۲۳۸۹۷۵
۶۴
۶۴

با این ۳ اشتباه آرایشی، خودتو پیر نشون نده

همه خانم ها وقتی آرایش می کنند، ممکن است یک سری نکات خاص را فراموش کرده یا به کار نبرند. همین عامل باعث می شود تا نه تنها آرایش آن ها زیباتر به نظر نرسد، بلکه باعث باعث پیر نشان دادن صورت هم می شود.

با این 3 اشتباه آرایشی، خودتو پیر نشون نده

با این ۳ اشتباه آرایشی، خودتو پیر نشون نده

همه خانم ها وقتی آرایش می کنند، ممکن است یک سری نکات خاص را فراموش کرده یا به کار نبرند. همین عامل باعث می شود تا نه تنها آرایش آن ها زیباتر به نظر نرسد، بلکه باعث باعث پیر نشان دادن صورت هم می شود. حتما شما هم تجربه کرده اید که بعد از آرایش کردن، چهره شما بزرگ تر از سنتان نشان می دهد. با این حال درست آرایش کردن و به کار بردن نکات آرایشی به درستی، می تواند چهره شما را زیباتر و جذاب تر نشان دهد. از طرفی داشتن آرایش جذاب و زیبا، می تواند به شما کمک کند تا اعتماد به نفستان افزایش یابد. در این بخش از نی نی بان، قصد داریم نکات آموزشی را برای جلوگیری از اشتباه کردن بررسی کنیم. 

با این 3 اشتباه آرایشی، خودتو پیر نشون نده

۱. زیاد کرم پودر زدن

کرم پودر اگر به خوبی زده شود می تواند بخشی از نواقص صورت را بپوشاند. اما دقت کنید که قرار نیست این کرم برای شما معجزه کند و تمام مشکلات پوستی را برطرف کند. پس فکر نکنید با زیاد زدن کرم پودر، حتما یک صورت رویایی خواهید داشت. بلکه برعکس این کرم به مقدار زیاد و بیش از حد روی فراز و نشیب پوست بد می نشیند و ممکن است زیاد زدن آن، خط و خطوط بیشتری روی چهره شما بیندازد. به همین دلیل یک حالت مصنوعی و غیر طبیعی به چهره شما می بخشد. قدم اول این است که به جای کرم پودر های سنگین از کرم پودر مایع و روان استفاده کنید. در قدم دوم بهتر است به اندازه کافی کرم پودر را با دست روی پوست کامل پخش کرده و در نهایت با بلندر خوب آن را فیکس کنید.

با این 3 اشتباه آرایشی، خودتو پیر نشون نده

۲. زیاده روی در ریمل زدن به مژه های پایین پلک

در آرایش کردن چشم، زدن ریمل روی مژه های بالا و پایین می تواند ظاهر شما را جذاب تر کند. با این حال مژه های پلک پایین بعد از ریمل زدن مانند مژه های پلک بالا بزرگ تر نمی شوند. پس سعی نکنید که مژه های خود را به زور رمیل بزرگ کنید. چرا که فقط ظاهر چشمان شما را زشت تر و نامرتب تر می کند. اول از همه بهتر است از ریملی استفاده کنید که خرده مژه نداشته باشد. مژه پلک پایین را با فرمژه کمی حالت دهید. حالا با یک بار ریمل زدن به آرامی، مژه های پلک پایین را خوب رنگ و حجم بدهید. یادتان باشد فقط یکبار ریمل بزنید و دوباره آن را تکرار نکنید. تکرار کردنر یمل برای مژه های پلک بالا است نه مژه های پلک پایین!

با این 3 اشتباه آرایشی، خودتو پیر نشون نده

۳. استفاده از رژ لب نامناسب

رژ لب هایی که رنگ مناسبی نداشته باشند، قطعا چهره شما را بدتر نشان می دهند. رژ لب ها یا می توانند یک معجزه در چهره شما ایجاد کنند، یا این که تلاش می کند تا سن شما را بالاتر نشان دهد. پس انتخاب یک رنگ رژ لب خوب و متناسب با تناژ پوستی شما، می تواند جذابیت چهره شما را دوچندان کند. از طرفی هم اگر می خواهید لب های خود را حجیم تر نشان دهید، کافی است در حد یک الی دو میلیمتر خارج از لب های خود رژ لب را بزنید. این که بخواهیدخیلی بیرون تر از لب خود رژ لب را بکشید، آرایش شما را خراب خواهد کرد. وقتی آرایش چشم جذابی دارید رمنگ رژ لب خود را نود و هنگامی که تمرکز بر روی لب هاز یاد است، بهتر است از رنگ های قرمز یا راغوانی استفاده کنید. 

با این 3 اشتباه آرایشی، خودتو پیر نشون نده

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.