۲۳۹۶۴۰
۱۰۷
۱۰۷

ترفندهای دلبری و ناز کردن برای همسر

دلبری کردن و ناز کردن برای همسر در ذات اکثر خانم ها وجود دارد. خانم ها با ناز کردن و دلبری کردن، تلاش می کنند بیشتر توجه همسر خود را جلب کنند. 

ترفندهای دلبری و ناز کردن برای همسر

ترفندهای دلبری و ناز کردن برای همسر

دلبری کردن و ناز کردن برای همسر در ذات اکثر خانم ها وجود دارد. خانم ها با ناز کردن و دلبری کردن، تلاش می کنند بیشتر توجه همسر خود را جلب کنند. تمام این ناز کردن ها و دلبری کردن ها بستگی به نوع رفتار و لحن و مدل گفتگو دارد. علاوه بر آن خانم ها باید بر روی بادی لنگوییج یا زبان بدن خود بیشتر کار کنند. به عنوان مثال رقصیدن خانم ها برای شوهرانشان بسیار جذاب و زیبا است. در ادامه می خواهیم به چند ترفند بیشتر که به ناز کردن و دلبری کردن از شوهران کمک می کند، اشاره کنیم. 

ترفندهای دلبری و ناز کردن برای همسر

۱. خجالتی شدن 

همیشه با همسر خود قاطع و محکم صحبت نکنید. لازم است شما هم گاهی اوقات برای تعریف کردن و نگاه های نافذ او خجالتی شوید. خجالتی شدن همسر برای مردان جذاب و دوست داشتنی است. البته در عین خجالتی شدن، سعی کنید آرام و متین صحبت کنید. لبخند بزنید و با خجالت به او نگاه کنید.

ترفندهای دلبری و ناز کردن برای همسر

۲. رمانتیک بودن

نه همیشه اما برخی موارد وقتی همسرتان حرف قشنگی می زند یا کادویی برایتان می گیرد، احساسات رمانتیک خود را نشان دهید و بگویید که چقدر به او عشق می ورزید. البته دقت کنید مصنوعی بازی نکنید. مردان از خانم هایی که مصنوعی فیلم رمانتیک بودن را بازی می کنند، خوششان نمی آید. وقتی عاشق همسرتان هستید آن را با آب و لعاب بیشتری نشان دهید. 

ترفندهای دلبری و ناز کردن برای همسر

۳. خوش اخلاقی و خنده رو بودن

تمام خانم هایی که خوش اخلاق و خوش رو هستند، جایگاه ویژه ای پیش شوهران خود دارند. نگاه های قهر آلود، رفتارهای تند، چهره عصبانی و... باعث می شود شوهرتان از شما دوری کند. وقتی او را با محبت نگاه می کنید، سعی کنید لبخند بر لب داشته باشید. تمام مهربانی خود را بر چهره بیاورید تا در دل او جا شوید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین
    • مطالب مرتبط

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.