۲۳۹۴۰۲
۱۵۴۲
۱۵۴۲

برای عکس گرفتن این جوری آرایش کن

برای این که در عکس های خود جذاب و زیبا بیفتید یادتان باشد که نحوه آرایش کردن بسیار تاثیرگذار است. شاید لنز دوربین شما بسیار قوی باشد اما باز هم هیچی مانند یک میکاپ مناسب، نمی تواند تاثیر خوبی بگذارد.

برای عکس گرفتن این جوری آرایش کن

برای عکس گرفتن این جوری آرایش کن

برای این که در عکس های خود جذاب و زیبا بیفتید یادتان باشد که نحوه آرایش کردن بسیار تاثیرگذار است. شاید لنز دوربین شما بسیار قوی باشد اما باز هم هیچی مانند یک میکاپ مناسب، نمی تواند تاثیر خوبی بگذارد. حالا در کنار این موارد داشتن یک محیط جذاب و زیبا هم موثر است تا عکس شما جذاب بیفتد. آرایش کردن برای عکاسی کمی متفاوت تر از آرایش های معمول یا فرمالیته است. البته نیاز نیست خیلی غلیظ آرایش کنید. بلکه به اندازه نیاز و مناسب آرایش کردن نیز مهم است. در ادامه با چند اصول اساسی آشنا خواهید شد.

برای عکس گرفتن این جوری آرایش کن

۱. آبرسانی کردن پوست

برای آن که زیرساز آرایشی شما به خوبی انجام شود، باید بتوانید پوستتان را مرطوب کرده و خوب آبرسانی کنید. همیشه برای پوست خود یک کرم مرطوب کننده داشته باشید. اول از همه زدن کرم مرطوب کننده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر زیرسازی زیبا در آرایش، کمک می کند تا پوست صورت شما دیرتر چین و چروک بیفتد و پیر شود. 

برای عکس گرفتن این جوری آرایش کن

۲. پرایمر زدن

نکته اساسی و مهم بعد از زدن مرطوب کننده، پرایمر زدن است. پرایمر در واقع منافذ پوست سما را مات و مخفی کرده و کرم آرایشی بهتر روی پوستتان می خوابد. اگر می خواهید کرم پودر به خوبی روی پوستتان بماند و نماسد، حتما پرایمر بزنید.

برای عکس گرفتن این جوری آرایش کن

۳. زدن کرم پودر و پنکک

اول از همه کرم پودر و بعد از آن پنکک بزنید. اگر پوستتان چرب است از پنکک جامد و اگر پوستتان مختلط و خشک است، حتما از پنکک مایع استفاده نمایید. پنکک کمک می کند تا در عکس ها آرایش ما مات و مخملی به نظر برسد. 

برای عکس گرفتن این جوری آرایش کن

۴. فراموش نکردن پودر فیکس

نحوه قرار گیری شما در عکس ها متفاوت است. پس برای آن که آرایشتان بهر احتی به هم نریزد، حتما از پودر یا اسپری فیکس کننده استفاده کنید. در این صورت ارایش شما تا چند ساعت ماندگار و بدون تغییر باقی خواهد ماند. 

برای عکس گرفتن این جوری آرایش کن

۵. آرایش چشم و ابرو ضد آب

مهم ترین نکته در عکس ها چشم ها و نگاه شماست. از آن جایی که آرایش ماندگار چشم می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی چشمان شما داشته باشد، بهتر است از مداد چشم سفید، مداد چشم سیاه یا رنگی، ریمل سیاه یا رنگی، خط چشم سیاه یا رنگی که ماندگاری بالایی دارند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند، استفاده کنید. 

برای عکس گرفتن این جوری آرایش کن

۶. آرایش زیبا و مات برای لب

برای عکس گرفتن حتی اگر از رنگ رژ های جیغ هم استفاده می کنید، سعی کنید مات باشند و براق نباشند. در این حالت لب های شما در عکس هایتان زیباتر و جذاب تر می افتد. قبل از رژ لب بهتر ایت از خط لب نیز استفاده کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.