۲۳۹۳۷۴
۳۷۷۶
۳۷۷۶

۳ دمنوش جادویی برای پوستی جوان و شفاف

جوان و شفاف نگه داشتن پوست در عرصه ای که الان کار و مشغله و فشارهای روانی زیاد شده، همچنین آسیب هایی که از الودگی هوا و اشعه خورشید و فرابنفش به پوست می رسد، کار سختی خواهد بود.

3 دمنوش جادویی برای پوستی جوان و شفاف

۳ دمنوش جادویی برای پوستی جوان و شفاف

جوان و شفاف نگه داشتن پوست در عرصه ای که الان کار و مشغله و فشارهای روانی زیاد شده، همچنین آسیب هایی که از الودگی هوا و اشعه خورشید و فرابنفش به پوست می رسد، کار سختی خواهد بود. داشتن تغذیه سالم، انجام روتین پوستی، سبک زندگی سالم و... می تواند در شفافیت و زیبایی پوست صورت شما موثر باشد. در ادامه می خواهیم سه دمنوش خوشمزه که برای سلامتی و زیبایی پوست موثر است، معرفی کنیم. 

3 دمنوش جادویی برای پوستی جوان و شفاف

۱. دمنوش به

یکی از بهترین و معتدل ترین دمنوش ها که برای هر طبعی مناسب و خوشمزه بوده، دمنوش به است. این دمنوش التهابات را برطرف می کند و اگر جای جوش و آکنه داشته باشید به مرور زمان کمرنگ تر خواهد کرد. اگر همراه خود به، دانه های آن را نیز بجوشانید یک عصاره صفاپخش برای پاکسازی کبد و پاکسازی صورت خواهید داشت. همچنین به رفع آفتاب سوختگی نیز کمک ویژه ای می کند. 

3 دمنوش جادویی برای پوستی جوان و شفاف

۲. دمنوش نعناع و لیمو 

دمنوش لیمو و نعناع هم خوشمزه است و هم سرشار از ویتامین و مواد معدنی. این دمنوش بدن شما را سم زدایی می کند و ابتلا به جوش زدن جلوگیری خواهد کرد. از طرفی هم مصرف ویتامین سی باعث شفافیت و درخشان شدن پوست صورت می شود. 

3 دمنوش جادویی برای پوستی جوان و شفاف

۳. دمنوش تمشک

یکی دیگر از پرطرفدارترین دمنوش ها برای خانم ها، دمنوش تمشک است. این دمنوش به دلیل داشتن ویتامین سی، چهره شما را شفاف تر و شاداب تر خواهد کرد. همچنین منافذ باز پوست را می بندد تا دچار آلودگی و جوش و جای زخم نشود. عفونت های پوستی و چرک را نیز کاهش می دهد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.