۲۳۹۳۳۷
۸۳۹۴
۸۳۹۴

۳ مدل مو زنانه که هیچوقت زشت و تکراری نمی شود!

هر چه می گذرد، صنعت مد و فشن تلاش خود را برای زیبایی و بهتر جلوه دادن ظاهر بیشتر و بیشتر می کند. با این حال هیچ وقت نمی توان پایه های زیبایی و جذابیت را حتی با گذشت زمان نیز تغییر داد و جا به جا کرد. 

3 مدل مو زنانه که هیچوقت زشت و تکراری نمی شود!

۳ مدل مو زنانه که هیچوقت زشت و تکراری نمی شود!

هر چه می گذرد، صنعت مد و فشن تلاش خود را برای زیبایی و بهتر جلوه دادن ظاهر بیشتر و بیشتر می کند. با این حال هیچ وقت نمی توان پایه های زیبایی و جذابیت را حتی با گذشت زمان نیز تغییر داد و جا به جا کرد. همیشه قرار نیست شما ظاهر و استایل خود را با تمام مدهای جدید وفق دهید. گاهی اوقات استفاده از استایل های هنری و جذاب گذشته هم شما را زیبا نشان خواهد داد. به عنوان مثال در دنیال الان هنوز 3 مدل موی زنانه وجود دارد که پرطرفدار است و هیچ وقت قدیمی نمی شود. در ادامه می خواهیم هر یک از این سه مدل را بررسی کنیم. 

3 مدل مو زنانه که هیچوقت زشت و تکراری نمی شود!

۱. مدل موهای فر و موج دار

شما هر مدل صورتی که داشته باشید، موهای موج دار و فر می تواند چهره شما را زیبا و جذاب نشان دهد. این مدل مو فر و موج دار هم به موهای بلند و هم به موهای کوتاه بسیار می آید. از طرفی هم نیازی نیست شما تمام موهای خود را از کف سر تا نوک آن فرفری کنید. می توانید تا نصف سر موهای خود را صاف و از نصف تا انتها را فر و مواج کنید. شما می توانید این کار را با موس مو یا حتی اتو مو نیز انجام دهید. در انتها هم با اسپری های براق کننده آن را زیبا و دیدنی تر کنید. 

3 مدل مو زنانه که هیچوقت زشت و تکراری نمی شود!

۲. مدل مو لیر بلند

مدل مو لیر بلند نیز برای موهای صاف و خود موهای فر و حتی متوسط و بلند نیز مناسب است. اگر موهای کم پشت یا کم حجمی دارید، بهتر است آن را مدل لیر بزنید تا حجم دار نشان داده شود. از طرفی هم این مدل مو چهره شما را کشیده و جذاب نشان خواهد داد. بنابراین افرادی که چهره آن ها گرد و پیشانی بلند دارند، می توانند از مدل مو لیر استفاده کنند. این مدل را با موهای خرد هم اشتباه می گیرند. البته شباهت هایی هم با هم دارند. این مدل مو طبقه طبقه است که ظاهر زیبایی به چهره شما می بخشد. 

3 مدل مو زنانه که هیچوقت زشت و تکراری نمی شود!

۳. مدل موهای صاف و لخت

سومین مدل مو پرطرفدار که هیچ وقت تکراری نمی شود، همین مدل مو صاف و لخت است. راه های صاف کردن مو هم به صورت دائمی و هم با استفاده از مواد و اتو مو بسیار راحت است. از طرفی هم امروزه با کراتین کردن مو، آن را لخت و شلاقی می کنند. این مدل مو می تواند برای تمام افراد مناسب باشد و جلوه زیبایی به آن ها ببخشد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.