۲۳۹۷۴۱
۵۷
۵۷

استوری عجیب و غریب دختر علی دایی در اینستاگرام جنجالی شد + عکس

استوری جدید دنیز دایی در اینستاگرام را ببینید

استوری عجیب و غریب دختر علی دایی در اینستاگرام جنجالی شد + عکس

دنیز دایی، دختر علی دایی در جواب یکی از طرفدارانش برای پاسخ ندادن به سوالاتش نوشت: با اتفاق‌های که بعدش افتاد، درست نمیدونستم که بخوام جواباش رو استوری کنم.

استوری جنجالی دنیز دایی

استوری عجیب و غریب دختر علی دایی در اینستاگرام جنجالی شد + عکس

بیوگرافی علی دایی

علی دایی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۴۸ در اردبیل ، بازیکن و مربی فوتبال است. فارغ التحصیل لیسانس متالوژی از دانشگاه صنعتی شریف و فوق لیسانس تربیت بدنی و دکترای رشته جامعه‌ شناسی ورزشی از دانشگاه آزاد است. علی دایی اولین بار با خانمی بنام مهسا ،نامزد کرد که ثمره این زندگی منجر به جدایی، یک دختر بنام دنیز ساکن انگلیس است.

دایی سال ۱۳۸۳ در ۳۵ سالگی با خانم مونا فرخ آذری طراح جواهرات ازدواج کرد که آن زمان مراسم مجلل عروسی این زوج بیش از ۱۰۰ میلیون خرج برداشت. ثمره این زندگی هم یک دختر بنام نورا متولد ۱۳۹۰ است.

بیوگرافی دنیز دایی

دنیز دختر بزرگ علی دایی است که بزرگ شده در لندن است و درنتیجه با فرهنگ آن کشور رشد کرده است. دنیز در اینستاگرام بسیار فعال است و به طور جدی و حرفه ای رقص را دنبال می کند دنیز دایی در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۳۸۱ و به میلادی در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۴ به دنیا آمده است. دنیز یکی از برترین دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل از مقطع دبیرستان‌های انگلیس است.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.