۲۳۹۹۵۳
۵۱
۵۱

با این ۲ نوشیدنی لاغر شوید/نوشیدنی های شگفت انگیز برای کاهش وزن

لاغری با نوشیدنی های لاغر کننده بدون فعالیت داشتن و سبک زندگی سالم کمی غیر علمی و تخیلی به نظر می رسد. البته اگر اهل ورزش کردن هستید و سبک زندگی و تغذیه ای سالم را رعایت می کنید، می توانید این دو نوشیدنی را برای کاهش وزن در نظر بگیرید. 

با این 2 نوشیدنی لاغر شوید/نوشیدنی های شگفت انگیز برای کاهش وزن

با این ۲ نوشیدنی لاغر شوید/نوشیدنی های شگفت انگیز برای کاهش وزن

لاغری با نوشیدنی های لاغر کننده بدون فعالیت داشتن و سبک زندگی سالم کمی غیر علمی و تخیلی به نظر می رسد. البته اگر اهل ورزش کردن هستید و سبک زندگی و تغذیه ای سالم را رعایت می کنید، می توانید این دو نوشیدنی را برای کاهش وزن در نظر بگیرید. در کنار ورزش کردن و داشتن فعالیت و تحرک، می توانید با نوشیدنی هایی که در ادامه بررسی می کنیم، شکم خود را صاف کنید. از طرفی هم این نوشیدنی ها به صورت طبیعی بوده و مانند قرص های لاغری تاثیرات بدی نمی گذارد. در ادامه با این دو مدل نوشیدنی جادویی بیشتر آشنا خواهید شد. 

با این 2 نوشیدنی لاغر شوید/نوشیدنی های شگفت انگیز برای کاهش وزن

۱. نوشیدنی زنجبیل و لیمو ترش

زنجبیل میزان سوخت و ساز بدن را بالا می برد. از طرفی هم لیمو ترش تازه بر روی رفع سلول های چربی تا حدی موثر است. ترکیب این دو ماده با یک دیگر بیش از قبل باعث بهبود لاغری و کاهش وزن می شود. کمی زنجبیل تازه را خرد کرده و داخل یک و نیم لیوان آب جوش بریزید و بگذارید ده دقیقه دم بکشد. بعد از آن که ولرم شد آب یک لیمو ترش را به آن اضافه کنید و بخورید. هر دو روز یک بار قبل از انجام فعالیت یا ورزش بنوشید و تا یک ماه آن را ادامه دهید. 

با این 2 نوشیدنی لاغر شوید/نوشیدنی های شگفت انگیز برای کاهش وزن

۲. نوشیدنی رزماری و گریپ فروت

گیاه تازه رزماری می تواند کبد را سم زدایی کند و همچنین خوردن غذاها را بهبود ببخشد. از طرفی هم حرکات گوارشی فرد را بهتر خواهد کرد. میوه گریپ فروت نیز می تواند با وجود ویتامین C، کمک بزرگی به کاهش کلسترول کند. برای تهیه این نوشیدنی رزماری را به مدت 20 دقیقع بگذارید تا دم بکشد. بعد آب یک گریپ فروت را بگیرید و وقتی دمنوش رزماری ولرم بود آن را مخلوط کنید و بعد بنوشید. بعد از انجام ورزش این نوشیدنی بسیار مناسب است. هفته ای دو الی سه بار می توانید از آن استفاده کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.