۲۳۹۱۵۸
۱۱۷۴۰
۱۱۷۴۰

روش‌های برای افزایش ماندگاری رژ لب / با این تکنیکا رژلبت پاک نمیشه!

همه خانم‌هایی که اهل آرایش‌کردن هستند، دلشان می‌خواهد رنگ رژ برای ساعت‌های طولانی روی لبشان باقی بماند و از لحظه ورود به مهمانی تا زمان خروج از آن، رژ تکان نخورد. با رعایت یکسری نکات می‌توانید ماندگی رژ لب خود را بالا ببرید.

روش‌های برای افزایش ماندگاری رژ لب  / با این تکنیکا رژلبت پاک نمیشه!

آرایش کردن یک کار است و آرایش با ثبات داشتن کاری مهمتر! اینکه شما هنوز مهمانی، عروسی یا هر موقعیتی که در آن قرار دارید شروع نشده رنگ رژلبتان بپرد خوب نیست! مدام باید به دنبال فضایی باشید تا آرایشتان را ترمیم کنید و این علاوه بر استرس ایجاد کردن خسته کننده خواهد بود! 

برای اینکه با صحنه‌ی پاک شدن رژلبتان روبه رو نشوید و آرایشتان تا پایان مراسم به خوبی باقی بماند و هرچه بخورید و بنوشید هم رژلبتان تکان نخورد یکسری ترفند را باید به خوبی رعایت کنید.

علاوه بر نوع آرایش کردن شما، جنس و برند رژلبتان هم اهمیت زیادی دارد. اما با همه این اوصاف به راحتی می‌توانید این مورد را کنترل کنید و آرایشی ماندگار داشته باشید.

لب‌هایتان را آبرسانی کنید

اینکه لب شما از رطوبت کافی برخوردار باشد در حفظ رنگ رژلب بر روی آن تاثیر زیادی خواهد گذاشت. اگر لب‌هایتان مرتب خشک می‌شود حتما از بالم لب استفاده کنید. وجود ویتامین E و در کنار آن مواد مغذی و نرم کننده بسیار به ترمیم پوست‌های آسیب دیده لب شما کمک خواهد کرد.

رژلب مناسب بزنید

اگر در فضایی قرار دارید که ساعت‌ها باید آرایشتان ثابت و پابرجا بماند بهتر است به نوع رژلبتان توجه ویژه داشته باشید. رژلب‌های ۲۴ ساعته معمولا این نیاز را به راحتی برطرف می‌کنند. حتی می‌توانید به عنوان زیرساز از آنها استفاده کنید تا اگر رنگ رژلب اصلی شما پاک شد رژ پایه و ۲۴ ساعته شما همچنان باقی بماند.

روش‌های برای افزایش ماندگاری رژ لب  / با این تکنیکا رژلبت پاک نمیشه!

پرایمر لب بزنید

وقتی زیرساز آرایش شما مناسب باشد و پرایمر بزنید زمان طولانیتری رژلب روی آن خواهد ماند.

پنکیک بمالید!

وقتی یک بار رژلب زدید حتما از مقداری پنکیک روی لب‌هایتان بمالید و بعد مجدد رژلب بزنید. با این روش هم لب شما حجیمتر به نظر خواهد رسید و هم ماندگاری رژلبتان بیشتر خواهد شد.

خط لب را فراموش نکنید

خط لب علاوه بر اینکه ایجاد کادر می‌کند و لب شما را آماده می‌کند تا رژلب منظمتر در آن قرار بگیرد، یک ترفندی هم برای حفظ رژلب شماست. بهتر است از مداد لب هم رنگ رژلبتان استفاده کنید و مقداری هم روی لبتان بمالید تا دوام ماتیک شما بیشتر شود.

روش‌های برای افزایش ماندگاری رژ لب  / با این تکنیکا رژلبت پاک نمیشه!

از تکنیک دستمال کاغذی غافل نشوید!

وقتی رژلب زدید یک دستمال کاغذی را روی لبتان قرار بدهید تا چربی آن و رنگ اضافی آن گرفته شود و بعد مجدد رژلب بزنید تا دیگر به راحتی رنگ آن پاک نشود و آسوده خاطر باقی بمانید!

رژلب مات بزنید

رژلب‌های مات معمولا دوامشان هم بیشتر است. اگر علاقمند به رژهای براق هستید از این تکنیک‌ها نمی‌توانید نتیجه دلخواه بگیرید و باید حتما حواستان به تجدید آن باشد یا اینکه زیرساز رژلبتان را مات انتخاب کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.