۲۳۹۷۳۱
۷۷
۷۷

کد تخفیف فیلیمو بدون محدودیت و رایگان

در این مقاله انواع کد تخفیف رایگان برای فیلیمو را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با هزینه بسیار کمی از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

گسترش اینترنت، تجربه بسیاری از تفریحات را آسان و ارزان کرده است. در گذشته برای مشاهده یک فیلم باید به سینما می‌رفتید یا روزها پای تلویزیون می‌نشستید تا یک سریال را تماشا کنید. امروزه به‌کمک پلتفرم‌های سینمای خانگی می‌توانید هر فیلم و سریالی را در هر زمانی که دوست دارید تماشا کنید. فیلیمو یکی از اولین و معتبرترین فعالان این حوزه به شمار می‌رود. در این مقاله انواع کد تخفیف رایگان برای فیلیمو را معرفی می‌کنیم تا بتوانید با هزینه بسیار کمی از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

دریافت کدهای تخفیف فیلیمو

استفاده از خدمات فیلیمو مستلزم خرید اشتراک است. این اشتراک در قالب‌های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و سالانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر اشتراک قیمت متفاوتی دارد که می‌توان به کمک کدهای تخفیف هزینه آن‌ها را کمتر کرد. این کدها با شرایط مختلف و درصدهای گوناگون از طریق پیامک، ایمیل، وب‌سایت فیلیمو و... عرضه می‌شود. برخورداری از شرایط استفاده از کد تخفیف و منقضی نبودن آن دو نکته مهم در استفاده از کدهای تخفیف فیلیمو محسوب می‌شود.

کد تخفیف فیلیمو بدون محدودیت و رایگان

انواع تخفیف‌های پرطرفدار فیلیمو

فیلیمو برای جذب کاربر بیشتر و کسب رضایت آن‌ها تخفیف‌های بسیاری را در اختیارشان قرار می‌دهد. خرید اشتراک فیلیمو با تخفیف ۵۰ درصدی، 80 درصدی و حتی در مواردی 100 درصدی می‌تواند موقعیتی مناسب برای یک تفریح سالم و به‌صرفه را برای شما ایجاد کند. در ادامه چندین مورد از جذاب‌ترین تخفیف‌های فیلیمو را بررسی خواهیم کرد.

کد تخفیف 90 درصدی فیلیمو

این کد تخفیف یکی از ویژه‌ترین پیشنهادات فیلیمو است که به‌طور چشم‌گیری هزینه‌های شما را کاهش می‌دهد. این کد برای مشتریان جدید فیلیمو در نظر گرفته شده است.

کد تخفیف فیلیمو 70 درصد جدید

تخفیف‌های 70 درصدی فیلیمو نیز از کدهای جدید این مجموعه محسوب می‌شود که به‌کمک آن می‌توان اشتراک فیلم و سریال را با هزینه‌ای به‌صرفه خریداری کرد.

  • کد تخفیف: Righ۱۲m

خرید اشتراک 1 ساله فیلیمو مدرسه (بخش آموزشی فیلیمو) با تخفیف 70 درصدی

کد تخفیف فیلیمو بدون محدودیت و رایگان

 

کد تخفیف فیلیمو یک ماهه

این تخفیف برای اشتراک یک ماهه فیلیمو قابل استفاده است و به کاربرانی که می‌خواهند شرایط و امکانات فیلیمو را تست کنند پیشنهاد می‌شود. تخفیف‌های موجود برای بازه‌های یک ماهه تنوع زیادی دارد.

  • کد تخفیف: ۳۰۲۰۱

تخفیف 25 درصدی برای اولین خرید اشتراک 1 ماهه

کد تخفیف ۳ روز اشتراک رایگان فیلیمو

گاهی فیلیمو با انتشار این نوع کد، برای کاربرانی که تنها قصد دارند این پلتفرم را تست کنند موقعیتی را ایجاد می‌کند تا بتوانند 3 روز به‌طور رایگان از تمامی خدمات این مجموعه استفاده کنند و در صورت تایید نسبت به خرید اشتراک اقدام کنند. این تخفیف معمولا تنها برای کاربران جدید قابل استفاده است.

کد تخفیف اکران آنلاین فیلیمو

یکی از قابلیت‌های جذاب فیلیمو، اکران و ارائه فیلم‌های سینمایی روی پرده سینما است. این قابلیت با هزینه‌ای کمتر نسبت به بلیط سینما انجام می‌شود و می‌توان فیلم را همراه با دوستان و خانواده تماشا کرد. علاوه بر قیمت مناسب کوپن‌های مختلفی نیز برای تهیه این بلیط در اختیار شما قرار گرفته است.

کد تخفیف فیلیمو مدرسه

فیلیمو مدرسه یکی از بخش‌های کاربردی فیلیمو است که فیلم‌های آموزشی را با بروزترین روش‌ها منتشر می‌کند. برای استفاده از آموزش‌ها و شرکت در دوره‌های آموزشی و مهارتی فیلیمو مدرسه نیاز است اشتراک آن را خریداری کنید. به کمک انواع کد تخفیف فیلیمو مدرسه می‌توانید این هزینه یادگیری را تا 80 درصد هم کاهش دهید.

  • کد تخفیف: sh۳۸۹

اشتراک رایگان فیلیمو مدرسه به مدت 14 روز مخصوص خرید اولی‌ها

کد اشتراک رایگان فیلیمو

تخفیف 100 درصدی پیشنهادی است که در هر پلتفرمی با آن مواجه نخواهید شد اما فیلیمو شرایطی را در نظر گرفته است تا شما بتوانید به شکل کاملا رایگان از خدمات آن بهره‌مند شوید. انواع کد تخفیف رایگان برای استفاده از این موقعیت را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

  1. مشاهده رایگان محتواهای منتخب

در دسته محتوای “رایگان” فیلیمو شما می‌توانید انواع محتوا و فیلم و سریال را مشاهده کنید که برای تماشای آن‌ها نیازی به خرید اشتراک نخواهید داشت و کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. فیلیمو رایگان با نت ایرانسل

با همکاری دو شرکت فیلیمو و ایرانسل موقعیتی برای مشترکین ایرانسل ایجاد شده است تا بتوانند از کلیه خدمات فیلیمو به‌شکل رایگان بهره‌مند شوند. برای این کار کافیست از نت سیم کارت ایرانسلی خود حین ورود به برنامه و تماشای فیلم و سریال‌ها استفاده کنید.

کد تخفیف فیلیمو بدون محدودیت و رایگان

موپُن مرجع انواع کد تخفیف

در این بخش تصمیم داریم راهی را به شما معرفی کنیم که می‌توانید از طریق آن به کلیه کدها، پیشنهادها و جشنواره‌های تخفیفی فیلیمو و بسیاری دیگر از پلتفرم‌های آنلاین ایرانی مانند دیجی کالا، اسنپ، تکنولایف و... دسترسی پیدا کنید. موپُن همان راه‌حل دوست‌داشتنی شماست. این مجموعه بر جمع‌آوری و ارائه رایگان تخفیف فروشگاه‌ها و سایت‌های ایرانی تمرکز دارد و شرایط خوبی برای خرید و فعالیت ارزان را فراهم می‌کند.

برای دسترسی به کدهای تخفیف فیلیمو کافی است نام پلتفرم، یعنی فیلیمو را در سایت یا اپلیکیشن موپُن سرچ کنید. پس از این کار لیستی متنوع از تخفیف‌های فعال فیلیمو در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با توجه به نیازتان می‌توانید بهترین مورد را برگزینید.

معرفی فیلم و سریال های جدید در فیلیمو

فیلم و سریال‌های جدید می‌توانند اوقات خوشی را برای شما فراهم کنند. در فیلیمو فیلم و سریال‌های بسیار قدیمی تا جدیدترین‌ها قابل دسترسی هستند. در ادامه چند مورد از جدیدترین و بهترین محتواهای ارائه شده در این پلتفرم را بررسی خواهیم کرد:

گناه فرشته

سریال گناه فرشته ساخت سال 1402 است و در ژانر درام و خانوادگی توسط حامد عنقا کارگردانی شده است. این سریال با بازی مانند شهاب حسینی، امیر آقایی، محمد مهدی سلطانی و... طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. قسمت آخر این سریال به‌تازگی پخش شده و می‌توانید تمامی قسمت‌های آن را از فیلیمو تماشا کنید.

اسکار

اسکار سریالی در ژانر ریلیتی شو و گیم شو محسوب می‌شود که به‌تازگی توسط مهران مدیری ساخته و عرضه شده است. این مجموعه فصل‌های متعددی دارد که در هر فصل چهار سلبریتی محبوب شرکت کرده و برنامه به میزبانی مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چالش‌ها و مسابقات خلاقانه‌ای پیش می‌رود. تماشای این ریالیتی شو در فیلیمو می‌تواند اوقات خوبی را برایتان همراه با چهره‌های محبوب سینمایی رقم بزند.

زنبور کارگر

این فیلم ژانری درام و جنایی دارد و داستان آن درباره فردی به نام بیوک است که سال‌ها پیش به‌واسطه خطای پزشکی همسرش را از دست می‌دهد و حال دخترش به دنبال انتقام از قاتل است. حمید فرخ نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی و بسیاری از بازیگران محبوب سینمایی در این فیلم نفش‌آفرینی می‌کنند.

سریال هواپیماربایی پرواز 601

فیلیمو از فیلم و سریال‌های خارجی نیز پشتیانی می‌کند و سریال هواپیماربایی پرواز 601 یکی از جدیدترین محتواهای آن است. این سریال محصول سال 2024 در کشور کلمبیا است و ژانری درام و تاریخی دارد. داستان این سریال حول یک پرواز هواپیمایی است که توسط دو فرد مسلح و نقاب‌دار تهدید و دزدیده می‌شود و لحظاتی جذاب و هیجان‌انگیز را رقم می‌زند.

کد تخفیف فیلیمو بدون محدودیت و رایگان

جمع‌بندی

تماشای فیلم و سریال از تفریحات سالم محسوب می‌شود که به کمک فیلیمو می‌توان آن را در هر ساعتی و در هر مکانی انجام داد. فیلیمو برای جذب مخاطب هرچه بیشتر تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را روی خدمات خود اعمال کرده است تا جایی که می‌توان به‌طور رایگان و با 100% تخفیف از امکانات این مجموعه استفاده کرد. برای این کار کافیست به مجموعه موپُن سری بزنید و تخفیف‌های فیلیمو را دریافت کنید.

 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.