۲۳۹۷۵۴
۵۰۰
۵۰۰

زایمان لاکچری برای تاریخ ۰۳/۰۳/۰۳، عواقب عجیب و خطرناکی که خانواده ها باید بدانند

طبق تحقیقات جدید که در سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته، زایمان های زودرس در تاریخ های رند مانند ۰۳/۰۳/۰۳، بسیار نگران کننده است. در حال حاضر با رفتن به سمت تاریخ رند، بیشتر افراد می خواهند که اکثر کارهای خود را در این روزها محول کنند.

زایمان لاکچری برای تاریخ 03/03/03، عواقب عجیب و خطرناکی که خانواده ها باید بدانند

آمادگی لاکچری برای تاریخ ۰۳/۰۳/۰۳، عواقب عجیب و خطرناک

طبق تحقیقات جدید که در سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته، زایمان های زودرس در تاریخ های رند مانند 03/03/03، بسیار نگران کننده است. در حال حاضر با رفتن به سمت تاریخ رند، بیشتر افراد می خواهند که اکثر کارهای خود را در این روزها محول کنند. برخی ازدواج کرده و برخی عقد می کنند. اما برخی دیگر می خاوهند فرزند خود را هر طور که شده در این تاریخ به دنیا بیاورند. فقط به خاطر این که یک تاریخ رند و لاکچری است. در این حالت نگرانی سازمان بهداشت از سزارین ها در این تاریخ خواهد بود.

زایمان لاکچری برای تاریخ 03/03/03، عواقب عجیب و خطرناکی که خانواده ها باید بدانند

سزارین در تاریخ رند ۰۳/۰۳/۰۳

فقط مادر می تواند تصمیم بگیرد که فرزند خود را در این مدل تاریخ به دنیا بیاورد یا خیر؟ هیچ متخصص زنان و زایمانی مادر را مجبور به زایمان در روزهای خاصی از سال نمی کند. بلکه حفظ سلامتی مادر و جنین جزو برنامه های اصلی در سازمان بهداشت است. برخی مادران فارغ از این که به سلامتی خود و جنین اهمیت بدهند، می خواهند هر طور که شده تاریخ ولادت رند در شناسنامه بچه های آن ها بخورد. اما به چه قیمتی؟

زایمان لاکچری برای تاریخ 03/03/03، عواقب عجیب و خطرناکی که خانواده ها باید بدانند

چاره اندیشی برای حفظ سلامت مادر و جنین

از طرف سازمان بهداشت دستور داده شده است تا در صورتی که لزومی بر جراحی وجود ندارد، از جراحی های بی مورد در تاریخ های رند جلوگیری کنند. معاون بهداشت کشور برای حفظ سلامت مادر و جنین دستور داده تا تمام بیمارستان های کشور، سزارین بی مورد و فقط برای ثتب تاریخ را انجام ندهند. بلکه عمل های لازم و ضورری در این تاریخ فقط انجام خواهد شد. با این حل ممکن است برخی بیمارستان ها با دریافت مبلغ قابل توجهی، اقدام به دنیا آوردن جنین کنند که تبعات آن را خواهند پذیرفت.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.