۲۳۹۸۱۶
۹
۹

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت

یکی از نوآوری‌های اخیر در دنیای درمان‌های زیبایی لیزر اندولیفت است که می‌توان از آن برای جوانسازی و شاداب کردن پوست استفاده کرد. روی این مقاله کلیک کنید تا با مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت آشنا شوید.

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت حدود ۲ تا ۳ سال است و بعد از آن، به دلیل افزایش سن، پوست شما به شل شدن خود ادامه می‌دهد. با این حال، ماندگاری لیزر اندولیفت در بعضی از افراد حتی تا بیشتر از سه سال نیز مشاهده شده است.


بیشتر بخوانید: جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت


در این مقاله می‌خوانید:

لیزر اندولیفت برای جوانسازی پوست چیست؟

لیزر اندولیفت یک روش زیبایی غیرجراحی است که برای سفت ‌کردن و جوانسازی پوست استفاده می‌شود. این روش برخلاف لیفت صورت با جراحی نیازی به برش ندارد و یک جایگزین نوآورانه و کم تهاجمی است. در واقع، قدرت فناوری پیشرفته لیزر می‌تواند نتایج قابل توجهی را به همراه داشته باشد و در عین حال، ناراحتی و زمان بهبودی را به حداقل برساند.
این روش لایه‌های عمیق‌تر پوست شما را مورد هدف قرار می‌دهد تا تولید کلاژن را تحریک کند. هم‌چنین، لیزر اندولیفت برای افرادی که به دنبال نتایج طبیعی و حداقل اختلال در زندگی روزمره خود هستند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت


بیشتر بخوانید: لیزر اندولیفت چیست؟ از سیر تا پیاز اندولیفت برای جوانسازی صورت


روش انجام اندولیفت

قبل از آشنایی با مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت، باید بدانید که این روش چگونه انجام می‌شود. در وهله اول، پزشک به شما یک بی حسی موضعی تزریق می‌کند تا متوجه هیچ دردی نشوید. سپس، پزشک‌تان کار خود را با لیزر کردن نواحی مدنظر شروع می‌کند که ممکن است با ترکیدن سلول‌های چربی، صدای ترق‌ خوردن خفیفی را بشنوید.
لازم است بدانید که انرژی لیزر به طور دقیق و هدفمند عمل می‌کند و به پوست شما هیچ آسیبی نمی‌رساند. در نهایت نیز درمان اندولیفت تقریباً 45 دقیقه طول می‌کشد و بعد از آن می‌توانید مرخص شوید.

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت


بیشتر بخوانید: جوانسازی با اندولیفت/ هر آن چیزی که باید درمورد اندولیفت بدانید


ماندگاری لیزر اندولیفت چقدر است؟

اگرچه برخی از نتایج ممکن است بلافاصله پس از درمان مشهود باشند، اما توصیه می‌کنیم که برای ارزیابی نتایج نهایی 9 ماه پس از درمان منتظر بمانید و صبر کنید تا تورم صورت شما خود به خود برطرف شود و کلاژن تازه ‌تشکیل شده جادوی خود را اعمال کند.

برای ارزیابی نتایج نهایی ۹ ماه پس از درمان منتظر بمانید.

ماندگاری لیزر اندولیفت ممکن است بسته به عوامل مختلفی از جمله سن، وضعیت پوست و سبک زندگی متفاوت باشد. با این حال، به طور متوسط، نتایج اندولیفت می‌تواند تا سه سال یا بیشتر دوام داشته باشد؛ اما باید به این نکته نیز توجه کنید که روند پیری ادامه خواهد داشت و ممکن است برای حفظ ظاهر جوان خود لازم باشد درمان‌های بیشتری انجام دهید.

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت


بیشتر بخوانید: اندولیفت نسخه اول و آخر جوانسازی پوست


مزایای لیزر اندولیفت

مزایای اندولیفت بسیار زیادند و آن را به یک روش جوانسازی مطلوب تبدیل می‌کنند. برخی از مزایای کلیدی اندولیفت عبارتند از:

  • بدون نیاز به جراحی: اندولیفت یک جایگزین غیرجراحی برای عمل‌های سنتی لیفت صورت است که نیاز به ایجاد برش، بیهوشی و دوران نقاهت طولانی‌‍مدت را از بین می‌برد و گزینه مناسبی برای افراد پرمشغله فراهم می‌کند.
  • حداقل درد: این روش نسبتاً بدون درد است و اکثر بیماران فقط کمی درد بعد از لیزر دارند که کم کم برطرف می‌شود. علاوه بر این، در خود فرآیند نیز به دلیل تزریق بی حسی موضعی، درد زیادی احساس نخواهید کرد.
  • نتایج طبیعی: اندولیفت منجر به لیفت طبیعی صورت می‌شود و مدت زمان ماندگاری اندولیفت نیز برای بسیاری از افراد رضایت‌بخش است. این درمان به طرز ماهرانه‌ای خطوط و چین و چروک‌های صورت را کاهش می‌دهد و به شما ظاهری جوان و با طراوت می‌بخشد.
  • بهبودی سریع: برخلاف لیفت صورت با جراحی، روش اندولیفت به دوران نقاهت زیادی نیاز ندارد و شما می‌توانید در عرض چند روز بدون هیچ گونه علائم قابل مشاهده‌ای به فعالیت‌های روزمره خود بازگردید.

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت


بیشتر بخوانید: بهترین مرکز اندولیفت در تهران


عوارض اندولیفت صورت

لیزر اندولیفت یک روش ایمن است که هیچ نوع خطر چندانی ندارد. با این حال، لازم است بدانید که همه روش‌های زیبایی دارای عوارض جانبی بالقوه هستند و اندولیفت نیز از این قاعده جدا نیست. از این رو، عوارض جانبی اندولیفت عبارتند از:

  • تورم
  • کبودی
  • قرمزی

این اثرات معمولاً در عرض چند روز تا چند هفته فروکش می‌کنند و پزشک‌تان تمام دستورالعمل‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد. با این حال، اگر احساس کردید که علائم شما غیرطبیعی هستند یا بعد از گذشت یک مدت زمان استاندارد برطرف نشده‌اند، در اسرع وقت به پزشک خود مراجعه کنید و وقت را غنیمت بشمارید.  

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت


بیشتر بخوانید: اندولیفت برای جای جوش


مراقبت های بعد از اندولیفت

انجام مراقبت های بعد از اندولیفت می‌توانند به ماندگاری اندولیفت شما کمک کنند و باعث حفظ نتایج‌تان شوند. البته همان‌طور که گفتیم، اندولیفت به هیچ دوران نقاهت خاصی نیاز ندارد و شما می‌توانید تنها چند ساعت پس از درمان به کار یا فعالیت‌های عادی خود برگردید.

شما می‌توانید تنها چند ساعت پس از درمان به کار یا فعالیت‌های عادی خود برگردید.

بلافاصله پس از لیزر، نواحی تحت درمان پوست قرمز و آزرده به نظر می‌رسند. این قرمزی معمولاً روز بعد برطرف می‌شود، اما در طول ۵ تا ۷ روز آینده، یک تورم تدریجی را نیز مشاهده خواهید کرد که البته طبیعی است و معمولاً در روز ششم یا هفتم در اکثر بیماران به اوج خود می‌رسد. در نهایت، دو هفته پس از عمل، تورم قابل مشاهده شما ناپدید می‌شود و پوست شما طبیعی‌تر به نظر می‌رسد.
سعی کنید در این مدت به صورت خود دست نزنید تا ناخواسته پوست خود را تحریک نکنید. علاوه بر این، بدون مشورت با پزشک خود از کمپرس سرد استفاده نکنید و داروهای مشورت نشده نیز نخورید. مهم این است که صبر داشته باشید و قبل از خودسرانه عمل کردن، تمام نگرانی‌هایتان را با پزشک خود در میان بگذارید.

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت


بیشتر بخوانید: بهترین دکتر اندولیفت در تهران


کلام آخر

مدت زمان ماندگاری لیزر اندولیفت از ۲ تا ۳ سال یا حتی بیشتر متغیر است و به عواملی از جمله سن، وضعیت پوست و سبک زندگی هر کس بستگی دارد. از طرفی باید افزایش سن و اثر پیری را نیز در نظر گرفت. بنابراین، اگر دنبال نتایج بلندمدت هستید، باید این روش را هر چند وقت یک‌بار دوباره انجام دهید.

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با متخصصین پوست، مو و زیبایی، به کلینیک نی نی بان سر بزنید.

منبع: etrevous

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.