۲۳۹۶۳۶
۶۴۷۲
۶۴۷۲

ایده جذاب و جدید بستن مینی اسکارف

یکی از ترندهای پوششی در فصل گرما به خصوص بهار و تابستان، استفاده از مینی اسکارف است. مینی اسکارف پارچه‌ هایی به اندازه یک روسری هستند که می توانید دور سر خود ببندید.

ایده جذاب و جدید بستن مینی اسکارف

ایده جذاب و جدید بستن مینی اسکارف 

یکی از ترندهای پوششی در فصل گرما به خصوص بهار و تابستان، استفاده از مینی اسکارف است. مینی اسکارف پارچه‌ هایی به اندازه یک روسری هستند که می توانید دور سر خود ببندید. البته مدل های مختلفی از مینی اسکارف وجود دارد که برای خانم‌ ها و حتی دختر های جوان یا دختر بچه ها نیز قابل استفاده است. خانم هایی که اهل گردشگری، ورزش و فعالیت بدنی، رانندگی، طبیعت گردی یا کوهنوردی و..‌. هستند می‌توانند به جای شال یا روسری بزرگ از مینی اسکارف ها کمک بگیرند. حتی این مدل مینی اسکارف ها برای مهمانی، جشن، اعیاد، مجالس و... نیز قابل استفاده هستند. 

حالت های بستن مینی اسکارف به مدل های مختلف

برای بستن مینی اسکارف در بیرون بهتر است از مدلی استفاده کنید که فقط صورت شما پیدا باشد. از آن جایی که مینی اسکارف ها کوتاه هستند، شاید تمام موها و سر شما را نپوشاند. پس بهتر است در این حالت مدلی را بنندید که موهای جلوی سر را بپوشاند و ظاهر آن مشخص باشد. البته می‌توانید مینی اسکارف ها را به صورت پاپیونی نیز در آورید. 

ایده جذاب و جدید بستن مینی اسکارف

۱‌. بستن مینی اسکارف به صورت پاپیونی

اگر مدهای لخت یا موهای فر دارید و می خواهید برای مجالس زیبا به نظر برسید، بهتر است مدل پاپیونی را انتخاب کنید. در این مدل شما می توانید برخی از موهای خود را بالای سر ببندید‌ بعد آن را پاپیون بزنید. 

ایده جذاب و جدید بستن مینی اسکارف

۲. بستن به مدل نیمه ای

اگر بخواهید می‌توانید موهای خود را باز بگذارید. مخصوصا اگر موهای شما لخت یا بلند باشد. کافی است مینی اسکار را روی کف سر از پیشانی تا پشت سر ببندید. بعد پشت سر خود گره یا پاپیون بزنید. می توانید از مدل های رنگی یا تیره دستمال سر استفاده کنید. 

ایده جذاب و جدید بستن مینی اسکارف

۳. مدل بستن ساده مینی اسکارف

یکی از دیگر راه های بستن مینی اسکارف، مدل ساده مانند روسری است. اگر می خواهید تیپ های کلاسیک بزنید، سعی کنید مینی اسکارف را به صورت یاده و همرنگ یا همخوان با استایل خود ست کنید. می توانید هم موهای خود را جمع کرده و هم از پشت باز بگذارید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.