۲۳۹۷۱۵
۹۷۴
۹۷۴

نکات ضروری در هنگام انتخاب مبلمان عروس

یکی از پرکاربردترین وسایل برای جهیزیه عروس، مبلمان هستند. در واقع مبلمان عروس به دلیل نو بودن، علاوه بر کیفیت و کارایی باید رنگ جذابی هم داشته باشد.

نکات ضروری در هنگام انتخاب مبلمان عروس

نکات ضروری در هنگام انتخاب مبلمان عروس

یکی از پرکاربردترین وسایل برای جهیزیه عروس، مبلمان هستند. در واقع مبلمان عروس به دلیل نو بودن، علاوه بر کیفیت و کارایی باید رنگ جذابی هم داشته باشد. جدا از این موارد، مدل و طراحی دکوراسیون منزل در انتخاب مبلمان عروس هم موثر خواهد بود. وقتی برای خرید مبلمان عروس می روید، باید اولین نکته هم خوانی مدل و رنگ مبل با طرح و مدل خانه باشد. به عنوان مثال اگر خانه عروس سبک مدرنی دارد، مبل های مدرن و شیک مناسب هستند. برای خانه هایی با طراحی مینیمال مبلمان طرح مینیمال و با خانه هایی با طرح کلاسیک مبل های سلطنتی و کلاسیک مناسب خواهد بود. در ادامه به موارد بیشتری برای راهنمای خرید مبل عروس، اشاره شده است.  

نکات ضروری در هنگام انتخاب مبلمان عروس

انتخاب رنگ مناسب | راهنمای خرید مبل عروس

ظاهر مبل خیلی تاثیر به سزایی در انتخاب و جلب توجه افراد دارد. هر رنگی می تواند نماد مختلفی را برساند. به عنوان مثال رنگ آبی نماد آرامش و رنگ سفید نماد صلح است. اگر می خواهید مبلمانی انتخاب کنید که رنگ آن برای نزدیک به 7 الی 10 سال برای شما جذاب باشد، بهتر است متناسب با رنگ و مدل خانه و لوازم خانگی آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر رنگ دکوراسیون خانه شما طوسی است، رنگ قرمز برای مبلمان اصلا مناسب نخواهد بود. از طرفی هم رنگ های روشن ممکن است بعد از مدتی چرک تاب سوند. به همین دلیل رنگ های خنثی مانند بژ، کرمی، استخوانی و... رنگ های خوبی در نظر گرفته خواهند شد. 

نکات ضروری در هنگام انتخاب مبلمان عروس

توجه به متراژ خانه | انتخاب بهترین سایز مبل عروس

نکته دیگری که مهم است، اندازه خانه است. اگر پذیرایی خانه کوچک بوده بهتر است از مبلمانی که جمع و جورتر هستند استفاده شود. اگر متراژ خانه بزرگ تر است، می توانید مبلمانی با ساخت بزرگ تر یا حتی دو دست نیز تهیه کنید. دقت کنید مبلمانی که همیشه حجیم و بزرگ باشند و رنگ آن ها پر زرق و برق باشد، توجه را جلب نمی کنند. بلکه به علت عدم همخوانی، ناپسند و نا همخوان هم به نظر می رسند. 

نکات ضروری در هنگام انتخاب مبلمان عروس

توجه به کارایی مبل | کاربردی بودن مبلمان عروس

دقت کنید که شما قرار نیست مبل را کنار خانه برای دکور بگذارسد و رویش را کاور بکشید! بلکه قرار است برای سال ها از آن استفاده کنید. پس مبلی را انتخاب کنید که هم تکیه گاه و نشینمن راحتی داشته باشد. هم این که کیفیت آن بیشتر بوده تا بتواند سال ها کارایی داشته باشد. مبلمانی که سلطنتی هستند بیشتر جنبع دکوری داشته و برای خانه های راحت و بدون تکلف مناسب نیستند. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.