۲۳۹۲۸۶
۳۵۸
۳۵۸

عروس خانم‌ها اینجوری جلوی پدرشوهر سیاست داشته باشین!

پدرشوهر یک عضو اساسی و ستون محکم خانواده همسر شما به شمار می رود. پس هر چه احترام او را بیشتر نگه دارید و خود را به او نزدیک کنید، حتما زندگی بهتری هم با همسرتان خواهید داشت.

عروس خانم‌ها اینجوری جلوی پدرشوهر سیاست داشته باشین!

عروس خانم‌ها اینجوری جلوی پدرشوهر سیاست داشته باشین!

پدرشوهر یک عضو اساسی و ستون محکم خانواده همسر شما به شمار می رود. پس هر چه احترام او را بیشتر نگه دارید و خود را به او نزدیک کنید، حتما زندگی بهتری هم با همسرتان خواهید داشت. یادتان نرود پدر و مادر شوهرتان نیز دوست دارند فرزندشان را حمایت کنند و بهترین ها را برای او می خواهند. پس این ها را به معنای دخالت در زندگی خود نگذارید. بلکه بهتر است خوشبین باشید و این کار آن ها را از سر دلسوزی بدانید. در برخی مواقع که مشکلی دارید و نگران هستید سر فرصت با همسر خود مطرح کنید تا مطمئن شوید که واقعا مشکل است یا شما حساس شده اید. در ادامه سه سیاست اساسی که تمام عروس ها باید در قبال پدرشوهر خود به کار بگیرند را معرفی خواهیم کرد. 

عروس خانم‌ها اینجوری جلوی پدرشوهر سیاست داشته باشین!

۱. احترام و آرامش در ارتباط با او

پدران با گذشت سال ها ممکن است کمی حساس تر شوند و نیاز داشته باشند که با متانت و آرامش با او رفتار کنید. از آن جایی که هر پدری لایق احترام است، احترام گذاشتن شما به او، شما را در تصوراتش خاص تر خواهد کرد. حتما که نگرش ها و فرهنگ و آداب و رسوم متفاوتی با یکدیگر خواهید داشت. پس قرار نیست سر این ها با او بحث کنید چرا که برای پدر خانواده تعصبات خانوادگی و فرهنگی بسیار مهم است. 

عروس خانم‌ها اینجوری جلوی پدرشوهر سیاست داشته باشین!

۲. کم کردن انتظارات خود

برخی از عروس خانم های جوان فکر می کنند حالا می توانند به پدر شوهر خود نزدیک شده و از او به هر نحوی تقاضای پول و خرج کردن برای زندگی پسرشان کنند. در حالی که هیچ پدر و مادری بعد از ازدواج موظف به کمک مالی نیست. اگر آن ها به زندگی شما کمک می کنند از سر مهربانی و دلسوزی است. با این حال بهتر است هیچ وقت انتظار کمک از آن ها نداشته باشید. بلکه همین دلسوزی و هم صحبتی و رفت و آمد با آن‌ها می تواند شما را به یک عروس باوقار و باسیاست تبدیل کند. 

عروس خانم‌ها اینجوری جلوی پدرشوهر سیاست داشته باشین!

۳. دخالت نکردن و پذیرفتن شرایط

در هر خانواده ای ممکن است مشکلات و آسیب های مختلفی به وجود بیاید. اگر خانواده شوهر شما مشکلات خانوادگی دارند، بهتر است دخالت نکنید و تا چیزی از شما نخواسته اند حرفی نزنید. همچنین اگر خودتان با شوهرتان اختلاف و دعوایی دارید دو نفره آن را حل کنید و اصلا با خانواده همسرتان در میان نگذارید چرا که هر دو طرف آزرده خاطر خواهید شد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.