۲۳۹۵۴۲
۲۶۵
۲۶۵

بهترین فودکورت های تهران برای تفریح و شکم گردی

اگر ساکن تهران هستید یا برای تفریح به پایتخت سفر کرده اید، یادتان نرود شما گزینه های زیادی برای شکم گردی و خوردن غذاهای جالب و خوشمزه در سطح شهر دارید.

بهترین فودکورت های تهران برای تفریح و شکم گردی

 

بهترین فودکورت های تهران برای تفریح و شکم گردی

اگر ساکن تهران هستید یا برای تفریح به پایتخت سفر کرده اید، یادتان نرود شما گزینه های زیادی برای شکم گردی و خوردن غذاهای جالب و خوشمزه در سطح شهر دارید. معمولا رستوران های بزرگ و جذاب که معروف هستند در کنار هم فودکورت را تشکیل می دهند که می توانید تنهایی یا با عزیزان و دوستانتان بهترین روزها را در آن سپری کنید. در کنار تفریحات برای گذراندن وقت، عکس گرفتن، تفریح و حتی خوردن غذاهای متنوع، می توانید از فضاهای جذابی که ایجاد شده اند لذت ببرید. 

بهترین فودکورت های تهران برای تفریح و شکم گردی

 

۱. باغ رستوران الیاسام

یکی از بهترین و در عین حال لاکچری ترین فودکورت در تهران، همین بتغ رستوران یا فودکورت الیاسام است. اگر می خواهید در کنار یک تفریح شکم گردی بتوانید از امکانات محیط استفاده کنید، بهترین گزینه برای انتخاب است. در این فودکورت رودخانه یا آب روانی رد می شود که روح شما را به پرواز در می آورد. شما می توانید از دورهمی های کوچک تا بزرگ خود را در اینجا بگیرید و از محیط لذت ببرید. 

بهترین فودکورت های تهران برای تفریح و شکم گردی

 

۲. فودکورت برج میلاد

در برج میلاد که یکی از معروف ترین و جذاب ترین نقاط تهران برای گردشگری است، یک فودکورت عالی برای گردش و شکم گردی وجود دارد. انواع و اقسام غذاهای سنتی و بین المللی و حتی خوشمزه با یک موسیقی دلنواز، بر روی ارتفاع  بلندی حتما حال شما را جا می آورد. هر نوع سلیقه غذایی که داشته باشید می توانید در این جا پیدا کنید. در کنار فودکورت می تانید از سایر جاذبه های برج میلاد نیز استفاده کنید. 

بهترین فودکورت های تهران برای تفریح و شکم گردی

 

۳. فودکورت کوروش مال

معمولا کوروش مال یکی از معروف ترین مجتمع های تجاری در تهران است. کوروش مال کی از مجتمع های تجاری، تفریحی و مناسب برای خرید است که در کنار آن می توانید از جاذبه های خوراکی خوشمزه استفاده کنید. انواع و اقسام غذاهای ایرانی، مکزیکی، ایتالیایی، ترکی و... در اشکال مختف مانند سالاد، فست فودی، نوشیدین، دریایی و فرنگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

بهترین فودکورت های تهران برای تفریح و شکم گردی

 

۴. فودکورت پالادیوم

اگر می خواهید یک فودکورت بزرگ و در عین حال با غذاهای متنوع را تجربه کنید، این فودکورت بهترین گزینه است. شما در هر قسمتی از این فودکورت، می توانید انواع و اقسام خوراکی ها را مشاهده کنید. اگر برای غذا هم به اینجا مراجعه نکنید، می توانید تفریحات دیگری هم امتحان کنید. با این حال بیشتر مردم به دنبال این هستند که طعم خوراکی های متنوع را بچشند. فودکورت های پالادیوم چند شعبه در تهران دارد که به راحتی می توانید به هر کدام که در مسیرتان است مراجعه کنید. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.