۲۳۸۴۶۸
۵۲۸۷
۵۲۸۷

آقایونی که این ۱۰ ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

به طور طبیعی برای مردان و زنان ویژگی های خاصی اخلاقی و ظاهری وجود دارد که سبب جذب جنس مخالفشان می شود که توجه به آن ها می تواند تاثیر زیادی روی روابط افراد داشته باشد.

آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

۱-مردانی شوخ طبع باشند:

 اگر قرار به اولویت‌بندی “ویژگی های جذاب مردان” بود، قطعاً باید شوخ‌طبعی را در ابتدای این مقاله قرار می‌دادم. در واقع اغلب خانم‌ها دوست دارند با آقایی رابطه داشته باشند که می‌تواند آنها را بخنداند و حس شوخ‌طبعی دارد. آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

2-مردانی که اهل زیاده روی نیستند:

 زیاده‌روی را در خیلی موقعیت‌ها می‌شود تعریف کرد. از زیاده‌روی در خورد و خوراک گرفته تا زیاده‌روی در صحبت و شوخی کردن و… . به زبان دیگر بهتر است بگویم مرد مورد علاقه زنان کسی است که “آداب معاشرت” را به درستی بلد است.آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

3- مردانی که اهل ریسک هستند:

  این نتیجه ی یک پژوهش است که بر اساس آن، مردهایی که دست به ریسک های جسورانه و غیر جسورانه می زنند، در مقایسه با مردانی که از ریسک کردن پرهیز می کنند، به چشم زنان بیشتر شجاع، ورزشکار و با اندام متناسب، دارای رفتارهای آنی و به دنبال جلب توجه می آیند.آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

4-مردانی که به کودکان عشق می ورزند:

 زنان می توانند از روی حالت های چهره ی مردان به علاقمند بودن یا نبودن آن ها به کودکان پی ببرند تا با استفاده از همین موضوع آماده بودن یا نبودن مردان برای رابطه عاطفی بلند مدت را تشخیص دهند. به همین سادگی! کافی است هر کودکی را با چشم هایتان دنبال کنید و در عین حال، لبخند بزنید تا قلب زن محبوب تان را به دست آورید.آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

5-احساساتشان را به روشنی بیان کنند:

 از گذشته تا اکنون مردان هنوز توانایی ابراز احساسات کامل خود را به دست نیاورده اند. آن ها نمی توانند به خوبی احساسات و عشق خود را نسبت به زنی بیان کنند.  با این حال، این روزها، جامعه به سرعت در حال تغییر است. به منظور درک بهتر و ایجاد روابط صمیمانه بین زن و شوهر، باید مردان یاد بگیرند که احساسات خودت را بیان کنند. همان طور که همه ما می دانیم، ارتباط کلید هر رابطه است.آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

6- به بلوغ فکری رسیده باشند:

 علاقه زن به مرد،  زنان مردان مسن را دوست دارند زیرا آنها را بالغ تر و فهمیده تر می دانند. با این حال، سن ارتباط چندانی با بلوغ ندارد. فرد می تواند بر اساس انواع تجربیات اکتسابی رشد کند. مردان مسن تر مدبر هستند و ارزش ثبات را تشخیص می دهند. زنان برای ثبات ارزش قائل هستند و به سمت مردانی کشیده می شوند که می توانند برای آن ها ثبات را تضمین کنند.آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

7- در زندگی شما حضور درستی دارند:

 یک مرد خوب در زندگی شما حضور خواهد داشت. خواه این به معنای غافلگیر کردن شما با هدیه مورد علاقه شما باشد یا ارسال پیامک حمایتی قبل از آن جلسه مهم با رئیستان. در واقع یک مرد خوب می خواهد بخشی از زندگی شما باشد و همیشه از شما حمایت کند. به علاوه او به اندازه کافی توجه دارد تا چیزهای کوچک و بزرگی را که برای شما مهم است را به یاد بیاورد.آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

8- مردانی که رمانتیک هستند:

 علاقه زن به مرد، در نهایت، زنان مرداهایی را دوست دارند که رمانتیک هستند. قرار ملاقات بگذارند، گل هدیه دهند و با آنها مانند خانواده سلطنتی رفتار کنند. رفتن به تعطیلات، غافلگیری زن خود با هدایای کوچک، ارسال نامه های فوق العاده برای او و گفتن این که چقدر خوش شانس هستید که او را دارید، تنها چند مورد از موارد متعددی است که در صدر فهرست قرار می گیرند. این طبیعی است که مردی رمانتیک هر زنی را مجذوب خود کند.آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

9-مردانی که صادق هستند:

 داشتن جرات برای گفتن حقیقت، برای یک زن به این معناست که شما شهامت دارید یک شریک خوب، غمخوار و مناسب در درازمدت باشید. دروغ های بی اهمیت، ایرادی ندارند اما از گفتن دروغ های اساسی، اجتناب کنید.آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

10- مردانی که امن هستند:

 دختران عاشق احساس امنیت هستند و به آن نیاز دارند. آنها می خواهند در حضور شما احساس امنیت کنند. اگر وقتی در کنار شماست احساس راحتی و آرامش کند ، دوست دارد بیشتر در کنار شما باشد. مردی که می تواند آرامش و خونسردی خودش را حتی در موقعیت های استرس زا حفظ کند، فوق العاده جذاب و بالغ است.آقایونی که این 10 ویژگی رو دارن از نظر خانم ها جذاب‌ترینن!

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.