۲۳۹۳۸۵
۳۷۹
۳۷۹

رازهای فنگ شویی برای آرامش داشتن در اتاق خواب

هر عنصر یا رنگی که شما در منزل خود استفاده می کنید، می تواند حامل یک پیام برای روابط و زندگی شما باشد. 

رازهای فنگ شویی برای آرامش داشتن در اتاق خواب

رازهای فنگ شویی برای آرامش داشتن در اتاق خواب

هر عنصر یا رنگی که شما در منزل خود استفاده می کنید، می تواند حامل یک پیام برای روابط و زندگی شما باشد. انتخاب رنگ ها و وسایل مناسب برای خانه، می تواند نماد آرامش، امنیت و حفظ نظم و تعادل در زندگی شما باشد. اکثر افرادی که به فنگ شویی اعتقاد دارند، تصویری از بودا را داخل خانه یا اتاق خود می گذارند. برخی از تصاویر و برخی دیگر از مجسمه های بودا استفاده می کنند. در واقع وجود بودا با عطرهای مختلف مانند عود در کنار هم، می تواند یک محیط آرامشبخش برای شما به وجود آورد. در ادامه با مواردی که روی آرامش محیط خانه موثر هستند، آشنا خواهید شد. 

رازهای فنگ شویی برای آرامش داشتن در اتاق خواب

عناصر موثر در فنگ شویی برای آرامش محیط

همان طور که گفته شد وجود بودا به صورت مجمسه ای یا تصویری می تواند در آرامش محیط موثر باشد. الان از مجسمه بودا به صورت جای عودی یا جای شمعی استفاده می کنند. این عامل کمک می کند تا هم بودا را داشته باشید و هم عود و شمع روشن کنید. 

نقاشی و ابزارهای بصری هنری می توانند برای آرامش بخشی به محیط موثر باشند. سعی کنید در سالن پذیرایی از قاب هایی که تصاویر هنری و لذت بخش مانند طبیعت، حیوانات، مناظر و ‌... می تواند آرامش گرمی به محل اتاق یا خانه شما ببخشد. 

رازهای فنگ شویی برای آرامش داشتن در اتاق خواب

وجود شمع و بامبو برای داشتن آرامش در محیط نیز تاثیر به سزایی دارند. شعله شمع از عنصر آتش است که گرمای دلپذیری به محیط می بخشد. از طرفی هم گیاهان زیبا و موثر در فنگ شویی مانند بامبو می توانند نقش خوبی در آرامش محیطی داشته باشند. 

رازهای فنگ شویی برای آرامش داشتن در اتاق خواب

استفاده از رنگ های قرمز روشن، صورتی، آبی و سفید، نمایانگر آرامش و اطاعت است. اگر می خواهید با رنگ ها به محیط خود گرمای دلپذیری ببخشید، بهتر است از رنگ هایی که انرژی متوسط و خنثی دارند استفاده کنید. ترکیب رنگ سفید و قرمز یا رنگ صورتی و سبز روشن، می تواند برای رنگ آمیزی و دکوراسیون شما موثر باشد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.