۲۳۸۴۷۴
۷
۷

با این ایده های یک ولنتاین خاص داشته باش!

روز ولنتاین یک روز بسیار مهم و متفاوت برای زوج های عاشق است. و می توانید با چند ایده کوچک و خاص این روز را برای عشق زندگیتان خاص و به یاد ماندنی کنید.

با این ایده های یک ولنتاین خاص داشته باش!هدیه را فراموش نکنید:

یکی از کارهای مهمی که باید رد روز ولنتاین انجام دهید، گرفتن هدیه برای فرد مورد نظرتان است. شما می توانید چیزهای کوچکی را به عنوان هدیه انتخاب کنید و یا با توجه علایق آن فرد برایش هدیه تهیه کنید. مهم میزان ارزش و احترامی است که برای او قائل هستید و او را به یاد دارید.با این ایده های یک ولنتاین خاص داشته باش!

 

قدم بزنید و در میان مردم باشید:

برای قرار روز ولنتاین برخلاف روز های دیگه سعی کنید متفاوت باشید و قدم بزنید. همدیگر را در میان مردم ببینید و دست در دست هم با هم حرف بزنید و خودتان باشید. نوشیدن یک قهوه می تواند قرار شما را بسیار جذاب تر کند.

با این ایده های یک ولنتاین خاص داشته باش!به مسافرت بروید:

سفر کردن برای روز ولنتاین میتواند یک انتخاب عالی برای زوجی باشد که همیشه سرگرم کار هستند و وقت کمتری برای تفریح دارند. شما می توانید به مکانی بروید که آب و هوای آروم تر و معتدل تر از شهر خودتان دارد و می توانید آن جا با آرامش و دور از شلوغی استراحت کنید و یک سفر عاشقانه را تجربه کنید.

با این ایده های یک ولنتاین خاص داشته باش!برای یکدیگر شعر بگویید:

شعر زبان عاشقان است. و چه چیزی بهتر از این که در روز عشق با زبان عشق با هم حرف بزنید و حال و هوایتان را کمی متفاوت کنید. می توانید یک محیط دنج در خانه و یا بیرون از خانه را انتخاب کنید و در آنجا به گفتگو و تماشای یارتان بنشینید.با این ایده های یک ولنتاین خاص داشته باش!

دعوت به کنسرت:

 یکی از ایده های ولنتاین تجربه ی شنیدن یک موسیقی زنده کنار عشق بسیار شیرین و لذتبخش است. از چند هفته به روز ولنتاین بلیط خواننده ی مورد نظر خود را رزرو کنید و عشق خود را سورپرایز کنید.با این ایده های یک ولنتاین خاص داشته باش!

سفر جاده ای:

این روزها همه به گوشی و تکنولوژی معتاد شده اند و توجه کمی به یکدیگر دارند. برای یک روز هم که شده کاملاً از گوشی و هرگونه تکنولوژی دور باشید و کاملاً به یکدیگر توجه داشته باشید. یکی از بهترین کارها در روز ولنتاین رفتن به جاده است. یک موزیک عاشقانه و جاده با مناظر زیبا کنار عشقتان بسیار دلچسب است. از روزهای اول آشنایی باهم صحبت کنید و بهترین و به یاد ماندنی ترین لحظات را رقم بزنید.با این ایده های یک ولنتاین خاص داشته باش!

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.