۲۳۸۵۳۷
۵۵۵
۵۵۵

فال روزانه حس طرف مقابل چهارشنبه ۸ فروردین

فال روزانه یک سرگرمی به حساب می آید که برخی از افراد به آن اعتقاد و باور شدید دارند. در بسیاری ار موارد ممکن است که طالع بینی به بسیاری از واقعیت های ما اشاره کند اما نمی توان آن را اساس زندگی قرار داد.

فال روزانه حس طرف مقابل چهارشنبه 8 فروردین

متولدین فروردین:

اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. زندگی را سخت‌نگیرید و غصه دنیا را نخورید. انسان خلاقی هستید، اما مدتی است چشمه خلاقیت شما خشکیده و خبری از نوآوری در زندگیتان نیست. این رویکرد را تغییر دهید و با انجام کارهای خلاقانه و سرگرم‌کننده،‌ روحیه خود را بهبود بخشید.

متولدین اردیبهشت:

در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز از هرفرصتی برای بودن در کنار شما استفاده خواهد کرد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و ایشان را غرق در عشق و محبت کنید.

متولدین خرداد:

به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید

فال روزانه حس طرف مقابل چهارشنبه 8 فروردین

متولدین تیر:

حواستان به حرف‌هایی که می‌زنید نیست و با صحبت‌های خود اطرافیان را دلخور می‌کنید. امروز به خودتان قول بدهید این روحیه را کنار بگذارید و حرفی نزنید که کسی از شما ناراحت شود. انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالیتان را به خطر بیندازید.

متولدین مرداد:

خوشبختانه رابطه ای که با استرس و فشار روانی زیادی همراه بوده است دارد رو به بهتر شدن و آرامش پیش می رود و این فرصت را فراهم می سازد که آن چه در گذشته پیش آمده بود را جبران کنید. امروز خودتان را با سرعت زندگی هماهنگ کنید تا حتی خودتان هم از این همه پیشرفتی که بدون تلاش زیادی در مسیرتان می کنید متعجب شوید.

متولدین شهریور:

شما فرد باثباتی هستید اما امروز احساسات تان در سیاره دیگری سیر می کند. دوست دارید این احساس را بیان کنید اما از آنجا که کسی دور و برتان نیست، بهتر است که از هنر برای بیان احساسات درون تان کمک بگیرید. نوشتن یا خلق یک اثر هنری انرژی دورنی شما را به بهترین شکل تخلیه خواهد کرد. اگر به فکر تغییری در رابطه عاطفی تان هستید، اکنون بهترین زمان است.

فال روزانه حس طرف مقابل چهارشنبه 8 فروردین

متولدین مهر:

امروز سعی کنید برنامه روزانه تان را کمی سبک تر کنید و از فشاری که هر روز به خودتان وارد می کنید بکاهید. زمانی را برای این که در کنار خانواده تان باید کنار بگذارید و از بودن در کنار عزیزانتان و محبتی که از آنها دریافت می کنید لذت ببرید. امروز از آن روزهایی است که هر آنچه بخواهید را خواهید یافت، اما این که قدم های لازم را به سوی آن بردارید یا خیر، به خودتان بستگی دارد. 

متولدین آبان:

امروز دوست دارید که همه چیز را رمانتیک ببینید، از رابطه عاطفی تان گرفته تا محیط کار و… احساس می کنید که باید با همه مهربان باشید. اما یادتان باشد که دیگران را آنطور که هستند ببینید نه آنطور که شما دوست دارید. اگر خیلی غرق دنیای خیالپردازی شوید، ممکن است که ضربه بخورید. بنابراین تعادل را در هر راهی که در پیش می گیرید، حفظ کنید.

متولدین آذر:

به دنبال شغل ایده آل تان هستید اما هنوز برایتان فراهم نشده است. این را بدانید که بدون تلاش هیچ نتیجه رضایت بخشی را به دست نخواهید آورد بنابراین از جایتان برخیزید و دست به کار شوید. امید کلید موفقیت شما در این راه است. اگر از همان اول دم از ناامیدی بزنید، خودتان مانع پیشرفت خود خواهید شد. در حال حاضر در رابطه عاطفی شما گفتگو حرف اول را می زند.

فال روزانه حس طرف مقابل چهارشنبه 8 فروردین

متولدین دی:

امروز زمان خوبی برای در خانه ماندن نیست. به بیرون از خانه بروید و با افراد جدید ارتباط برقرار کنید. اگر تا به حال در حرف زدن، چه در محیط کار و چه در رابطه عاطفی تان، محتاط بوده اید، حال زمان آن است که خودتان را آزادتر بگذارید و آنچه در دل دارید را به زبان آورید. از آن پس خواهید دید که چقدر همه چیز برایتان لذت بخش تر خواهد شد.

متولدین بهمن:

 جوابی که منتظر و نگرانش هستید به زودی خواهید شنید و شما دوباره همان شخص با ظرفیتی می شوید که می توان روی او حساب کرد. در رابطه با مسائل احساسی هفته گرم و خوبی خواهید داشت، او را تحت تاثیر قرار داده و بی بهانه برایش هدیه ای بخرید. به میهمانی های مختلفی دعوت شده اید که در یکی از آنها شخصی که برای دیدنش اشتیاق فراوانی دارید ملاقات خواهید کرد.

متولدین اسفند:

اگر بخواهیم احساس امروز شما را در قالب تجربه ای ملموس خلاصه کنیم، احساس این که درست وقتی که فکرش را هم نمی کنید یک نفر حواسش به شما هست و می خواهد خوشحالتان کند. سعی کنید این احساس خوشایند را در نزدیکان و اطرافیان خود ایجاد کنید و این حال خوب خود را به دیگران هم هدیه کنید. روابط اجتماعی در امروز شما از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. یادتان باشد که اگر با جریان پیش بروید درست به همان جایی خواهید رسید که باید باشید.فال روزانه حس طرف مقابل چهارشنبه 8 فروردین

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.