۲۳۹۶۰۵
۲۱۶
۲۱۶

استایل جدید سحر قریشی در دبی / تغییر چهره با موهای بلوند! + عکس

عکس جدید سحر قریشی را ببینید

استایل جدید سحر قریشی در دبی / تغییر چهره با موهای بلوند! + عکس

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که به دبی مهاجرت کرده است عکس جدیدی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. استایل اسپرت و موهای بلوند خانم بازیگر سوژه کاربران شد.

عکس استایل سحر قریشی

استایل جدید سحر قریشی در دبی / تغییر چهره با موهای بلوند! + عکس

سن سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. تا دبیرستان بیشتر درس نخواند اما از ۲۰ سالگی وقتی هنوز متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد سپس با مجموعه دلنوازان به شهرت رسید و حالا ساکن شهر دبی شده است.

سحر قریشی چندبار ازدواج کرده است؟

سحر قریشی اولین بار سال ۱۳۸۳ در ۱۷ سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال ۸۸ به طلاق ختم شد.

در سال ۱۳۹۵ خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را رسانه ای کرد و گفت؛ من به هر حال در شرایطی نیستم که بخواهم تنها زندگی کنم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی برای آشنایی بیشتر با هم هستیم. اما بعد از مدتی خانم بازیگر منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

رابطه جنجالی سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی در بهمن ماه ۱۴۰۰ بعد آخرین تجربه بازی خود در سریال «نیسان آبی» با امیر تتلو خواننده جنجالی ساکن در کشور ترکیه وارد رابطه عاشقانه شد. در نهایت این زوج چند هفته بعد از اعلام رابطه عاشقانه خود، ازدواج کردند و خانم بازیگر بعد از مدتی اعلام کرد رسما از عرصه بازیگری خداحافظی کرده است. رابطه سحر قریشی با امیر تتلو به یکسال نرسید و در نهایت از ترکیه خارج و به کشور امارات در شهر دبی نقل مکان کرد.

عمل زیبایی سحر قریشی

خانم بازیگر: من هیچ جراحی روی صورتم انجام ندادم تنها یک بار تزریق لب انجام دادم که خیلی زود هم از انجام این کار پشیمان شدم و ژل را از لبم خارج کردم.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.