۲۳۸۶۵۲
۱۹
۱۹

چگونه دیر شارژ شدن گوشی را برطرف کنیم؟

به طور قطع برای همه شما پیش آمده است که گاهی اوقات گوشی همراه به کندی شارژ شود. این مشکل دلایل مختلفی دارد که حتما باید آن را شناسایی کنیم و برایش راه حل پیدا کنیم. دراین مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازی.

چگونه دیر شارژ شدن گوشی را برطرف کنیم؟

1_باتری گوشی، اولین دلیل کند شارژ شدن گوشی:

اغلب باتری هایی که امروزه در تلفن های همراه هوشمند استفاده می شوند،باتری های لیتومی می باشند که عمر بسیار بالایی دارند.اما شاید برای شما پیش آمده باشد که یک شب تا صبح تلفن همراهتان در شارژ باشد. این اتفاق می تواند در عمر و افزایش میزان مدت شارژ تلفن همراه نیز موثر باشند.

اما زمانیکه شما احساس کردید که این اتفاق برای تلفن همراه شما افتاده است،راه حل اینجا است که باتری تلفن همراهتان تغییر دهید و از باتری های اورجینال و معتبر فروشگاه و نمایندگی های اصلی تلفن همراهتان خریداری نمایید.

چگونه دیر شارژ شدن گوشی را برطرف کنیم؟

2_ممکن است دیرشارژ شدن گوشی به درگاه شارژر مربوط باشد:

اگر شما از افرادی هستید که تلفن همراهتان را در جیب شلوار جین می گذارید و یا با خودتان به محل کارتان می برید،شاید مشکل دیر شارژ شدن تلفن همراهتان این مورد باشد. به همین دلیل اگر مشکل عدم شارژ سریع تلفن همراه شما با موارد بالا حل نشد،اینک این مرحله را بپیمایید تا این مشکل حل شود.برای تمیز کردن درگاه شارژ گوشی،می توانید از خلال دندان یا سوزن سیم کارت و مقداری دستمال کاغذی استفاده نمایید. 

چگونه دیر شارژ شدن گوشی را برطرف کنیم؟

3_لزومی ندارد گوشی را ۸ ساعت به شارژ بزنیم:

باتری لیتیوم-یونی گوشی‌های هوشمند مشابه نسل قدیمی گوشی‌ها نیستند؛ گوشی‌های قدیمی برای فعال شدن الکترون‌های باتری به ۸ ساعت شارژ اولیه نیاز داشتند.

چگونه دیر شارژ شدن گوشی را برطرف کنیم؟

4_برای شارژ گوشی حتما نباید به صفر درصد برسد:

نقطه امن شارژ برای گوشی‌هایی با باتری لیتیوم-یونی بین ۲۰ تا ۳۰ درصد شارژ است. این تعادل، کمترین فشار را به باتری وارد می‌کند. اگر تخلیه و تغذیه شارژ گوشی را بین محدوده ۲۰ تا ۸۰ درصد نگه دارید، باتری گوشی مدت‌زمان بیشتری عمر می‌کند.

چگونه دیر شارژ شدن گوشی را برطرف کنیم؟

5_پاک کردن برنامه های پس زمینه گوشی:

اجرای بیش از حد برنامه ها در پس زمینه باعث می شود باتری گوشی شما سریعتر خالی شود و به کندی شارژ شود‌. به تنظیمات مصرف باتری گوشی رفته و برنامه های پس زمینه که به ندرت از آنها استفاده می کنید را غیرفعال کنید.

چگونه دیر شارژ شدن گوشی را برطرف کنیم؟

6_کابل گوشی همراه را عوض کنید:

بعضی مواقع مقصر اصلی در دیر شارژ شدن گوشی، کابل شارژر است. این کابل‌ها پس از مدتی کارایی خود را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جریان برق لازم را برای شارژ گوشی تامین کنند. برای اینکه مطمئن شوید که مشکل از کابل شارژر است، کابل شارژر یکی از دوستانتان را که به تازگی گوشی خریده است قرض بگیرید و با استفاده از آن گوشی خود را شارژ کنید. اگر مشکل دیر شارژ شدن باتری گوشی‌تان حل شد، پس می‌توانید یک کابل شارژر جدید بخرید و از آن استفاده کنید.

چگونه دیر شارژ شدن گوشی را برطرف کنیم؟

7_سعی کنید برای شارژ گوشی از لب تاب استفاده نکنید:

پورت‌های USB لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای خانگی (PC) با مدل‌های قدیمی، مقدار جریان کافی را برای شارژ کردن گوشی ندارند و به همین دلیل وقتی از این روش استفاده می‌کنید سرعت شارژ شدن گوشی کاهش می‌یابد و باتری موبایل شما دیرتر شارژ خواهد شد. تنها پورت USB type-c جریان خروجی بالایی را داراست و سرعت شارژ را کاهش نمی‌دهد.

چگونه دیر شارژ شدن گوشی را برطرف کنیم؟

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.