۲۳۸۹۶۸
۹۸
۹۸

پوست شگفت انگیز و جذاب با خیار یخ زده/اکسیر جوانی با خیار

پوست صورت یکی از حساس ترین و مهم ترین قسمت های بدن بوده که اهمیت دادن و زیبایی آن بسیار مهم است. خیار علاوه بر این که یکی از خوشمزه ترین و مفید ترین صیفی جات است، می تواند برای زیبایی و درخشش پوست صورت مفید واقع شود. به همین دلیل از گذشته تا به الان از خود خیار، آب خیار، پوست آن نیز استفاده می کردند.

پوست شگفت انگیز و جذاب با خیار یخ زده/اکسیر جوانی با خیار

پوست شگفت انگیز و جذاب با خیار یخ زده/اکسیر جوانی با خیار

پوست صورت یکی از حساس ترین و مهم ترین قسمت های بدن بوده که اهمیت دادن و زیبایی آن بسیار مهم است. خیار علاوه بر این که یکی از خوشمزه ترین و مفید ترین صیفی جات است، می تواند برای زیبایی و درخشش پوست صورت مفید واقع شود. به همین دلیل از گذشته تا به الان از خود خیار، آب خیار، پوست آن نیز استفاده می کردند. به همین دلیل صنعت زیبایی و بهداشتی بعدها از عصاره خیار در انواع کرم ها و محصولات بهداشتی خود استفاده می کردند. امروزه که انواع لوازم آرایشی و زیبایی صورت باعث پیر شدن و فرسایش صورت می شود، مراقبت از پوست صورت بسیار کار سختی خواهد بود. اگر بخواهید دوباره از محصولات شیمیایی برای پوست استفاده کنید، احتمال دارد آسیب بیشتری به پوستتان وارد کند. در ادامه می خواهیم به معجزه خیار برای پوست بپردازیم. 

پوست شگفت انگیز و جذاب با خیار یخ زده/اکسیر جوانی با خیار

فواید ماسک صورت با خیار یخ زده

برای آن که بتوانید پوست صورت خود را با طراوت و شاداب کنید، کافی است از ماسک صورت خیار یخ زده و گلاب استفاده کنید. این ترکیب پوست صورت شما را تمیز و شفاف می کند. از طرفی هم کمک می کند تا آلودگی ها برطرف شده و منافذ باز پوست که صورت را چرب می کند و موجب جوش زدن می شود، بسته شود. با کمک این ماسک به راحتی پوست خود را شاداب کرده و جوانی چهره را تجربه کنید. خانم هایی که پوست صورتشان کک و مک یا لک دارند، می توانند به راحتی از این ماسک پرخاصیت در خانه استفاده کنند.

پوست شگفت انگیز و جذاب با خیار یخ زده/اکسیر جوانی با خیار

طرز تهیه ماسک خ​یار یخ زده با گلاب

درست کردن این ماسک گیاهی و منحصر به فرد در خانه، یک کار راحت و بدون دردسر است. شما می توانید به راحتی و با فراهم کردن گلاب و خیار در خانه، این ماسک را درست کنید. اول از همه یک خیار را بردارید و پوست آن را بکنید. بعد از گرفتن پوست با رنده درشت آن را رنده کنید. آب خیار را نگیرید و حالا گلاب را به آن اضافه کنید. یک قالب یخ بردارید حالا ترکیبات را در آن بریزید و بگذارید درون فریزر که یخ بزند. بعد از دو ساعت می توانید راحت یک قالب یخ در بیاورید و روی صورت خود بکشید. بهتر است این کار را هر شب قبل از خواب انجام دهید. اجازه دهید تا صبح بماند. بعد آن را با آب سرد بشویید. با انجام این کار هر روز و به مدت یک ماه، قطعا متوجه تغییرات خاص و جذابی نیز خواهید شد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.