۲۳۹۹۴۳
۲۷
۲۷

۳ روش خانگی برای برجسته کردن لب/برجسته کردن لب ها بدون ژل و تزریق!

در حال حاضر یکی از معیارهای زیبایی برای خانم ها در صنعت مد و زیبایی، برجسته کردن لب است. با توجه به گسترده شدن جراحی های زیبایی، افراد زیادی برای تزریق ژل به لب مراجعه می کنند. 

3 روش خانگی برای برجسته کردن لب/برجسته کردن لب ها بدون ژل و تزریق!

۳ روش خانگی برای برجسته کردن لب/برجسته کردن لب ها بدون ژل و تزریق!

در حال حاضر یکی از معیارهای زیبایی برای خانم ها در صنعت مد و زیبایی، برجسته کردن لب است. با توجه به گسترده شدن جراحی های زیبایی، افراد زیادی برای تزریق ژل به لب مراجعه می کنند. با این که لب بزرگ می شود نرمی و حس برجستگی به خود می گیرد. بیشتر افراد ممکن است علاقه ای به تزریق ژل نداشته باشند. به همین دلیل ممکن است که به ماسک های خانگی روی بیاورند. بیشتر ماسک های خانگی می توانند در برجسته کردن لب موثر باشند. برخی از این بهترین ماسک های لب عبارت هستند از: 

3 روش خانگی برای برجسته کردن لب/برجسته کردن لب ها بدون ژل و تزریق!

  • ۱. روغن زیتون و شکر

با ترکیب یک قاشق روغن زیتون و نصف قاشق شکر سفید یا شکر قهوه‌ ای، می توانید لب های خود را لایه برداری کنید. وقتی لب پوسته مرده داشته باشد، ممکن است شفافیت و زیبایی خود را از دست بدهد. با این ترکیب روغن زیتون و شکر می توانید پوست خود را لایه برداری کنید. همچنین می تواند باعث حجم دادن به سلول های لب هم شود. بعد از این اسکراب، نرمی بیش از حدی روی لب های خود تجربه کنید. دو بار در هفته این ماسک را امتحان کنید و پنج دقیقه ماساژ دهید. بعد از نیم ساعت آن را با آب ولرم بشویید. 

3 روش خانگی برای برجسته کردن لب/برجسته کردن لب ها بدون ژل و تزریق!

  • ۲. روغن نعناع و دارچین

یکی دیگر از بهترین روغن هایی که می تواند لب ها را برجسته و بزرگ کند، روغن نعناع است. روغن نعناع کمک می‌ کند که لب ها متورم شده و در عین حال نرم هم می شود. اگر می خواهید لب های خود را برای مهمانی برجسته کنید، این ترکیب بهترین گزینه است. یک قاشق غذاخوری روغن نعناع را با نصف قاشق چای خوری پودر دارچین مخلوط کنید. دو دقیقه ماساژ دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید. 

3 روش خانگی برای برجسته کردن لب/برجسته کردن لب ها بدون ژل و تزریق!

  • ۳. عسل و آبلیمو

معمول ترین ماسکی که برای برجیتگی لب استفاده می‌ شود، ترکیب عسل و آبلیمو است. آب یک لیمو ترش تازه را بگیرید و با عسل مخلوط کنید. آن را بر روی لب ها بمالید و پنج دقیقه به آرامی با مسواک نرم ماساژ دهید. طوری ماساژ دهید که زخم نشود. عسل لب ها را نرم و در عین حال شفاف می کند. این ترکیب را دو الی سه بار در هفته استفاده کرده و بعد نتایج آن را خواهید دید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.