۲۴۰۰۸۰
۸۸
۸۸

افزایش حجم مو، راحت و سریع در خانه موهاتو حجم بده!

هیچ چیزی زیباتر از حجیم نشان دادن موهایی که می خواهید آن را زیاد و جذاب نشان دهید، نخواهد بود. پس سعی کنید اول از همه سبک زندگی خود را سالم نگه دارید. بعد به دنبال مراقب های زیبایی از مو باشید. 

افزایش حجم مو، راحت و سریع در خانه موهاتو حجم بده!

افزایش حجم مو، راحت و سریع در خانه موهاتو حجم بده!

هیچ چیزی زیباتر از حجیم نشان دادن موهایی که می خواهید آن را زیاد و جذاب نشان دهید، نخواهد بود. پس سعی کنید اول از همه سبک زندگی خود را سالم نگه دارید. بعد به دنبال مراقب های زیبایی از مو باشید. به طور کلی نوع سبک زندگی، نوع تغذیه، بالا رفتن سن، استرس و ناراحتی و... می تواند منجر به ریزش دسته ای یا رشته ای موها، نازک شدن آن و... شود. استفاده از شوینده های مناسب، کاهش استفاده از وسایل گرمایشی مو مانند سشوار و...، می تواند کمک زیادی به افزایش حجم مو کند‌. در ادامه با چند راه حل بهتر آشنا خواهید شد. 

افزایش حجم مو، راحت و سریع در خانه موهاتو حجم بده!

۱. بافتن مو

اگر می خواهید بدون استفاده از وسایل گرمایشی، موهای خود را حجم دهید بهتر است آن ها را ببافید. بعد از حمام تا موهایتان خیس است آن را به صورت یک دسته و یا چند دسته ببافید‌. بعد شب با همان بخوابید و فردا صبح وقتی موها خشک شدند، موهای خود را باز کنید. علاوه بر بافتن موها می توانید با بافتن آن از موخوره و اسیب موها هم جلوگیری کنید. از طرفی می تواند باعث درخشان کردن مو نیز شود. 

افزایش حجم مو، راحت و سریع در خانه موهاتو حجم بده!

۲. وارونه سشوار کردن موها

اگر می خواهید موهای خود را سشوار بکشید. این دفعه به صورت وارونه امتحان کنید. سر خودتان را به پایین بگیرید و موهایتان را از پشت به جلو و به صورت وارونه آن را سشوار بگیرید. در این حالت با شانه گرد سشوار، سعی کنید موهایتان را بکشید تا علاوه بر حالت زیبا، یک پل جذاب هم بگیرد. وارونه سشوار کردن مو می تواند حجم طبیعی به موهایتان دهد و هیچ کس شک نخواهد کرد. بعد موهای خود را به هر شکلی که می خواهید ببندید. 

افزایش حجم مو، راحت و سریع در خانه موهاتو حجم بده!

۳. شستن مو با آب ولرم

اگر داخل حمام موهای خود را با آب داغ یا آب سرد می شویید، اصلا نمی توانید آن را حالت دهید. با این حال وقتی می خواهید موهای خود را حالت دهید، بهتر است با شامپو مناسب و آب ولرم موهای خود را بشویید. با اب ولرم و شامپو به آرامی موهای خود را ماساژ دهید. بعد از ماساژ دادن، موهایتان را دوباره با آب ولرم شستشو دهید. آب ولرم کمک می کند مواد مغذی موهای شما از بین نرود و بهتر بتوانید موهای خود را حالت دهید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.