۲۳۹۶۶۰
۳۳
۳۳

بالم لب چیست و مزایا و معایب استفاده آن چیست ؟

بالم لب از لوازم مراقبت و روتین لب‌‌ها به‌حساب می‌آید. این بالم‌ها از انواع روغن نارگیل، وازلین و مرطوب‌کننده ساخته شده‌اند. بالم لب فانتزی از انواع محصولات دخترانه و عروسکی وسایل مراقبت پوستی است.

بالم لب چیست و مزایا و معایب استفاده آن چیست ؟

بالم لب در مواقع خشکی و پوسته‌شدن لب‌ها، یک وسیله مراقبتی به‌حساب می‌آید. نمونه‌های رنگ‌دار آن نیز برای زیبایی لب‌ها و رنگ‌ بخشیدن به آن مناسب است. در این مقاله مطالبی درباره بالم لب، مزیت‌ها، معایب و نحوه خرید یک محصول باکیفیت مطالبی ارائه داده‌ایم.

بالم لب چیست؟

بالم لب یک محافظ ویتامینه از لب‌ها است. در فصل زمستان یا هوای سرد، لب‌ها دچار خشکی و پوسته‌پوسته شدن می‌شوند. چراکه پوست در این نواحی بسیار نازک و حساس است. این خشکی روی لب‌ها اگر درمان یا به آن رسیدگی نشود، ممکن است حتی به خونریزی در لب‌ها منجر شود.

بدترین کار برای ازبین‌بردن این ترک‌ها، کندن آن‌ها از روی لب است. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید روتین مراقبتی پوستی برای لب‌ها در طول روز داشته باشید. بالم لب یکی از وسایل مراقبت‌کننده و ویتامینه برای لب‌ها به‌حساب می‌آید. بالم لب حالتی موم‌مانند یا ژله‌ای دارد. این وسیله مراقبتی ترکیبی از مرطوب و نرم‌کننده مثل وازلین، روغن نارگیل، پارافین، دانه آفتاب‌گردان، لانولین و موم زنبور است.

باید گفت که این مواد مرطوب،‌ وارد بافت پوست لب شده و با ترمیم بافت‌های آسیب‌دیده به زیبایی لب‌هایتان کمک خواهد کرد. آب‌رسانی یکی دیگر از خاصیت‌های بالم لب در فصل سرما و بادهای خشک است. از‌این‌رو دیگر نیاز نیست نگران خشکی لب‌هایتان باشید. می‌توانید این بالم لب کوچک را داخل کیف داشته باشید و هنگام احساس سوزش یا خشکی در لب‌ها، از آن استفاده کنید. در ادامه با انواع بالم لب آشنا خواهید شد.

معرفی انواع بالم لب

چرا لب‌ها از دیگر نقاط بدن حساس‌تر هستند و دچار خشکی می‌شوند؟ لب‌ها مثل بقیه اجزای صورت دارای غدد مو، عرق و فولیکول نیست و سموم ازطریق عرق کردن از لب‌ها خارج نمی‌شود. برای همین از دیگر قسمت‌های بدن حساس‌تر بوده و باید به مراقبت بیش‌تر از آن پرداخت. برای مصرف بالم لب باید با انواع مختلف آن آشنا شوید.

بالم لب فانتزی

بالم لب‌ فقط مختص استفاده دخترها نیست و هر مرد و زنی که دچار خشکی لب شود، می‌تواند از این بالم لب‌ها استفاده کند. در این بین، بالم لب فانتزی با شکل فانتزی و دخترانه وجود دارد. دختران علاقه زیادی به جمع‌آوری اکسسوری‌های اکلیلی و صورتی دارند.

بالم لب فانتزی می‌تواند مجموعه عروسکی یا صورتی آن‌ها را تکمیل کند. جالب توجه است که به‌خاطر شکل عروسکی، این محصولات کیفیت پایینی ندارند و می‌توانید با تهیه این بالم‌ها از برندها و فروشگاه معتبر دیجی کالا یک بالم لب فانتزی باکیفیت، همراه با کارایی بالا برای لب‌ها داشته باشید. مواد سازنده این بالم لب ارگانیک بوده و معمولا مورد انتخاب کودکان است.

بالم لب رنگی و بدون رنگ

این روزها آرایش و روتین پوستی ملایم و طبیعی بسیار رواج دارد. دیگر خبری از آرایش‌های غلیظ نیست. بالم رنگی می‌تواند برای روزهایی که نیاز به آرایش ملایم دارید و لب‌های شما دچار خشکی شده، بسیار انتخاب خوبی باشد. بنابراین، با بالم رنگی یک آرایش زیبا و در عین حال حفظ سلامت لب‌ها داشته باشید. همچنین در‌صورتی‌که بخواهید از بالم لب بدون رنگ استفاده کنید، پس رنگ‌ لب‌های خود را حفظ خواهید کرد.

بالم لب گیاهی

بسیاری از افراد به استفاده از مواد آرایشی یا مراقبت گیاهی اعتقاد دارند. مواد شیمیایی موجود در برخی مواد مراقبتی نامرغوب نتیجه عکس خواهد داد. در بسیاری از موارد بالم لب نامرغوب منجر به خشکی بیش‌تر پوست شده و این نشان از مواد بی‌کیفیت در آن است. بالم لب گیاهی برای افراد حساس به مواد شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بالم لب ویتامینه

بالم لب ویتامینه یکی دیگر از انواع بالم لب‌ها است. گاهی خشکی لب‌ها به‌خاطر کمبود ویتامین است. بالم لب ویتامینه به‌جز مواد نرم‌کننده، دارای ویتامین‌های Q10، ویتامین C و ویتامین E نیز است. این ویتامین‌ها فقط جنبه درمانی داشته و آرایشی نیستند.

بالم لب چیست و مزایا و معایب استفاده آن چیست ؟

بالم لب ضد آفتاب

بالم لب ضدآفتاب یکی دیگر از مواد مراقبت پوستی است. امروز استفاده از لوازم مراقبتی و آرایشی چند منظوره برای صرفه‌جویی در زمان بسیار مورد توجه است. بالم لب ضدآفتاب دارای SPF بوده و علاوه‌بر درمان خشکی پوست، در حفاظت از لب‌ها در برابر اشعه خورشید نیز نقش دارد.

بالم لب حرارتی

بالم لب حرارتی به لب‌های باریک حجم داده و لب‌ها را بزرگ‌تر از حد معمول نشان می‌دهد. این برای افرادی است که علاقه‌مند به لب‌های بزرگ هستند. این روش موقتی است و با رفتن اثر بالم لب، از بین خواهد رفت. در ترکیبات این بالم از دارچین، نعنا و فلفل استفاده شده که به تحریک سلول‌ها منجر می‌شود.

مزایای بالم لب

بالم لب از روتین مراقبتی لب‌ها به‌حساب می‌آید. این بالم‌ها با روغن‌های طبیعی مانند نارگیل ساخته می‌شوند و طریقه مصرف آن‌ها فقط ماساژ لب‌ها با این محصولات است. بالم‌ها فواید زیادی دارند که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

  • درمان خشکی و پوسته‌پوسته شدن لب‌ها

  • پاکسازی لب‌ها از سلول‌های مرده پوست

  • آب‌رسانی قدرتمند پوست لب

  • مرطوب و نرم‌کننده گیاهی لب‌ها

  • حجیم‌سازی لب‌ها با ترکیبات دارچین و فلفل

  • پیشگیری از ترک‌‌خوردگی لب‌ها

معایب بالم لب

بالم لب از مواد روغنی سالم ساخته شده و هیچ‌گونه آسیبی به لب‌ها نمی‌رساند. البته برخی مواد شیمیایی مضر در برخی بالم‌های بی‌کیفیت و برند‌های تقلبی دیده می‌شود. وجود مواد مضری مثل فنول، منتول و سالیسیلیک در بالم‌های تقلبی باعث احساس سوزش و خشکی پوست در درازمدت خواهد شد. پس استفاده از بالم‌ لب‌های تقلبی و بی‌کیفیت که از فروشگاه‌های غیرمعتبر خریداری شده، این معایب را به‌دنبال خواهد داشت.

بالم لب چیست و مزایا و معایب استفاده آن چیست ؟

خرید بالم لب اینترنتی از دیجی کالا

با توجه به مطالب بالا متوجه شده‌اید که مصرف بالم لب تقلبی، به لب‌ها آسیب وارد می‌کند. پس باید بالم لب خود را از مرکز معتبر خریداری کنید. برای مثال، فروشگاهی که هم اصالت کالا را تضمین کند و هم بتواند به‌صورت اینترنتی آن را برای‌ شما ارسال کند، گزینه مناسبی است.

دیجی کالا مرجع فروش انواع محصولات مراقبت پوستی بوده و محصولات خود را ازنظر کیفیت و اصالت کالا تضمین کرده است. مزایای خرید محصولات پوستی از دیجی کالا از قرار زیر است:

  • تضمین کیفیت و اصالت کالا

  • ارسال اکسپرس سریع و امن

  • ارائه خدمات متنوع به مشتریان وفادار و دارای اشتراک

  • تخفیف‌های روزانه و مناسبتی تا 50درصد

  • قیمت مناسب در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر

جمع‌بندی

بالم لب یک محصول مراقبت پوستی است. از این ماده مراقبتی در مواقع خشکی و پوسته‌شدن لب‌ها استفاده می‌شود. بالم لب در انواع مختلفی وجود دارد، ولی نمونه‌های حرارتی آن به لب‌ها حجم می‌دهد. رطوبت‌دهی و نرم‌کنندگی لب‌ها از اصلی‌ترین مزیت‌های این بالم‌ها است. استفاده از بالم لب باکیفیت بسیار اهمیت دارد. شما می‌توانید برای داشتن لب‌های زیبا و صاف از محصولات دیجی کالا دیدن کرده و خرید خود را ثبت کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.