۲۳۹۶۹۱
۱۹۰۵
۱۹۰۵

ایده آرایش به سبک اداری برای قرارهای رسمی

داشتن ظاهری موجه و زیبا برای سرکار با مدل آرایشی که برای خانم ها در دورهمی و قرارهای دوستانه است، متفاوت خواهد بود. در این حالت خانم ها باید طوری آرایش کنند که هم سنین و هم در عین حال با وقار و جذاب به نظر برسند

ایده آرایش به سبک اداری برای قرارهای رسمی

ایده آرایش به سبک اداری برای قرارهای رسمی

داشتن ظاهری موجه و زیبا برای سرکار با مدل آرایشی که برای خانم ها در دورهمی و قرارهای دوستانه است، متفاوت خواهد بود. در این حالت خانم ها باید طوری آرایش کنند که هم سنین و هم در عین حال با وقار و جذاب به نظر برسند. به عناون مثال رنگ رژ لب قرمز جیغ برای سرکار مناسب نیست. اما رنگ های نود به عنوان رژ لب برای سرکار استفاده می شود. خانم های شاغل همیشه مرتب، آراسته و زیبا و در عین حال با آرایش ملایمی هستند.

ایده آرایش به سبک اداری برای قرارهای رسمی

۱. استفاده از رژ لب با رنگ طبیعی

زدن رژ لب با رنگ طبیعی مهم ترین رکن در زیبایی لب ها و تکمیل آرایش اداری خواهد بود. به طور معمول رژهایی که رنگ خنثی یا ملایم دارند، بهترین رنگ هستند. این رژ لب ها نشان می دهند که شما خودتان را برای قرار رسمی آماده کرده اید نه بریا قرار دوستانه! اگر در سمت مدیر یا معاون هستید می توانید از رژ لب قرکز کمی تیره استفاده کنید تا خیلی به چشم نزند. 

ایده آرایش به سبک اداری برای قرارهای رسمی

۲. حرفه ای ریمل زدن

برای قرار کاری یا سرکار دقت کنید که زیاد ریمل نزنید و مژه های خود را خیلی سیاه و پر نکنید. بهتر است از ریمل های بلند کننده مژه استفاده کنید. این ریمل ها علاوه بر رنگ دادن به مژه، آن ها را بلند می کنند و ظاهری زیبا به چشم می بخشند. از طرفی ریمل های بلند کننده، مژه ها را تک تک بلند می کند. برای آرایش سرکار و قرار کاری اصلا از مژه مصنوعی استفاده نکنید. 

ایده آرایش به سبک اداری برای قرارهای رسمی

۳. سایه چشم زیبا با رنگ مناسب

از سایه چشم هم می توانید استفاده کنید اما در حد متعادل و با رنگ مناسب. بهتر است رنگ هایی مثل کرم، صورتی کم رنگ، آبی کم رنگ، بژ یا حتی کالباسی بروید. همان قانونی را که برای انتخاب رژ لب استفاده کرده اید، برای سایه هم به کار ببرید. رنگ های خنثی برای سایه بسیار مناسب هستند. البته دقت کنید نیازی نیست پشت پلک را کامل سایه بزنید. کمی پشت پلک و نزدیک مژه ها هم کافی است. 

ایده آرایش به سبک اداری برای قرارهای رسمی

۴. استفاده از کرم BB

مهم ترین رکن برای داشتن پوست شفاف و زیبا، فوندانسیون یا کرم پودر است. کرم BB کمک می کند تا علاوه بر پوشانندگی پوست برای جلوگیری از تابیدن اشعه، یک کاور مناسب و عالی روی صورتتان بخوابد. البته باز هم کرمی انتخاب کنید که مناسب پوستتان بوده و زیاد به چشم نمی زند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.