۲۳۹۸۱۹
۳۶۷
۳۶۷

تغییر چهره فرهاد مجیدی و پسرش در گذر زمان همه را شوکه کرد + عکس

عکس فرهاد مجیدی و پسرش را در گذر زمان ببینید

تغییر چهره فرهاد مجیدی و پسرش در گذر زمان همه را شوکه کرد + عکس

فرهاد مجیدی عکس جدیدی به همراه پسرش بردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که تغییر چهره آقای فوتبالیست و پسرش در گذر زمان همه را شوکه کرد.

سن فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران ، فوتبالیست سابق است. با ۱۷۷ سانتی متر قد در پست هافبک هجومی و مهاجم سال ها درخشید با اینکه در تیم ملی هیچگاه موفق نبود اما حالا سرمربی شده و دو فرزند نیز دارد.

فرهاد مجیدی چند بار ازدواج کرده است؟

فرهاد مجیدی در اولین تجربه زناشویی خود با خانم فرناز مومنی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است که این زندگی بعد از مدتی به طلاق ختم شد. شماره ۷ محبوب استقلالی های در سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۵ ساله بود بعد از پیوستن به تیم الغرافه قطر برای بار دوم ازدواج کرد.

فرهاد مجیدی در چه تیمی بازی کرده؟

بازی های زیبایش در تیم بهمن باعث شد تیرماه ۱۳۷۶ زمانی که تنها ۲۰ سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و به این تیم دعوت شد. سال دوم حضور خود در استقلال در بازی جنجالی با فجر سپاسی شیراز با محرومیت ۱۰ ماهه مواجه شد به همین خاطر در نیم فصل راهی تیم راپید وین اتریش شد.

سال ۷۹ به استقلال برگشت اما بعد از چند بازی راهی الوصل شد و تا سال ۱۳۸۵ به مدت ۵/۵ وصل در این تیم درخشید و به برترین گلزن تاریخ این تیم تبدیل شد.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.