۲۳۹۴۱۴
۲۸
۲۸

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

اگر از شکل ناخن‌هایتان ناراضی باشید، کاشت ناخن یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. در این مقاله با بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران آشنا می‌شوید.

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

اگر از شکل ناخن‌هایتان ناراضی باشید، کاشت ناخن یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. در این مقاله با بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران آشنا می‌شوید. 

در این مقاله می‌خوانید: 

کاشت ناخن چگونه است؟

کاشت ناخن، روش‌های مختلفی دارد که روش پودری، یکی از آن‌ها است. 

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

کاشت ناخن به روش پودری

کاشت ناخن، یک گزینه عالی برای هر شخصی است که می‌خواهد مانیکور ناخن‌هایش تغییر نکند. فرآیند کاشت ناخن، نسبتا ساده است. البته هر تکنسین ناخن‌کار ممکن است تکنیکی متفاوت داشته باشد، اما مراحل کلی آن یکسان است. 

  • ناخن‌کار، لاک روی ناخن‌های شما را پاک و با استفاده از سوهان، ناهمواری‌های  ناخن‌هایتان را پاک می‌کند تا پودر به راحتی روی ناخن‌هایتان بنشیند. بعد از کوتاه کردن ناخن‌هایتان، فرم دادن به آن‌ها و عقب راندن کوتیکول‌ها، تکنسین روی ناخن‌هایتان پرایمر اعمال می‌کند، سپس روی آن‌ها یک لاک شفاف می‌زند.
  • در مرحله بعد، ناخن‌کار پودری شفاف را روی ناخن‌ها می‌مالد، پودر اضافی را برس و روی آن یک لاک محافظ شفاف می‌زند. این مراحل تا زمانی که ناخن کاملا با پودر پوشیده و سفت شود، تکرار می‌شود.
  • بعد ناخن‌کار هر ناخن را با روکش ژل می‌پوشاند و از شما می‌خواهد دست‌هایتان را زیر یک فن خشک‌کن قرار بدهید. این روند حدود یک ساعت و نیم طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید: ترمیم ناخن شکسته با کاشت پودر چگونه است؟

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

کاشت ناخن با ژل

در روش کاشت ناخن با ژل، بعد از آماده‌سازی اولیه و قرار دادن مواد ضد قارچ روی ناخن، ژل را روی ناخن قرار می‌دهند و از شما می‌خواهند دست‌هایتان را زیر دستگاه یووی بگذارید تا ژل خشک شود. 

مزایا و معایب کاشت ناخن پودری و ژل 

این دو روش از این نظر که هر دو یک لایه محافظتی اضافی برای ناخن‌های طبیعی ایجاد می‌کنند، شبیه هستند. 

ناخن‌های پودری به نور UV نیاز ندارند و معمولا فرآیند کاشت سریع‌تر است. لامپ‌های UV یا ماوراء بنفش ممکن است برای سلامتی خطر داشته باشند، بنابراین ناخن‌های پودری می‌توانند از قرار گرفتن غیرضروری در معرض این نور جلوگیری کنند.

باید مطمئن شوید که ناخن‌کار به جای فرو بردن انگشتانتان در پودر، آن را روی ناخن‌هایتان می‌ریزد. 

کاشت پودری روی ناخن‌ها ضخیم‌تر از ژل به نظر می‌رسد، بنابراین ممکن است ناخن‌های ژلی کمی طبیعی‌تر از کاشت پودر به نظر برسند.

ناخن‌های پودری، خطر عفونت بیشتری را به همراه دارند، چون پودر با پوست شما تماس پیدا می‌کند و دوباره روی فرد دیگری استفاده می‌شود. برای پیشگیری از این آلودگی باید مطمئن شوید که ناخن‌کار به جای فرو بردن انگشتانتان در پودر، آن را روی ناخن‌هایتان می‌ریزد. فرو بردن ناخن‌ها در پودر، راهی آسان برای انتقال عفونت ناخن بین مشتری‌ها است.

بیشتر بخوانید: کاشت ناخن در زمان بارداری، ممنوعه؟

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

آیا کاشت ناخن در خانه ایده خوبی است؟

در حالی که کاشت ناخن پودری، بی‌ضرر به نظر می‌رسد، اما همچنان حاوی مواد شیمیایی است که سلامتی را به خطر می‌اندازد. کاشت ناخن را در خانه انجام ندهید چون هم در کاشت ناخن پودری، هم در کاشت ناخن ژل، محصولات شیمیایی اگر به درستی استفاده نشوند، به پوست یا ناخنتان آسیب می‌رسانند. حتی محصولاتی که برای استفاده در خانه به بازار عرضه می‌شوند، حاوی مواد شیمیایی مضر هستند، بنابراین بهتر است به متخصص ناخن‌کار مراجعه کنید. 

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

ماندگاری کاشت ناخن پودری و ژل چقدر است؟

اگر پرمشغله‌تر هستید، کاشت پودر گزینه‌ای عالی است چون بسته به این‌که چقدر از ناخن‌هایتان مراقبت می‌کنید، حدود سه هفته یا بیشتر دوام می‌آورد که تقریبا دو برابر طول عمر کاشت ناخن ژل است.

اگر پرمشغله‌تر هستید، کاشت پودر گزینه‌ای عالی است چون بسته به این‌که چقدر از ناخن‌هایتان مراقبت می‌کنید، حدود سه هفته یا بیشتر دوام می‌آورد.

چگونه کاشت ناخن پودری را پاک کنید؟

فرآیند برداشتن کاشت ناخن بسیار مهم است، بنابراین برای به حداقل رساندن آسیب، هرگز سعی نکنید خودتان کاشت ناخن را بردارید. همیشه امن‌ترین روش این است که به سالن زیبایی برگردید و از متخصص ناخن‌کار بخواهید کاشت ناخن را برایتان بردارد. 

بیشتر بخوانید: رشد سریع ناخن ها، زنان بدانند

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

خطرات کاشت ناخن

مانیکور و پدیکور، از روش‌های محبوب بین خانم‌هاست که باعث افزایش جذابیت و زیبایی ناخن‌ها می‌شود. اما این روش‌ها اگر در محیط مناسب انجام نشوند، خطراتی به همراه دارند.

استریلیزاسیون ناکافی

یکی از نگرانی‌های اصلی در سالن‌های ناخن، خطر عفونت ناشی از شیوه‌های ناکافی استریلیزاسیون است. ابزارهای مورد استفاده در مانیکور و پدیکور مانند ناخن‌گیر، فشاردهنده کوتیکول و سوهان، می‌توانند حاوی باکتری‌ها و قارچ‌های مضر باشند. این ابزار اگر به درستی ضدعفونی نشوند، عفونت‌هایی از جمله عفونت‌های قارچی ناخن، عفونت‌های باکتریایی و حتی عفونت‌های ویروسی مانند زگیل را به همراه دارند.

بیشتر بخوانید: کدام روش کاشت ناخن بهتر است؟

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

آسیب ناخن و فرو رفتن ناخن

کوتاه کردن و فرم دادن بیش از حد ناخن توسط تکنسین‌های بی‌تجربه می‌تواند منجر به آسیب ناخن‌ها شود. کوتاه کردن بیش از حد ناخن‌ها یا کوتاه کردن آن‌ها به شکل نامناسب به ویژه در ناخن‌های پا، احتمال رشد ناخن‌ها را افزایش می‌دهد و در این شرایط، ناخن به پوست اطراف آن وارد می‌شود که معمولا با درد، قرمزی، تورم و عفونت همراه است.

انتقال عفونت های قارچی و باکتریایی

بهداشت سالن‌های ناخن اگر ضعیف باشد به پرورش عفونت‌های قارچی و باکتریایی منجر می‌شود. قارچ‌ها در محیط‌های گرم و مرطوب رشد می‌کنند و حوله‌ها و سطوح سالن ناخن، از منابع آلودگی هستند. بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند عدم ضد عفونی مناسب، این عفونت‌ها به راحتی از یک مشتری به مشتری دیگر منتقل می‌شوند. بنابراین حتما مرکزی را برای کاشت ناخن انتخاب کنید که در آن پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود و تکنسین‌های آن متبحر و باتجربه هستند.

بیشتر بخوانید: درمان مشکلات ناخن، آشنایی با شایع‌ترین بیماری‌های آن

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

بهترین مرکز کاشت ناخن شرق تهران

در ادامه با بهترین مراکز کاشت ناخن شرق تهران آشنا می‌شوید: 

  • آموزش و خدمات کاشت ناخن نگین
  • مرکز کاشت ناخن لاک
  • کاشت ناخن ملینا در نارمک 
  • آموزش و خدمات کاشت ناخن لاریسا 
  • آموزش و خدمات کاشت ناخن عسل

خلاصه

کاشت ناخن پودری و ژل، از روش‌های کاشت ناخن هستند که هر کدام، مزایا و معایبی دارند که بسته به شرایط خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید، اما مهم‌ترین نکته، انتخاب بهترین مرکز کاشت ناخن است که نکات بهداشت و استرلیزاسیون در آن به درستی رعایت شود و تکنسین‌های آن نیز باتجربه و متبحر باشند. 

برای یافتن متخصصان مورد نظر خود به کلینیک نی نی بان مراجعه کنید.

منبع: elle

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.