۲۳۹۴۴۶
۲۷۰
۲۷۰

اسکراب کف سر با ماسک های خانگی/رشد موهاتو چندبرابر کن

اسکراب کف سر همان لایه برداری کردن پوست سر است که مانند صورت یا سایر قسمت های مختلف بدن، نیاز به پاکسازی و حذف سلول های زائد دارد.

اسکراب کف سر با ماسک های خانگی/رشد موهاتو چندبرابر کن

اسکراب کف سر با ماسک های خانگی/رشد موهاتو چندبرابر کن

اسکراب کف سر همان لایه برداری کردن پوست سر است که مانند صورت یا سایر قسمت های مختلف بدن، نیاز به پاکسازی و حذف سلول های زائد دارد. اگر سر شما مدام جوش می زند و زخم می سود، شوره سر می گیرید، یا این که بخاطر آلودگی و... رشد موهای شما کم شده است، اسکراب کردن کف سر گزینه مناسبی برای احیای موها خواهد بود. اسکراب ها چربی روی پوست سر را که می ماند و با شامپو هم پاک نمی شود از بین می برد. اگر چربی زیادی بر روی پوست سر بماند باعث عفونت، ریزش مو، اگزما، پسوزیاریس و... می شود. در ادامه سه اسکراب کف سر که راحت هستند را معرفی خواهیم کرد. 

اسکراب کف سر با ماسک های خانگی/رشد موهاتو چندبرابر کن

۱. اسکراب پودر دارچین و سرکه سیب

پودر دارچین و سرکه سیب یکی از بهترین اسکراب ها برای کف سر در نظر گرفته شده است. کافی است یک قاشق غذاخوری پودر دارچین را با نصف فنجان سرکه سیب مخلوط کرده و ترکیب را کف سر خود بمالید. اجازه دهید نیم ساعت بماند و بعد آن را با شوینده ملایم بشویید. سرکه سیب منافذ پوست سر را به خوبی پاکسازی می کند. از آن جایی که خاصیت اسیدی دارد، بهتر است یک بار در ماه از آن استفاده کنید. در آخر موهای خود را با شامپو و نرم کننده بشویید. 

اسکراب کف سر با ماسک های خانگی/رشد موهاتو چندبرابر کن

۲. اسکراب روغن بادام تلخ و پودر قهوه

پودر قهوه خالص می تواند موهای شما را علاوه بر پاکسازی، شفاف و درخشان هم بکند. از طرفی روغن بادام تلخ باعث تغذیه رسانی و بهبود گردش خون در کف سر می شود. یک قاشق چای خوری پودر قهوه خالص را با دو قاشق غذاخوری روغن بادام تلخ خوب مخلوط کنید. کف سر را با آن ماساژ داده و اجازه دهید نیم ساعت بماند. بعد با آب ولرم و شوینده مناسب بشویید. از این اسکراب دو الی سه بار در ماه استفاده کنید. 

اسکراب کف سر با ماسک های خانگی/رشد موهاتو چندبرابر کن

۳. اسکراب روغن زیتون، عسل و شکر

عسل و شکر و روغن زیتون یکی دیگر از بهترین اسکراب های کف سر هستند. یک قاشق چای خوری شکر، یک قاشق غذاخری عسل و دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را با هم مخلوط کنید. حالا کف سر خود را به آرامی با این اسکراب به مدت پنج دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید یک ربع بماند و خوب آن را با شوینده مناسب بشویید و پاک کنید. دو بار در ماه از این اسکراب برای پاکسازی و تقویت ریشه موها استفاده کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.