۲۳۹۵۳۹
۹۸۲
۹۸۲

ایده هایی برای گرفتن زیباترین عکس سلفی

گرفتن عکس سلفی برای خانم ها که می خواهن همیشه عکس تازه و در عین حال جذاب داشته باشند، شگفت انگیز است. برای گرفتن عکس سلفی سعی کنید زیاد حساسیت به خرج ندهید.

ایده هایی برای گرفتن زیباترین عکس سلفی

ایده هایی برای گرفتن زیباترین عکس سلفی

گرفتن عکس سلفی برای خانم ها که می خواهن همیشه عکس تازه و در عین حال جذاب داشته باشند، شگفت انگیز است. برای گرفتن عکس سلفی سعی کنید زیاد حساسیت به خرج ندهید. هر آن چه که فکر می کنید برای رعایت عکس گرفتن به صورت اصولی کافی است، اجرا کنید. عکس های زیبا و هیجان انگیز می توانند برای صفحات مجازی و حتی پروفایل ها زیبا و جدید به نظر برسند. در ادامه با چند اصول اساسی از عکس گرفتن به صورت سلفی آشنا خواهید شد. 

 

 

ایده هایی برای گرفتن زیباترین عکس سلفی

۱. استفاده از هر آن چه که دارید

از هر آن چه که دارید نهایت استفاده را بکنید. اگر در مقابل نور نشسته اید اجازه دهید روشنایی و تاریکی در عکس های شما پدیدار شود. بگذارید عنصر طبیعت همانطور که هست در عکس های شما ظاهر شود. حال و هوای عکستان را همان طور که است بپذیرید. اگر خوشحال هستید آن را نشان دهید و اگر حس می کنید احساسی ندارید نیز آن را نمایش دهید. سعی کنید مصنوعی عکس نگیرید و بگذارید خود واقعیتان را نمایش دهد. 

ایده هایی برای گرفتن زیباترین عکس سلفی

۲. آرام خندیدن را تمرین کنید

داشتن یک لبخند ملیح و جذاب می تواند به شما کمک کند تا عکس هایتان زیباتر و جذاب تر بیفتد. فرم لبخند ها در عکس هایی که آرام می خندید بهتر می شود. برای این کار می توانید اول از همه به پایین نگاه کنید. حالا تمام عضلات صورت خود را شل کرده و بعد دوباره به بالا و به دوربین نگاه کنید. در این حالت سعی کنید که پوست صورت خود را ریلکس کرده و به آرامی لبخند بزنید. نه لب های خود را زیاد باز کرده و نه زیاد بسته نگه دارید. بعد سعی کنید با عشق و علاقه به دوربین نگاه کنید تا خوب بتوانید این حس را در عکس هایتان منتقل کنید. 

ایده هایی برای گرفتن زیباترین عکس سلفی

۳. متمرکز شده بر روی چشم ها

این که بتوانید روی چشم های خود در عکس ها تمرکز کنید مهم تر است. سعی کنید همانطور که هستید با چشم هایتان به دوربین زل بزنید. یکی از کانون های توجه برای هر عکسی می گیرید چشم ها هستند. اگر می خواهید تمرکز بر روی چشمان شما زیاد شود، باید بتوانید خوب به دوربین نگاه کنید. چشمان خود را نه خیلی درشت و نه خیلی نازک کنید. بلکه آن را طوری نگه دارید که نشان دهید عادی و طبیعی است. در این حالت گیرایی بیشتر می شود. 

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

مشاوره ویدیویی

    • اخبار داغ
    • جدیدترین
    • پربیننده ترین

    برای ارسال نظر کلیک کنید

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «نی نی بان» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.