۲۳۸۵۴۴
۲۲
۲۲

ترفند رنگ کردن موها با نسکافه/برای عید موهاتو با نسکافه رنگ کن

رنگ کردن موها با نسکافه شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما واقعیت دارد. در واقع یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان با آن، موها و ابروها را رنگ کرد؛ همین نسکافه است. 

ترفند رنگ کردن موها با نسکافه/برای عید موهاتو با نسکافه رنگ کن

ترفند رنگ کردن موها با نسکافه/ چجوری موها رو با نسکافه رنگ کنیم؟

رنگ کردن موها با نسکافه شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما واقعیت دارد. در واقع یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان با آن، موها و ابروها را رنگ کرد؛ همین نسکافه است. شما با رنگ کردن موها به وسیله نسکافه، نه تنها یک رنگ و جلوه جذابی به موها می‌بخشید؛ بلکه باعث تقویت ریشه و ساقه موها خواهید شد. بیشتر خانم‌ها برای پوشاندن موهای سفید سر خود معمولا از رنگ‌های شیمیایی موجود در بازار استفاده می‌کنند.

ترفند رنگ کردن موها با نسکافه/برای عید موهاتو با نسکافه رنگ کن

با این حال باز هم ممکن است نتیجه دلخواه حاصل نشود. در ادامه می‌خواهیم راهکارهایی برای رنگ کردن با نسکافه به شما آموزش دهیم. کافئین موجود در نسکافه برخلاف رنگ‌های شیمیایی و موجود در بازار، باعث شکستگی موها نمی‌شود. بعد از رنگ کردن موها بهتر است تا مدتی از شامپوهای شیمیایی استفاده نکنید تا رنگ موها تثبیت شود.

ترفند رنگ کردن موها با نسکافه/برای عید موهاتو با نسکافه رنگ کن



۱. رنگ کردن مو با نسکافه و عسل

اگر می‌خواهید رنگ موهای خود را با نسکافه جذاب‌تر کنید، توصیه می‌کنیم حتما با عسل مخلوط نمایید. 2 قاشق غذاخوری پودر نسکافه باکیفیت، 2 قاشق غذاخوری عسل، 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون و نصف قاشق غذاخوری پودر زردچوبه را با هم ترکیب کنید. حالا در یک کاسه پلاستیکی آنرا مخلوط کرده و بر روی موها بمالید. حدود 5 ساعت اجازه دهید تا مواد بماند و بعد با آب ولرم شستشو دهید. این رنگ بی خطر است پس می‌توانید چندین بار از آن استفاده کنید.

ترفند رنگ کردن موها با نسکافه/برای عید موهاتو با نسکافه رنگ کن



۲. رنگ کردن موها با نسکافه و کاکائو

1 قاشق غذاخوری روغن کنجد را 2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو تلخ، 2 قاشق غذاخوری پودر نسکافه اصل و یک قاشق غذاخوری آب لیموترش ئازه مخلوط کنید. اگر می‌خواهید موهایتان رنگش روشن‌تر شود، کافی است که 2 قاشق غذاخوری اکسیدان را با مواد مخلوط کنید. این مواد را به مدت یک ساعت بر روی موها بگذارید و اجازه دهید خوب رنگ بگیرد. سپس با آب ولرم شستشو دهید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.