۲۳۸۴۵۷
۹۱۵
۹۱۵

فال روزانه حس طرف مقابل ۹ فروردین

احتمالا شما هم می‌دانید که خواندن فال به عنوان یکی از بهترین فعالیت‌های سرگرمی شناخته می‌شود و سایت‌های زیادی فال‌های مختلفی را منتشر می‌کنند. در ادامه در قال روزانه حس طرف مقابل با ما باشید.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردینفال روزانه حس طرف مقابل متولدین فروردین:

 دلتنگ و بیقرار هم هستید بنا به دلایلی بینتون فاصله دیده میشه شخصی که بهتون خیلی نزدیکه به این رابطه ی شما حسادت میکنه و یه جورایی قصد داره بینتون فاصله بندازه در حال حاضر آقا ناراحته.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین اردیبهشت:

 مشکلاتی توی این رابطه هست بحث و دلخوری، قهر و آشتی، بدقولی هایی که باعث ناراحتی شده ولی دلتنگی بینتون هنوز از این خبر میده که بهم علاقه دارید پس سعی کنید محتاط تر باشید و آرامش رابطتونو حفظ کنید.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین خرداد:

 از طرف شخص احساسیت که واقعا دوستت هم داره و عاشقته و همینطور بالعکس منتظر خبر و یا پیامی هستی نگران نباش دریافت میکنی بینتون فاصله و دلتنگی دیده میشه ولی به زودی کسی که دوستش داری و دیدار میکنی.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین تیر:

 دوست داشتنتون دوطرفست و شما بهش فکر میکنی توی رابطه ی احساسیتون شخصی به عنوان رقیب احساسی هست برای خانومها و یا قصد داره به این رابطه وارد بشه بهتره حواستونو جمع کنید، در نهایت موفقیت و برگ برنده ی این رابطه با شماست.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین مرداد:

 تو این رابطه آقا خیلی دوستتون داره ولی کمی ازتون دلخوره بهتون فکر میکنه و نسبت به این رابطه وفاداره و اگر قول و قراری بده حتماً بهش عمل میکنه.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین شهریور:

 سفر رفتن دیده میشه ممکنه به دلیل رفتن به سفر کمی بینتون فاصله بیفته دوست داره تو این سفر باهاش باشی و حتی دلش میخواد این پیشنهادو بهت بده ممکنه قبول نکنی. اگر قهر هستید آشتی میکنید اگر از کنارت رفته معجزه ی برگشت براش دیده میشه. همدیگه رو میبینید و بیرون باهم قرار میزارید.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین مهر:

 دلخوری و بحث و بگو مگو توی رابطتون هست که باعث میشه این رابطه دچار دودلی از دو طرف بشه بهتره عشقتونو بیشتر ابراز کنید به زودی از طرفش پیام و یا تماسی که خوشحالت میکنه رو دریافت میکنی.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین آبان:

 در حال حاضر از کسی که دوستش دارید دور هستید. حسادت (خانومی) شخصی باعث سرد شدن این رابطه میشه دیدارهاتون کمی محدودتر میشه شخص احساسیتون اینروزا فکرش خیلی درگیره بهتره این فاصله رو از بینتون بردارید.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین آذر:

 از طرف آقا نسبت به شما حس علاقه و دوست داشتن هست شاید دیدارتون تاخیر افتاده باشه و یا تو محدودیت قرار گرفته باشه ولی واقعاً دوستتون داره و بهتون فکر میکنه ولی برای جلو اومدن انگار از چیزی ترس داره و دودل هستش ولی واقعاً دلتنگی و بیقراری بین هر دوتون وجود داره.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین دی:

 ناراحتی توی این رابطه وجود داره ولی نگران نباشید بزودی باهم دیدار دارید و در این رابطه اتفاقات خوبی میفته، از طرفش به زودی پیشنهادی دریافت میکنید و بهتون ابراز عشق میکنه.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین بهمن:

 دوست داشتنتون دوطرفست ولی این رابطه با مشکلات و توقعات احساسی که به وجود میاد بیشتر رو به سردی میره و گاهی کمرنگ میشه. دلتنگی و جدایی بینتونه و شما در این رابطه علیرغم وفاداری به عشقتون احساس تنهایی میکنید.

فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

فال روزانه حس طرف مقابل متولدین اسفند:

 به خاطر جدایی و فاصله و دوری بینتون احساس تنهایی میکنید و انگار نسبت به این رابطه دودل شدی ولی بزودی باهم دیدار دارید و میتونید منطقی احساساتتونو بیان کنید و در مقابل به حرفهای شخص مقابلتون هم به دقت گوش کنید. اگر بحث داشتید آشتی می کنید، شخص احساسیتون دوست داره این دوستی و رابطه ادامه داشته باشه.فال روزانه حس طرف مقابل 9 فروردین

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.