۲۳۹۶۸۹
۱۴
۱۴

هیچ مردی با این ۵ زن ازدواج نمی کند!

شاید مردان در دوران مجردی عاشق کسی شوند اما انتخاب آن ها برای زندگی کردن همیشه زنان مناسب برای ازدواج است. شاید خانم ها در امر ازدواج حساس باشند، اما مردان هم زنی را برای ازدواج انتخاب نمی کنند.

هیچ مردی با این 5 زن ازدواج نمی کند!

هیچ مردی با این ۵ زن ازدواج نمی کند!

شاید مردان در دوران مجردی عاشق کسی شوند اما انتخاب آن ها برای زندگی کردن همیشه زنان مناسب برای ازدواج است. شاید خانم ها در امر ازدواج حساس باشند، اما مردان هم زنی را برای ازدواج انتخاب نمی کنند. آن ها می ترسند که در طول زندگی، با زنانی که برای ازدواج مناسب نیستند به مشکل بر بخورند. اگر مردی هستید که می خواهید ازدواج کنید یا خانمی هستید که قصد ازدواج دارید، بهتر است با این 5 ویژگی که مردان را فراری می کند، آشنا کنید:

هیچ مردی با این 5 زن ازدواج نمی کند!

۱. زنان تنبل

در همه آدم ها فارغ از جنسیت تنبلی وجود دارد. اما اگر فردی بیش از حد اهمال کاری کند و از جایش تکان نخورد، تنبل واقعی است! مردان از دخترانی که کاری نمی کنند و همه چیز را وقفه می کنند، فراری هستند. اگر تنبل بودن یکی از ویژگی‌های بارز و غالب دختری باشد، زندگی را هم برای خودش و هم برای شوهرش مشکل ساز می کند. زن و شوهر باید به اندازه کافی انرژی برای زندگی داشته باشند و هر از گاهی استراحت کنند. نه این که مدام به دنبال استراحت و خواب و خوراک باشند. 

هیچ مردی با این 5 زن ازدواج نمی کند!

۲. دختران لوس

دخترانی که لوس هستند دمار از روزگار مرد در می آورند. شاید اول فکر کنید لوس بودن باعث دلبری می شود و مردان عاشق ناز کشیدن هستند و دوست دارند همسرشان را در حال ناز کردن ببینند. در حالی که دخترانی که لوس باشند همه چسیز را سطحی می بینند. می خواهند با لجبازی کردن، آن طور که دلشان می خواهد پیش بروند. معمولا مردان با این مدل دختران هر روز دعوا و جنجال دارند و ترجیح می دهند آن ها را برای ازدواج انتخاب نکنند.

هیچ مردی با این 5 زن ازدواج نمی کند!

۳. زنان بی وفا و بی تعهد

تعهد داشتن و وفا داشتن جنسیت نمی شناسد. با این حال هیچ زن و مردی دوست ندارند که با زن یا مرد بی وفا یا بی تعهد ازدواج کنند. معمولا خانم هایی که خیانت می کنند و وفادار نیستند، باز هم این کار را تکرار خواهند کرد. 

هیچ مردی با این 5 زن ازدواج نمی کند!

۴. مودی و شخصیت ناپایدار

یکی از بهترین ویژگی‌ های خانم‌ ها برای ازدواج این است که ثبات عاطفی و شخصیت داشته باشند. اگر خانمی از نظر عاطفی شخصیتی ناپایدار داشته باشد، معلوم نیست که چطور قابل پیش بینی باشد. ناگهان می خندد، ناگهان ناراحت و غمگین می شود، کل کارهای او غیرقابل پیش بینی است. به روایتی مردان از این دسته از دختران یا زنانی که شخصیت ناپایدار دارند بسیار می ترسند. 

هیچ مردی با این 5 زن ازدواج نمی کند!

۵. زنان دچار اعتیاد

زنانی که اعتیاد دارند یک عامل ویرانگر زندگی هستند. حتی اعتیاد به سیگار یا اعتیاد به فضای مجازی هم دردسر ساز است. آن ها نمی توانند یک زندگی سالم و شاد در کنار هم داشته باشند. به روایتی اگر روزی مادر شوند، همسر و فرزندان خود را به بیراهه می کشانند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.