۲۳۹۱۷۱
۴۹۷
۴۹۷

برای مسافرت این لوازم آرایشی ضروری هستند/بدون اینا مسافرت نرو!

اگر قصد مسافرت دارید یا حتی می خواهید یک الی دو روز هم خانه آشنا یا اقوام خود بمانید، یادتان نرود وسایل آرایشی ضروری را حتما همراه خود ببرید. اصلا مهم نیست که در چه فصلی مسافرت می کنید یا آب و هوا می خواهد چگونه باشد. شما همیشه احتیاج به وسایل آرایشی و مراقبتی خواهید داشت که زیبایی شما و در عین حال روتین پوستی شما را تکمیل کند.

برای مسافرت این لوازم آرایشی ضروری هستند/بدون اینا مسافرت نرو!

برای مسافرت این لوازم آرایشی ضروری هستند/بدون اینا مسافرت نرو!

اگر قصد مسافرت دارید یا حتی می خواهید یک الی دو روز هم خانه آشنا یا اقوام خود بمانید، یادتان نرود وسایل آرایشی ضروری را حتما همراه خود ببرید. اصلا مهم نیست که در چه فصلی مسافرت می کنید یا آب و هوا می خواهد چگونه باشد. شما همیشه احتیاج به وسایل آرایشی و مراقبتی خواهید داشت که زیبایی شما و در عین حال روتین پوستی شما را تکمیل کند. اگر جزو خانم هایی هستید که به خودتان می رسید و لوازم آرایشی را مدام حمل می کنید، می توانید برای مسافرت تنها لوازم ضروری را با خود ببرید. دقت کنید نیازی نیست تمام لوازم خود را بردارید و برای یک آرایش حرفه ای وقت بگذارید! شما تنها باید واجب ترین لوازم آرایشی را بخود حمل کنید. در ادامه بهترین آن ها را بررسی خواهیم نمود. 

برای مسافرت این لوازم آرایشی ضروری هستند/بدون اینا مسافرت نرو!

۱. کرم های مراقبتی و زیبایی

از آن جایی که استفاده از کرم های مراقبتی محدود به یک محصول نمی شود، ما می توانیم مهم ترین آن ها را به شما معرفی کنیم. اولین و مهم ترین محصول، همیشه یک کرم ضد آفتاب است. فرقی ندارد زمستان باشد یا تابستان، شما همیشه و همه جا به یک ضد آفتاب احتیاج دارید. بهتر است کرم ضد آفتاب همیشگی خود را بردارید. همچنین کرم های دیگری مانند کرم پودر یا فوندانسیون، مرطوب کننده، نرم کننده و مراقبت های پوستی مانند روز و شب نیز بهتر است حمل شود. با توجه به منطقه ای که قرار است مسافرت کنید، کرم های مراقبتی را بردارید. 

برای مسافرت این لوازم آرایشی ضروری هستند/بدون اینا مسافرت نرو!

۲. رژ لب و لوام مراقبتی لب

الان استفاده از بالم لب، مرطوب کننده لب، لیپ ها و غیره برای مرطوب کنندگی و جلوگیری از خشکی لب تاستفاده می شود. در کنار رژ لب هایی که با خود بر می دارید، حتما لوازم مراقبتی لب هم بردارید. توصیه می کنیم فقط یک رنگ رژ لب با خود نبرید. شما ممکن است بخواهید با توجه به موقعیت و حتی استایل های متفاوت، اقدام به زدن رنگ های متنوع رژ لب کنید. رنگ رژ لب را بر اساس تناژ پوستی خود انتخاب کنید. می توانید روی رژ لب خود بالم لب بزنید تا در منطقه مسافرتی دچار خشکی و پوسته پوسته شدن لب نشوید. 

برای مسافرت این لوازم آرایشی ضروری هستند/بدون اینا مسافرت نرو!

۳. لوازم آرایشی و مراقبتی چشم و ابرو

قسمت مهم دیگر مربوط به وسایل مراقبتی و زیبایی چشم و ابروها است. بردن ریمل مخصوص، مداد چشم، مداد ابرو، سایه، خط چشم و... برای آرایش کردن چشم و ابرو لازم هستند. همچنین می توانید با خودتان ژل ابرو نیز ببرید. یادتان نرود که برای مسافرت حتما قیچی و موچین ابرو را هم بردارید. ریملی را که همیشه استفاده می کنید با خود حمل کنید تا چشمانتان دچرا حساسسیت و خارش نشود. همچنین پالت سایه می تواند آرایش چشم شما را با استایلتان وفق دهد. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.