۲۳۹۹۶۵
۱۰۱۱
۱۰۱۱

طلا تراپی پوست برای بازگشت جوانی و زیبایی!

همه ما در مورد روتین‌های مراقبت از پوست سوالات بی شماری داریم و انتخاب از بین لیست بی پایانی از روش‌های جوانسازی صورت قطعاً یک کار دلهره آور است. روی این مقاله کلیک کنید تا با یکی از این روش‌ها به نام طلا تراپی پوست آشنا شوید.

طلا تراپی پوست برای بازگشت جوانی و زیبایی!

طلا تراپی پوست یکی از بهترین روش‌های جوانسازی صورت است که می‌تواند بسیاری از مشکلات پوستی شما را برطرف کند. در واقع، از طلا صرفاً برای ساخت جواهرات پیچیده و زیبا استفاده نمی‌شود و این فلز گران قیمت می‌تواند فواید زیادی برای پوست داشته باشد و روی انواع پوست به طور معجزه‌آسایی عمل کند. با ما همراه باشید تا با همه چیز درباره طلا تراپی صورت آشنا شوید.


بیشتر بخوانید: کدام روش جوانسازی بهتر است؟ (هایفو، اندولیفت، ...)


در این مقاله می‌خوانید:

طلا تراپی چیست؟

طلا تراپی درمانی است که در آن از ترکیبی از محصولات حاوی طلا برای تسکین و جوانسازی صورت شما استفاده می‌کنند. به عبارت بهتر، طلای 24 عیار جزء اصلی این درمان است که اغلب با سایر مواد ضد التهابی از جمله آلوئه ورا، زعفران و گلاب مخلوط می‌شود.
شواهد نشان می‌دهند که کلئوپاترا، ملکه مصر، به استفاده از طلای واقعی بر روی صورت خود مشهور بود و این به درخشش پوست او کمک می‌کرد. امروزه نیز فواید این درمان ثابت مانده است و هم‌چنان از آن برای داشتن پوستی جوان، نرم، یکدست و درخشان استفاده می‌شود.

طلا تراپی پوست برای بازگشت جوانی و زیبایی!


بیشتر بخوانید: جوانسازی پوست با ترماژ مناسب چه کسانی است؟


مزایای طلا تراپی پوست

طلا تراپی پوست مزایای بسیاری دارد که عبارتند از:

  • افزایش درخشندگی پوست: طلا به بهبود گردش خون و ارتقای سلول‌های خونی سالم در بدن کمک می‌کند و این باعث می‌شود که پوست شما جوان و درخشان به نظر برسد.از این رو، بعضی از کارشناسان توصیه می‌کنند که ماهی یک بار این درمان استثنایی را انجام دهید.
  • کند کردن علائم پیری: با افزایش سن، علائم پیری از جمله چین و چروک‌ها‌ و خطوط ریز و درشتی روی پوست شما شکل می‌گیرند. طلا فلزی است که سنتز کلاژن را تحریک کرده و به این ترتیب، جلوی افتادگی بیشتر پوست را می‌گیرد. در نتیجه، انجام ماهانه این درمان می‌تواند به سفت و یکدست کردن پوست شما کمک کند.
  • جلوگیری از آسیب نور خورشید: رادیکال‌های آزاد با شکستن سلول‌های پوست باعث ایجاد رنگدانه می‌شوند. به دلیل استفاده نادرست از محصولات مراقبت از پوست یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، پوست شما می‌تواند در سنین پایین لکه دار شود یا علائم پیری را نشان دهد. طلا با کاهش رادیکال‌های آزاد از این مسئله جلوگیری می‌کند و یک عنصر عالی برای معکوس کردن آسیب‌های ناشی از نور خورشید است که به تدریج، برنزه شدن و لکه‌های پوستی را کاهش می‌دهد.
  • بهبود خاصیت ارتجاعی پوست: طلا تراپی صورت یک روش موثر در فعال کردن سلول‌های پایه پوست است که خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و هم‌چنین، به کاهش علائم پیری از جمله خطوط ریز و چین و چروک‌ها کمک می‌کند.
  • کاهش التهاب پوست: طلا دارای خواص ضد التهابی است که برای درمان بیماری‌های خود ایمنی مانند آرتریت روماتوئید یک موهبت شناخته می‌شود. علاوه بر این، طلا با کاهش لکه‌های خورشیدی و علائم رنگدانه، التهاب و قرمزی پوست را کم می‌کند.
  • افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست: این درمان با افزایش جریان اکسیژن به پوست، منافذ صورت را باز می‌کند و می‌تواند جذب سایر مواد مراقبت از پوست را افزایش دهد. به همین دلیل است که طلا در این درمان با سایر مواد ترکیب می‌شود تا بتواند نگرانی‌های مختلف پوست شما را برطرف کند.
  • کاهش سبوم روی پوست: به دلیل خواص ضد التهابی و پاک کنندگی پوست، این روش برای هر دو نوع پوست چرب و خشک مناسب است. علاوه بر این، طلا تراپی روی پوست ممکن است همیشه به کاهش آکنه کمک نکند، اما تولید سبوم اضافی روی پوست را کاهش می‌دهد.

طلا تراپی پوست برای بازگشت جوانی و زیبایی!


بیشتر بخوانید: جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست ۲۰۲۴، ۲۰۲۳ موثرترین روش


آموزش طلا تراپی روی پوست

مراحل طلا تراپی به شرح زیر است:

  • مرحله اول، پاکسازی صورت: اولین مرحله از هر نوع روتین مراقبت از پوست، پاکسازی آن است. این کار با مقدار کمی پاک کننده انجام می‌شود که متخصص آن را روی صورت و گردن شما اعمال می‌کند و به آرامی ماساژ می‌دهد تا تمام آلودگی‌ها از بین بروند. در آخر نیز صورت و گردن‌تان را با آب ولرم می‌شود و خشک می‌کند.
  • مرحله دوم، لایه برداری صورت: در گام بعدی، متخصص شما مقداری کرم لایه بردار را به صورت شما می‌مالد و به مدت یکی دو دقیقه با حرکات دایره‌ای رو به بالا، صورت و گردن شما را ماساژ می‌دهد. در این مرحله نیز صورت شما باید با آب ولرم شسته و سپس خشک شود.
  • مرحله سوم، ماساژ صورت: یک بخش از گلد تراپی صورت، ماساژ صورت با کرم‌های طلایی است که به بهبود گردش خون شما کمک می‌کنند. متخصص شما ممکن است پس از لایه برداری، مستقیماً به سراغ کرم ماساژ برود، اما این امکان نیز وجود دارد که قبل از ماساژ دادن، کمی صورت شما را در معرض بخار قرار دهد تا منافذ آن باز شوند.
  • مرحله چهارم، ماسک صورت: در این مرحله، متخصص شما ماسک صورت طلایی را روی پوست شما قرار می‌دهد تا مدتی در همان‌جا بماند و تاثیرات خود را اعمال کند. ماسک‌های طلایی مختلفی در بازار وجود دارند که ممکن است دستورالعمل استفاده از آن‌ها کمی با هم فرق داشته باشد، اما تقریباً برای همه آن‌ها باید صبر و حوصله به خرج دهید.
  • مرحله پنجم، مرطوب سازی: مراحلی که تا به این‌جا انجام شده‌اند، می‌توانند چربی طبیعی صورت شما را از بین ببرد. بنابراین، لازم است که بلافاصله پس از اتمام آن‌ها از مرطوب کننده استفاده شود تا پوست شما در امان بماند و باکتری‌ها و آلودگی‌ها نتوانند به منافذ آن نفوذ کنند.

طلا تراپی پوست برای بازگشت جوانی و زیبایی!


 بیشتر بخوانید: ۱۲ ماسک ساده و خانگی برای رفع چین و چروک و روشن کردن پوست


کلام آخر

طلا تراپی پوست روشی است که در آن متخصص شما روی صورت‌تان ورقه‌های طلای ۲۴ عیار می‌گذارد یا این‌که پوست شما را با طلای کلوئیدی می‌پوشاند و آن را ماساژ می‌دهد. این یک درمان استثنایی است که مزایای بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال، می‌تواند پوست صورت شما را درخشان کند یا التهاب و علائم پیری آن را کاهش دهد. در نتیجه، این یک درمان برای جوانسازی پوست محسوب می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصین پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: bodycraft

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.