت و زنانگی خود را نشان خواهید داد. 

ایده های کیف ترند و جذاب برای سال 1403

۴. کیف های دستی

از متداول ترین کیف ها که خانم ها به آن علاقه مند هستند، کیف های دستی است. کیف دستی در انواع و اقسام متفاوتی وجود دارد و می توان به خوبی با هر استایلی آن را ست کرد. طرح های متنوع و نقش و نگارهایی که بر روی کیف دستی می زنند، می تواند توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کند. 

 

۵. کیف های بند زنجیری

بند زنجیری ها شاید در نگاه اول حمل آن ها سخت به نطر برسد اما به دلیل بافت نرم و قابل استفاده آن، بسیار راحت و کاربردی هستند. خانم های خوش سلیقه و خوش پوشی که می خواهند استایل زیبایی داشته باشند و معمولا وسایل زیادی ندارند، این کیف ها را که در سال 1403 به عنوان کیف مهمانی ترند شده است، استفاده می کنند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.